Uitdeuk zonder spuiten dag.

Gestart door CeeBee, 19-01-2006 12:32:47

Vorige topic - Volgende topic

mark71

Citaat van: tdidude op 19-03-2006 17:11:38
Mijn voorkeur
Dmv Inschrijven, en daarbij aangeven hoveel delen je gedaan wil hebben.

:-\ :-X

HansT5R

Heb ook nog wel een paar deukjes , dus zou ook graag komen!.

CeeBee

Voeg je maar toe aan de lijst.
Zie de update van dit topic.
V70N 2.5T AWD

Rijns_t5r

Citaat van: Rijns_t5r op 21-01-2006 18:10:50
8)ik heb wel intresse,maar geen deukjes ;D en als ik deukjes had,dan komt er maar 1 persoon aan mijn roffel,en dat is de tovenaar uit hellevoetsluis (mh) ;) ;D
mijn vrouw had de wagen een tijdje geleden ff fout geparkeerd,wat denk je ,ja hoor deukjes in de de rechterzijde van de auto,ik dacht vijf maar de tovenaar in hellevoet zag er toch ff een paar meer,ik heb gelukkig live van zijn kunsten kunnen genieten,en als ik zeg genieten ,is dat ook zo.
en geen deukje meer te zie he!!!!!!!!!!!
ik blij,mijn vrouw wat minder want die mocht het betalen,marc h je bent een kei,echt waar!!!!!!!!!
hopenlijk niet tot de volgende keer,maar als het nodig is,jij bent de man en niemand anders aan mijn roffel  ;) ;D
en nogmaals bedanktttttttttt
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

T W R 850

Graag gedaan  ;D of eigenlijk niet, ik zie liever geen volvo's met deuken maar aan de andere kant als ze nog op deze manier te verwijderen zijn draag ik graag m'n steentje bij.
Nou nog effe de schade repafixen en dan is ie weer helemaal nieuw en kun je weer volop genieten, het bljift een mooie wagen

hoop op een beetje redelijk weer morgen dan mag ik er nog eentje uit mijn eigen auto halen ff een dagje shoppen en ze hebben je weer te pakken zeer k.t het is gelukkig maar een kleintje, maar moet wel weg.

marc

DopdeDouwer

Komt er binnekort weer een dag? Heb weer wat deukjes gevonden, die met uitdeuken verholpen zijn.
Vierkant Rules

CeeBee

Als er genoeg animo voor is, wil ik wel weer iets regelen.

Moet het wel wat droger worden. ;D
V70N 2.5T AWD

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FelixB

Citaat van: CeeBee™ op 30-08-2006 15:12:01
Als er genoeg animo voor is, wil ik wel weer iets regelen.

Moet het wel wat droger worden. ;D

Mijn C70 heeft ook wel wat deukjes: spatscherm bestuurderskant, kofferklep....
855R & C70 T5 cabrio automaat

daytonawim

Mag ik oma ook mee brengen  ;D ;D ;D

Moet voor de S70 ook even kijken,  CeeBee kan ik jou een foto sturen
zodat je kan kijken of je die er uit kan halen, zitten op erg lastige plek op de deur

CeeBee

V70N 2.5T AWD

Gmid

Wat is ongeveer het maximum aan grootte wat gedaan kan worden? Ik heb een redelijke buts rechtsonderin mijn rechtervoordeur. De lak is verder onbeschadigd, en het is eigenlijk één vloeiende deuk. Beetje ter grootte van een redelijke vuist.
Volvo C30 '12

Emiel

Als bij mij de deukjes eruit moeten, kan ik net zogoed een nieuwe R kopen...zoveel zitten erin.

Spin!

Citaat van: CeeBee™ op 20-03-2006 07:45:41
Voeg je maar toe aan de lijst.
Zie de update van dit topic.

Hmm, die kan ik niet vinden ( ligt misschien aan mij, maar ik heb nu ff haast )

wanneer is het? Ik heb een leuk deukje in mn spatbord...oke dan, twee deukjes.

www.vm-parts.nl