Jori aka OMD, 850 T-5R

Gestart door OMD, 15-05-2006 13:13:19

Vorige topic - Volgende topic

OMD

Citaat van: elianmars op 18-07-2006 23:29:44
Da's een gemene schade zeg!

Maarre......... je gaat toch geen foto's staan maken in een spiegel?  ::)

;D ;D 8) ;)

hahha,

ja glanzen doet ie nog wel.

Toch maar kijken voor een complete respray. lijkt mij het mooiste  :)

rogvolv

Top toch die T-5Retjes. Ik heb ook lang gezocht en uiteindelijk een itailaanse gekocht. Topper met 160dkms. racinggreen estate. Helaas wel 2 liter, maar het koppel is toch 300nm, dus vliegen doet hij wel. In 1 ruk van Venetie naar huis geblêrd (slordige 1500kms). En in de hitte zonder enig probleem op italiaanse platen ook nog. Goed voor de boetes onderweg..
Invoeren is een fluitje van een cent, alleen is hij dan niet orgineel Nederlands geleverd, maar dat interesseerd mij geen fluit. Ik heb wat ik wil.

ciao
Rog :

OMD

Update:

Forge BoV gemonteerd (heerlijk geluid)  8)

26 augustus is het tijd voor een dubbele Simons met ovale eindstuk  8)

Jori is weer blij

elianmars

Dus de bov werkt bij een automaat toch ook wel?

Merk je ook nog wat qua sneller opspoelen van de turbo?

OMD

Citaat van: elianmars op 13-08-2006 13:18:52
Dus de bov werkt bij een automaat toch ook wel?

Merk je ook nog wat qua sneller opspoelen van de turbo?

Je merkt het iets. Hij spoelt inderdaad sneller op, in de sport stand is ie nu meer zenuwachtiger  ;D
Vooral wanneer je je gas loslaat en weer intrapt behoudt hij langer zijn druk (voor zover mogelijk dan)

OMD

Om maar even mijn Wie ben ik topic bij te houden.

Ge-installeerd: 1 verse Simons uitlaat systeem :)

Heerlijk geluid :-P

Remko

hele hele hele mooie bak :P :P :P :P :P :P

OMD

Ja mooi,

Wil ik gister sporten tegen een Porsche Carrere 4S op snelweg.
Hij wilde spelen, hij trapt zn gas in, ik trap me gas in.

Op dat moment gaat er een motor elektronica storingslampje branden op het dashboard. KUTZOOI!!

Dus ik vandaag naar de dealer. Ik zo van: Joh, der brand een lampje. Ze rijden hem naar binnen en komen naar met toe welk lampje er brand... Is dat klereding uit, lol.

OMD

Lampje is weer aan. gloeiende, maar goed  ::)

3 fototjes gemaakt, voor de fun of it.
75-300 lens

Niet op de compressie letten, doet het forum :)

fbm

Mooi ding man, nu effe de andere kant laten herstellen :P ;D
En zo lekker laag ligt hij ook.........lekker  ;D

850 T5 Freak

hey OMD,

Egt een strakke bolide heb je man!!! ik heb hem in het egt mogen bewonderen en zag er egt goed uit!!! houden zo  :D

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ricardo

OMD

Gister maar eens nieuwe remblokken laten monteren. Mevius racing. Moet zeggen, die bevallen goed!

Volgende week 2 nieuwe F-452 Falken voorbandjes en toch ook maar is koekeloeren voor nieuwe magnecor bougiekabels en een MSD gevalletje.

Zo doen we langzaam maar zeker meer en meer aan de t-5r :)

Taranis

Bij toeval je topic eens ontdekt :D

Maar um... je had dus blijkbaar vorige zomer een schade en heb je 'm deels opnieuw laten spuiten. En bij de wintermeeting in Zwolle had je het er over om 'm in z'n geheel opnieuw te laten spuiten? Beetje dubbelop of niet?

OMD

Citaat van: Taranis op 31-01-2007 17:47:14
Bij toeval je topic eens ontdekt :D

Maar um... je had dus blijkbaar vorige zomer een schade en heb je 'm deels opnieuw laten spuiten. En bij de wintermeeting in Zwolle had je het er over om 'm in z'n geheel opnieuw te laten spuiten? Beetje dubbelop of niet?

Beetje miscommunicatie:

Ik heb van de zomer schade geleden en heb ik nog NIET laten repareren ;)
Dus rijd nog rond met de schade ;)

Ik wil hem helemaal laten spuiten van de zomer ergens. Weet nog niet zeker of ik die in dezelfde kleur wil spuiten maar dat zie ik nog wel...