S70 10v naar 20v turbo project 440 pk

Gestart door JosS70, 19-08-2006 10:19:24

Vorige topic - Volgende topic

JosS70

Speciaal= ander turbinehuis dan standaard, omdat de standaard  turbine niet past bij mij.

Ik vind jou ook wel speciaal!  :eusa_boohoo:

Hij wordt wel bewerkt om de 400 te behalen. Dus flowen enz...

gr Jos

JosS70

Citaat van: Vulk op 19-06-2009 18:47:19
Citaat van: JCviggen op 19-06-2009 18:25:24

Naja ik zie het volgend jaar wel  ;)

;D

Zo nu weer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmm verder....

JCviggen

Citaat van: JosS70 op 19-06-2009 18:49:43
Speciaal= ander turbinehuis dan standaard, omdat de standaard  turbine niet past bij mij.

Je kan kiezen uit een hele boel standaard turbinehuizen hoor  :)

Voor 400 hoef je niks te bewerken. Eigenlijk kun je je afvragen als er toch een nieuwe turbo wordt gekocht waarom ie altijd bewerkt moet worden, je kan ze letterlijk in elke spec krijgen die je wil zonder dat je er nog wat moet aan doen! Neem aan dat ze er nog wat aan verdienen op deze manier? ;)

Ik vind't echt een super project!!! Het is alleen net alsof alles opzettelijk veel moeilijker wordt gemaakt met meer omwegen dan nodig  :eusa_think:
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

JosS70

Het is ook een standaard turbine huis, maar die wel de meeste kompacte aansluiting heeft voor mijn setup.

Ik ben zelf namelijk tamelijk een pietje precies en dat is niet altijd de snelste weg.

Ach ja.. :eusa_doh:

JosS70

Tial wastegate (rode kleur)

Turbobiker

De Tussenpaus

arjenT5R

:eusa_dance: wowie
wanneer ga je um er in hangen?
dit ziet er serieus kinky uit  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

JosS70

Dank je.

Het zal nog wel passen en meten worden, maar ziet er hoopvol uit dat er binnenkort een proefrit aan zit te komen.

De Trial moet er nog op en die moet FCG ook nog passend maken.

Een cat komt er niet meer op.

UserID6342

Ziet er goed uit Jos, maar ben je niet bang dat de zwakste schakel in dit spul, de gebruikte pakkingen / opvulling tussen spuitstuk en turbo er snel uit zullen klappen ?

JosS70

Nee, dat gaat niet stuk.  ;D

Maar we zijn bezig met een gegoten geheeltje! Maar dat zou meer voor het zicht dan voor de sterkte zijn.

Gr Jos

Laserblue

Hè, we hebben het 3-jarig jubileum van je project gemist  :eusa_shifty: ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JosS70

Zie het verschil met de oude 19t opzet en nieuwe 2871r opzet! De verloop van de gassen via de uitlaat is nu veel mooier.

nieuw:

oud: