Weer apk gekeurd voor een jaar!!

Gestart door hertog850, 02-02-2006 17:20:06

Vorige topic - Volgende topic

Chris

De S60 moet woensdag... de verwachting is dat het allemaal wel goed zal gaan.

pwberg

Zoals in mijn blog al vermeld mag ik ook weer tot 6-Jan-2013.

Twijfel alleen om haar in april-mei nogmaals te laten keuren. Kost me een paar tientjes maar heb dan (hoewel het dit jaar meevalt) over het algemeen wat beter (lees: warmer) klusweer. Plus dat ze dan redelijk kort voor de vakantie nog even helemaal nagekeken wordt...
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

YoeriR

moest alleen nieuwe remblokjes achter hebben, deze waren namelijk helemaal glad :-\... maar ik kan weer door tot 12-01-2013

Chris

Citaat van: Chris op 09-01-2012 21:01:57
De S60 moet woensdag... de verwachting is dat het allemaal wel goed zal gaan.

Ik ga hem zo richting de garage brengen :).

Spin!

Citaat van: Spin! op 16-01-2012 14:01:16
Citaat van: Spin! op 16-01-2012 13:37:24
Mr Black wordt nu gekeurd...hij is in ieder geval goed te horen in de keuringshal  :eusa_shifty:

Ik zie op 't RDW dat hij is goedgekeurd, belt vrouwlief op: STEEKPROEF!
:eusa_wall:

:eusa_dance: zelfs met steekproef en lambal-lampje ;D

www.vm-parts.nl

katuut

De mijne staat nu bij Gerben Brouwer

werd net gebeld, Diesel lekkage is opgelost, Grote beurt gedaan, draagarm moet vervangen worden, stabi stang en een slang van de radiateur hangt op half 7 dus die moet ook vervangen worden.

Dieselpomptiming is nagekeken, (of er wat aan gedaan is: geen idee) en de aansluiting van de kachelradiateur is vervangen.

Totaal ongeveer 800 euro.

Vind het wel meevallen eerlijk gezegd.
Chronisch last van detaildiarree

jorikw

APK 45
Viergastest 15
Handremkabel LA 45,50
Ashoes LV 17,95
Uitlaatklem 29.33
Draagarm LV 125
Stabistang RV 26.63
Klein materiaal 5
Arbeid 4.5x 42.02

Totaal 498, 50 + BTW 94.72 = 593,20

Draagarm en stabi stang vervangen, lek in uitlaat gesmeerd, ashoes vervangen en een handremkabel die vast zat vervangen.
Zelf had ik al de handremschoentjes vervangen.

Even pijnlijk, maar kan er zo weer een jaar tegenaan hopelijk.

joebar

tis geen roffel, maar vandaag de 83er audi 100 weer zonder ( nah ja de enige opmerking was "hij wil echt niet roesten he!  :eusa_dance:) opmerking zo door de APK....

BBS

Citaat van: jorikw op 24-01-2012 13:03:48
APK 45
Viergastest 15
Handremkabel LA 45,50
Ashoes LV 17,95
Uitlaatklem 29.33
Draagarm LV 125
Stabistang RV 26.63
Klein materiaal 5
Arbeid 4.5x 42.02

Draagarm en stabi stang vervangen, lek in uitlaat gesmeerd, ashoes vervangen en een handremkabel die vast zat vervangen.

Niet ook gelijk de draagarm RV vervangen? Je bent op de hoogte dat dit rare verschijnselen kan veroorzaken?
Volvoloos....

jorikw

Citaat van: BBS op 24-01-2012 13:20:32
Citaat van: jorikw op 24-01-2012 13:03:48
APK 45
Viergastest 15
Handremkabel LA 45,50
Ashoes LV 17,95
Uitlaatklem 29.33
Draagarm LV 125
Stabistang RV 26.63
Klein materiaal 5
Arbeid 4.5x 42.02

Niet ook gelijk de draagarm RV vervangen? Je bent op de hoogte dat dit rare verschijnselen kan veroorzaken?

Dat zei ik ook tegen de monteur, en die lachte mij uit en zei dat het onzin was. Zulke dingen heb je zeker van internet? (geen geintje, dat zei hij)
Maar hij stuurt weer perfect, enorm verschil en stuur staat ook weer (bijna) recht. En ook geen klapperende geluiden voor meer :)

petrolhead

Dat zei de monteur ook tegen me dat dat niet nodig was. :eusa_think:

katuut

ook hier hetzelfde verhaal,

Bij mijn alfa 156 moest er om de haveklap een draagarm vervangen worden. ging ook per stuk
Chronisch last van detaildiarree

t_w

sven0503

m'n volvo foutloos door de apk.. had er vanmorgen een beetje m'n twijfels over..maar 't enige aandachtspunt was dat de fusseekogels binnen nu en een half jaar vervangen moeten worden... dus een arm...

had er eerlijk gezegd nog niet zo'n goed gevoel over vanmorgen, maar was erg blij met t bericht dat ie prima in orde was :)... al 't werk 't afgelopen jaar toch niet voor niets geweest :)

babiketjap

Mijn trouwe roffel  van 18 jaar jong, vandaag zonder een opmerking weer gekeurd voor een jaar
Ik had hem te koop gezet op het forum. Maar ik ga toch weer een jaartje roffelen met roffel. Ik vind het zonde om hem te verkopen  :eusa_shifty: