Vers kreng met 855 T-5D, correctie: V70 T5D

Gestart door VolvoDeMio, 23-09-2006 21:06:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VolvoDeMio

Als ik het morgen (wéér) niet vergeet ........... zoek ik de kleur even op  :eusa_doh:

breakman

welkom op het forum en proficiat met je aankoop  :eusa_clap:

dat kilometeraantal zou ik me geen zorgen over maken kan ie makkelijk aan zeker de TDI !!!

veel rijplezier  8)

breakman

Walter

Citaat van: VolvoDeMio op 03-10-2006 19:53:08
Als ik het morgen (wéér) niet vergeet ........... zoek ik de kleur even op  :eusa_doh:

Dat moet Nautic Blue zijn, 417. Want die 406 is maar heel kort geleverd, MY94 zie je m al niet meer.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

VolvoDeMio

417, inderdaad!!!

Inmiddels vers rubber, nieuwe distributie/looprollen/koelwaterpomp, verse oliën en verse blokken én nieuwe APK (in één roetmeting in orde bevonden).

Wereldbak!

Nu op naar het half miljoen  :eusa_dance:

Fritzie

Knappe dame hoor! Nu ze zo ver gekomen is...kan me niet voorstellen dat ze je in de steek gaat laten, die sloft nog wel een keer of wat de aarde rond.

Succes en vooral ook veel plezier.

VolvoDeMio

Daar zijn we weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vorige 850 naar de 509 dkm gereden, verkocht omdat ik mijn Coupé Fiat niet verkocht kreeg (en drie auto's terwijl eentje eigenlijk al voldoende is werd wat te gortig).
Guess what.... een week later verkocht ik de Coupé.

Nieuwe eigenaar van mijn  (MIJN) 850 gebeld of ik hem terug kon kopen. Wat denk je ...Neee, was fantastische bak...

Toen voor iets heel anders gekozen. Een Citroën Cx.

Guess what...... gisteren een 850 tdi estate gekocht. 360 dkm, groen metallic met beige interieur. Dat voelde als na een lange zomer vakantie weer thuiskomen en in je eigen bed slapen.
Ik zal proberen foto's te plaatsen.

It's good to be back!

)()()sT

Welkom terug :)

Wederom op naar de 500.000!!!

Marc O.

Welkom terug! Wat voor een CX had/heb je (is een auto waar ik ook wel een zwak voor heb)?
...The Nile isn't just a river in Africa...

VolvoDeMio

@ Marc,

Een Croisette, oftewel een actiemodel van de 22 TRS uit het laatste jaar van levering.
Staat nu nog op Marktplaats (http://link.marktplaats.nl/136395187).
Had de bijnaam Croissant ( de staal- en bauwkwaliteit van de Cx was net even anders dan van de Bolbo).

Marc O.

Citaat van: VolvoDeMio op 23-12-2007 23:17:58
@ Marc,

Een Croisette, oftewel een actiemodel van de 22 TRS uit het laatste jaar van levering.
Staat nu nog op Marktplaats (http://link.marktplaats.nl/136395187).
Had de bijnaam Croissant ( de staal- en bauwkwaliteit van de Cx was net even anders dan van de Bolbo).

Wordt iig veel (in de zin van "frequent") op geboden ;)
...The Nile isn't just a river in Africa...

The Saint

Citaat van: VolvoDeMio op 23-12-2007 23:17:58... van de Cx was net even anders dan van de Bolbo).

De "V" zit er ook VLAK naast he!!  ;)

Gefeliciteerd! Heel 'autoavontuur' sinds de aanschaf van je vorige Volvo en de start van dit draadje!
No shirt no shoes, no pinball

Frenz

Het blijft toch een plaatje zo'n CX, echt jammer dat het zo'n bagger auto's zijn qua kwalité

joe hep smaak igg, barchetta is zwaar ondergewaardeerd, waardig opvolger van de 124 Spider

tackle

de cx is een monument....net als de ds trouwens.
Mooie auto's trouwens, je hebt smaak.

VolvoDeMio

Morgen foto's maken van mijn 'nieuwe' 850.

Hieronder toch maar (weer opnieuw geleerd foto's te plaatsen) een foto van de auto waar ik drie maanden mee vreemd gegaan ben.
Dit ter lering ende vermaeck.
Want hoe mooi ze ook is, dat is ze vooral van de buitenkant. Dus moedig iedereen aan ermee te gaan rijden, maar stink er zelf niet in. Stink er zelf niet in!



rifwachter

ik heb zelf al vanaf 1999 een CX prestige turbo in de garage staan !

als je een CX goed onderhoud en binnen kunt zetten valt het allemaal wel mee, je moet er niet meer mee in de pekel komen, dan gaat het hard met het roest duiveltje.

gr. ren
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo