609 R sedan & op naar de 500.000+ km

Gestart door -D©©©L-, 14-11-2006 12:07:17

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Citaat van: Volvo Felipe op 10-12-2007 23:15:41
Das niet zo goed, dan kan je uw km niet meer volgen.

Nadeel dat je het hele bovendeel van het dashbord moet demonteren he

Ik lees hem uit (die telt wel door) en zet hem daarmee weer gelijk.
Hele bovenkant moet inderdaad los.
Nou wil ik ook nog nieuw navigatie systeem (PN4000BTeu + MA3040+ PC5100) en ritregistratie ( :eusa_whistle:) inbouwen, dus dat doe ik straks allemaal in 1 keer. Dan ook gelijk verse(en dikkere) massa kabel, dikkere kabel naar dynamo en startmotor en een 50 mm2 voor audio aanleggen.

zo veel te doen...  :eusa_dance:

Volvo Felipe

Maar hij zal wel nog mooier zijn dan nu hihi

Eugene

Waarom alleen drijfstanglagers?

If it's not blown, it sucks...

-D©©©L-

Citaat van: Eugene op 11-12-2007 08:53:12
Waarom alleen drijfstanglagers?
Hehe, ik zat al te wachten tot de vraag zou komen. ;)
Het klinkt misschien gek, naar dit doe ik preventief. Het blijkt uit de praktijk dat de drijfstang lagers op den duur slijtage gaan vertonen (op zich natuurlijk nauwelijks verrassend). Ik hoop dat ie nog rustiger/stiller gaat lopen dan nu. Mocht ie dat niet doen, dan heb ik tenminste de carterpan schoongemaakt, alle rubbertjes en pakkingen aldaar vervangen, de inwendige staat van het blok gezien en natuurlijk weer wat handiger geworden (heb het nog nooit zelf gedaan).  :eusa_dance: Drijfstang lagers zijn niet erg duur, ca 30 euro voor een setje.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken in die twee dagen (ik heb de 27e eerst nog een afspraak bij de tandarts :-[). 

-D©©©L-

Turbo-Geek

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Duell

Wat zijn ze mooi, en mooi schoon  ;D  Maar zijn ze nu in de standaard kleur of zijn ze wat lichter.  ???

Turbo-Geek

Dit is duidelijk lichter of er is een megaflits gebruikt.
  The things you own end up Owning you !

-D©©©L-

Citaat van: Duell op 12-12-2007 18:02:44
Wat zijn ze mooi, en mooi schoon  ;D  Maar zijn ze nu in de standaard kleur of zijn ze wat lichter.  ???
Citaat van: Turbo-Geek op 12-12-2007 18:21:13
Dit is duidelijk lichter of er is een megaflits gebruikt.

Beide. Ze zijn wat lichter dan de standaard (932) kleur. Omdat schoonhouden in de winter wat lastiger is, zal de gemiddelde kleur wel aardig goed overeen komen  ;D

Sbv

Heb je ook een foto van wat grotere afstand ?

Velgen zijn wel heel goed opgeknapt.

Update: In ander topic al foto gevonden, ziet er goed uit, en dat voor de velgen van de winterbanden

pwassink

Mooi geworden Marco  !   :eusa_clap:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

RATFINK

Apart gezicht zo in het zilver, wel mooi overigens en ook in de winter moet het er goed uitzien  ;D

-D©©©L-

Citaat van: Sbv op 12-12-2007 18:28:57
Heb je ook een foto van wat grotere afstand ?

Velgen zijn wel heel goed opgeknapt.

Update: In ander topic al foto gevonden, ziet er goed uit, en dat voor de velgen van de winterbanden

Jawel... was beetje haastwerk, helaas niet helemaal scherp:

Op de tweede foto zie je dat ie links voor wat lager op de straat staat. Het lijkt nu net of ie voor heel hoog staat, dat is op een vlakke weg dus niet zo.

Ik zal bij een beetje mooi zonnig weer nog een paar plaatjes maken.

RATFINK

Op de tweede foto zie je goed hoe diep de velg eigenlijk is, zeker in het zilver  :eusa_drool:

R o b