609 R sedan & op naar de 500.000+ km

Gestart door -D©©©L-, 14-11-2006 12:07:17

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Aan beide kanten de binnenste remzuiger bomvast in de klauw. Dat worden dus twee nieuwe klauwen...  :-[
Met het vriendelijke "verzoek" (ahum) van mijn ega of hij vanavond klaar kan zijn. Dat wordt dus even de agenda omplannen.
Leuk joh ! 850 rijden  :eusa_wall:       

;D

AntonioMontana

Citaat van: -D©©©L- op 18-11-2007 16:06:27
...Ze kan niet bij de pedalen van de R (maatwerk stoel).  ;D  :eusa_whistle:

Hehe sorry schat je mag er wel in rijden maar het gaat niet he, nee jammer...;D

-D©©©L-

De 10V heb ik maandag voorzien van 2 verse remklauwen aan de achterkant; Dinsdag kon ie dus de polder weer in (zwolle - lelystad). De 185/65R15 winterbanden zitten er weer onder. Vandaag ook de gescheurde knipper rechtsvoor voorzien van een vers glaasje (tnx thyzzzzer), alle deur en klep rubbers even langsgelopen met een glycerine stick (tegen aan het aanvriezen). En natuurlijk anti vries in de ruitensproeier bijgevuld enzo. Natuurlijk ook even gewassen en als "finishing touch" even in de was gezet (Eenzet "hartglans" is een machtig mooi product  8))   

Het effect is wel leuk, alleen ziet ie er dinsdag alweer (bijna) net zo uit als de 1e foto  :-\ :

Diederick

Potverdorie wat een bekende velgen zeg :P :P :P :P

hoop dat he allemaal gaat lukken maar zo te zien wel

suc6 verder

Diederick

Thys

Staat er weer mooi bij! (Voor zolang het duurt ;))

En vwb die knippers: mooi dat het zo uitkwam, mijne staat er nu ook weer wat netter bij. Iemand nog twee kapotte US-knippers kopen? ;D

Volvo Felipe

inderdaad staat er weer netjes bij

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

-D©©©L-

Vandaag maar eens tijd gemaakt om de stukken aluminium op te halen. Ik moet zeggen; Precies wat ik verwacht had.   :eusa_clap:

In den beginne, zoals ik ze ophaalde:

Gestraald, en de randjes een beetje opleuken:

Voorzien van 1 laagje primer, 1 laagje metallic en 1 laagje blanke lak (alles als poedercoating):

Zonder flits (door het flitsen lijkt ie wat gevlekt):

Nou nog de aanleg vlakken schoonmaken,ventiel erin en winterpantoffels erom. Dan kunnen ze onder de R.

Volvo Felipe

850 T5 Freak

ziet er netjes uit, maar ik had ze wit gehouden  :P
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

-D©©©L-

Citaat van: 850 T5 Freak op 04-12-2007 22:41:16
ziet er netjes uit, maar ik had ze wit gehouden  :P

Wit gemaakt bedoel je ?

-D©©©L-

27 December staat het op de planning

Citaat van: -D©©©L- op 11-11-2007 20:09:52

• Waterpomp, de huidige is pas 20.000 km oud, maar wel lek  >:(, ik verlies ca 200 cc per week.
  • Multiriem, gewoon vanwege de km's.
  • Distributieriem, is er nog niet helemaal aan toe maar nu ik alles weer los heb; dan toch gelijk maar een verse.
  • Oliepomp pakkingen en keerringen, na 365.000 km is het nieuwe er wel af.
  • Krukas keerring voorkant, na 365.000 vervangen voordat het een oliebende word en ik weer riemen mag doen
  • Nokkenas keerringen voorkant, 1 zweet een beetje.
  • Nokkenas keerringen achterkant (bij krukas sensor en verdelerkap), beide zweten een beetje olie
  • Het kleine stukje waterslang aan de achterkant van het blok
  • Termostaat
  • Pakking van de olie retour bij turbo, begin de laatste tijd wat meer door te zweten.
  • luchtfilter

Ik kan nog wel zo'n lijstje maken, maar dat is het volgende project  ;D

De 28e gaan er frisse drijfstang lagers in en dan natuurlijk ook gelijk alle pakkingen rondom het carter enzo. (olie koeler, turbo retour), verse olie en een filterke

Volvo Felipe

veel succes met je werkzaamheden toegewenst

-D©©©L-

Dank je, zal wel lukken hoop ik. Ik mag ook weer op herhalings oefening met de kilometer/dag teller; Hij staat weer stil.  :eusa_wall:  >:(

Volvo Felipe

Das niet zo goed, dan kan je uw km niet meer volgen.

Nadeel dat je het hele bovendeel van het dashbord moet demonteren he

Tom850

Kijk jij besteed je vrije dagen tenminste goed.  :eusa_clap: