609 R sedan & op naar de 500.000+ km

Gestart door -D©©©L-, 14-11-2006 12:07:17

Vorige topic - Volgende topic

Gmid

EIgenlijk heiligschennis..... Heel erg...   ;D
Volvo C30 '12

elianmars

:o :o :o :o Vreselijk!!!!!!!!! Zelfs die foto(shop) doet zeer, kun je nagaan als je zoiets in het echt zou tegen komen.......  :-X

Thys

Maar wat een lol :eusa_dance:

Huisgenoot kwam al bezorgd om de hoek, vragen of alles wel goed was

Emiel

ewing

Citaat van: elianmars op 04-11-2007 22:13:38
:o :o :o :o Vreselijk!!!!!!!!! Zelfs die foto(shop) doet zeer, kun je nagaan als je zoiets in het echt zou tegen komen.......  :-X

Dat Photoshop niet weigert om die 'mutilatie' uit voeren   :-X

Esveldt

ff offtopic!

Photoshop; moet je eens een euro briefje proberen te scannen!

Gmid

Kijk... een ervaringsdeskundige.  ;D

En mocht je m eindelijk gescand hebben, probeer m maar eens te printen met een HP printer.  ;D
Volvo C30 '12

-D©©©L-

Het begon met dit...

poging 1...

daarmee stond 'ie (ze ?) voor te hoog:

Vanmiddag alvast even rechterkant los gehad...

en nu is het dit:

Straks de linker kant nog even doen en hopen dat ie wat lager staat. Wordt vervolgd...

-D©©©L-

Zo was het dus voor deze operatie:

Het (voorlopige) eindresultaat:

Het verschil lijkt zonder spanner toch veel groter:

jero

Emiel

Volgende stap, 17"Pegs en Alter1 achterlichten... :eusa_eh:

-D©©©L-

Citaat van: Emiel op 05-11-2007 22:47:09
Volgende stap, 17"Pegs en Alter1 achterlichten... :eusa_eh:
:eusa_naughty: :eusa_naughty:  Er is maar 1 brutus  ;D

-D©©©L-

De combinatie die er nu onder zit bestaat uit het volgende:

• IPD-Stabilisator stangen set
  • Ohlins dempers (estate versie)
  • Apex veren (estate versie)
  • El cheapo Stabilisator stang linkjes.

Ik rij nu een paar dagen rond met dit onderstel, en ik moet eerlijk zeggen: Lekkah:eusa_dance:
Natuurlijk ook al gereden met de dempers helemaal "strak", opvallend is dat het zelfs dan qua demping "rond" blijft aanvoelen, nooit stoterig. Mijn "standaard instelling is nu op 5. (1-2 = winter, 3-4 = standaard, 5-6 = sport, 7-8 = circuit). Ik kreeg van mijn ega gisteren spontaan de mededeling dat ie nu lekker veert.  :)
Het veel minder rollen over de lengte as, de verminderde gevoeligheid voor sporen en de toegenomen koersvastheid bij harde zijwind (uitgebreid getest de laatste dagen) zorgen voor lekker ontspannen sturen, klaverbladen zijn een feestje geworden. :eusa_whistle: Natuurlijk komt die stabiliteit ergens vandaan; uiteindelijk krijgen de banden het voor de kiezen. Omdat alle krachten nu veel directer op de wielen afgewikkeld worden zal de banden slijtage ongetwijfeld wat toenemen.

Het resultaat van de motorsteun vervanging is onmiskenbaar, al zag ik wel dat ik de versleten schutbord steun over het hoofd gezien heb. Die mag ik dus nog even wisselen.

Turbobiker

Citaat van: -D©©©L- op 11-11-2007 12:10:06
Omdat alle krachten nu veel directer op de wielen afgewikkeld worden zal de banden slijtage ongetwijfeld wat toenemen.

:eusa_think: :eusa_snooty:

Maar verder klinkt het goed! Net als Enno moet je nu dus ook aan de Elandrun mee doen 8)
De Tussenpaus

-D©©©L-

Citaat van: Turbobiker op 11-11-2007 12:15:35
Citaat van: -D©©©L- op 11-11-2007 12:10:06
Omdat alle krachten nu veel directer op de wielen afgewikkeld worden zal de banden slijtage ongetwijfeld wat toenemen.

:eusa_think: :eusa_snooty:

Maar verder klinkt het goed!
Door de dikkere stabi's krijgt het "buitenste" wiel gewoon meer te doen, dacht ik...
Affijn, fun is het in ieder geval wel  ;D  8)