609 R sedan & op naar de 500.000+ km

Gestart door -D©©©L-, 14-11-2006 12:07:17

Vorige topic - Volgende topic

850 T5 Freak

ja 100% zeker! wij leveren enkel michelin bij ons, dus ik weet wel de verschillende types....
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

-D©©©L-

Ligt ook wel aan de auto waar ze onder gaan en het al dan niet regelmatig (10.000 km) voor/achter wisselen.

thuur

Misha

Michelin PE2 cupt niet, en is een erg lekkere band, heb ze zelf rondom op de auto zitten. Scherp stuurgedrag, en redelijk slijtvast, en dan is er ook nog wat grip !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

elianmars

Citaat van: Misha op 02-03-2008 10:39:40
en dan is er ook nog wat grip !

Dat is toch ook wel fijn, lijkt me  ;D

-D©©©L-

Omdat een 850R van mooi poetsen zeker in waarde verdubbeld, heb ik hem vandaag maar eens weer fijn gewassen.  ;D

Moet toch die linkerzijwand eens afmaken qua poetsen/polijsten. Die grauwsluier over het voorscherm en de linker voordeur is geen gezicht.  :eusa_snooty:

-edit-: typo

Misha

Citaat van: -D©©©L- op 02-03-2008 17:43:57
Omdat een 850R van mooi poetsen zeker in waarde verdubbeld, heb ik hem vandaag maar eens weer fijn gewassen.  ;D

http://www.thijsje.nl/marco/850/850R/850R%20609%20rood%20maart%202008%20small.jpg

Moet toch die linkerzijwand eens afmaken qua poetsen/polijsten. Die grauwsluier ofer het voorscherm en de linker voordeur is geen gezicht.  :eusa_snooty:

Marco, ik vind rood geen kleur voor een auto, zeg ik eerlijk.
Maar dit exemplaar is toch wel erg mooi, vooral de 850 sticker is erg op zijn plek.

Complimenten hoor.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

R o b

Echt een mooie auto!  :D Ga zo door met het goede werk!

Het zonnescherm van de achterraam valt me allersinds mee.

Gr, Rob

mehn

Nu nog die lelijke windgeleiders en achterspatlappen eraf en donkere velgen erop en hij's weer top  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

mee eens
En de sticker op de zijkant

fbm

Citaat van: mehn op 02-03-2008 18:00:28
Nu nog die lelijke windgeleiders eraf en hij's weer top  ;D

:eusa_naughty:

En sticker moet ook blijven!  >:(

Erg mooie R  :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: fbm op 02-03-2008 18:11:37
Citaat van: mehn op 02-03-2008 18:00:28
Nu nog die lelijke windgeleiders eraf en hij's weer top  ;D

:eusa_naughty:

En sticker moet ook blijven!  >:(

Erg mooie R  :eusa_clap:

Dank allen
Ik heb een reserve exemplaar van de sticker weten te bemachtigen, dus een onverhoopte kleine schade kan ik wat dat betreft met een gerust hart tegemoed zien. Ik hoop dat het snel een beetje beter weer wordt en dat dat even aanhoud. Al maanden heb ik een setje "juwelen" (vooral in prijs) klaarliggen voor de achterklep en grille, ik wil ze graag plakken.

BartusKN

persoonlijk zou ik het niet erop zetten ziet er zo erg mooi uit. of je kan misschien het zilvere laagje erafhalen dat het zwarte letters worden das misschien mooier. Maar de auto ziet er al mooi uit met of zonder embleempjes

Emiel

Enige idee voor hoeveel geld daar emblemen liggen? Ga je toch niet zwartmaken... :eusa_wall:

elianmars

Zo'n "R" moet ik ook nog ergens hebben liggen. Had 'm ooit gekocht voor de T-5, maar durfde 'm er toch niet op te plakken  :eusa_shifty: