Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

ief

Ziet er patent uit Florian en Ira, erg verzorgd allemaal. Ik zie mogelijkheden voor on-board navi... ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 21-08-2009 13:28:37
Citaat van: ira op 21-08-2009 12:26:54
Ik mis in het verhaal nog de leuke uitspraak van onze dochter van 6 bij het zien van de V70: "hebben jullie 'm geverfd?"

;D

;D ;D

Die kinderen hebben het écht niet in de gaten dat het een totaal andere wagen is.

Kinderen en de meeste vrouwen zullen het verschil niet merken, kun je ze dat kwalijk nemen? Kan je vrouw het verschil niet waarnemen, laat haar dan niet tanken als je een andere brandstof bent gaan rijden :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

Citaat van: Claudia op 21-08-2009 14:25:44
Heb je dan écht zulke onnozele vriendinnen gehad, Freek?

Meerdere.. Mijn moeder en tante's ook trouwens. Vriendinnetjes van broertjes ook.

Heb er gelukkig ook 2 gehad die wel met auto's om konden gaan :D

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Zolang mijn vrouw in de social talks nog kan melden dat ze een GLT rijdt met een 2,5 liter 5 cylinder met 170pk en dat 't een Alter-I is uit 1993 dan zit dat bij mij wel snor.

(nu haar nog even de gegevens van de V70 bijbrengen)

Freakybaby

Citaat van: FGG op 21-08-2009 14:39:01

Zolang mijn vrouw in de social talks nog kan melden dat ze een GLT rijdt met een 2,5 liter 5 cylinder met 170pk en dat 't een Alter-I is uit 1993 dan zit dat bij mij wel snor.

:eusa_whistle:

ief

Citaat van: FGG op 21-08-2009 14:34:46
Citaat van: ief op 21-08-2009 14:06:15
Ik zie mogelijkheden voor on-board navi... ;)

:eusa_snooty:

Zie je het niet? Moet ik het aanwijzen dan? ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Misha

Citaat van: Claudia op 21-08-2009 14:44:29

Meer weet je er zelf ook niet van zekers! :P

Waarbij ik me dan zo langzaam aan wel weer eens af begin te vragen hoe het met haar haar is.. :eusa_think:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

FGG

Citaat van: Claudia op 21-08-2009 14:44:29

Meer weet je er zelf ook niet van zekers! :P

Iets meer, maar niet veel.

Citaat van: Misha op 21-08-2009 15:02:44
Waarbij ik me dan zo langzaam aan wel weer eens af begin te vragen hoe het met haar haar is.. :eusa_think:

Kom dan eens langs!

Kapper was hier eergisteren en 13 september komt ie weer.

FGG

Zo, na een week de tweede tankbeurt gehad en was dus wel nieuwsgierig naar het verbruik. Viel een beetje tegen: 1:14,2. Maar daar zaten wel wat korte ritjes bij met wat nerveuze rechtervoetjes (mag ik ff een stukkie rijden, heeft zo'n ding nog een beetje power, laat die roetwolk eens zien).

Op naar de volgende tankbeurt.

MICHEL306

mooi gebakkie hoor, enne gelijk ff chippen, weet je niet wat je overkomt....dieselpowerrrr, affijn welkom bij de roet club en vele mooie kilometers gewenst.

michel

FGG

Citaat van: MICHEL306 op 24-08-2009 05:17:17
mooi gebakkie hoor, enne gelijk ff chippen, weet je niet wat je overkomt....dieselpowerrrr, affijn welkom bij de roet club en vele mooie kilometers gewenst.

Chippen gaan we niet doen. Ik heb in een gechipte S70 gereden en de berijder van de S70 heeft in mijn V70 gereden en ik vind het verschil niet het geld waard.

elianmars

Citaat van: FGG op 24-08-2009 08:10:12
Citaat van: MICHEL306 op 24-08-2009 05:17:17

Chippen gaan we niet doen. Ik heb in een gechipte S70 gereden en de berijder van de S70 heeft in mijn V70 gereden en ik vind het verschil niet het geld waard.

Dan ben ik toch benieuwd hoe en waar die S is gechipt.
Ik vind mijn wagen veel en veel fijner rijden na het chippen.
Heeft niet eens met de snelheid te maken, maar het rijdt veel soepeler.
Bovendien wordt de wagen ook wat zuiniger.
Ik rijd relatief korte stukjes, waarbij ik zeker niet als een oude man rijd. Verbruik ligt rond 1 op 15. In de vakantie haalde ik 1 op 16, 5 met continu gebruik van de airco.

FGG

Citaat van: elianmars op 24-08-2009 09:30:41
Dan ben ik toch benieuwd hoe en waar die S is gechipt.
Ik vind mijn wagen veel en veel fijner rijden na het chippen.
Heeft niet eens met de snelheid te maken, maar het rijdt veel soepeler.
Bovendien wordt de wagen ook wat zuiniger.
Ik rijd relatief korte stukjes, waarbij ik zeker niet als een oude man rijd. Verbruik ligt rond 1 op 15. In de vakantie haalde ik 1 op 16, 5 met continu gebruik van de airco.

Ik bedoelde niet dat die S verkeerd gechipped zou zijn, ik bedoel alleen dat ik voor mijn gevoel op dit moment niet tekort kom. Hij is sneller dan de GLT en die vond ik al rap genoeg. Ik vind 't wel goed zo.

elianmars

Citaat van: FGG op 24-08-2009 10:06:46

Ik bedoelde niet dat die S verkeerd gechipped zou zijn, ik bedoel alleen dat ik voor mijn gevoel op dit moment niet tekort kom. Hij is sneller dan de GLT en die vond ik al rap genoeg. Ik vind 't wel goed zo.

Zoals ik al zei, het gaat mij er niet eens om dat mijn wagen sneller is geworden, hij rijdt gewoon veel lekkerder.

Maar goed, het zijn jouw centen, dus ik ga je niks opdringen ;D