Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Mooi!
Je hebt gelijk hoor... die V is groen  ;D

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 26-01-2010 08:30:46
Mooi!

lekker is dat, nu ben ik ook nog kleurenblind ook  :eusa_wall:  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Citaat van: Laserblue op 26-01-2010 09:20:28
Citaat van: )()()sT op 26-01-2010 08:30:46
Mooi!

lekker is dat, nu ben ik ook nog kleurenblind ook  :eusa_wall:  ;D

Ach, dat kun je er ook nog wel bij hebben, toch?  ;D

@Florian: Grote kans dat het verbruik nu ook gunstiger gaat worden, met de nieuwe gloeibougies.

FGG

Citaat van: elianmars op 26-01-2010 09:59:33
@Florian: Grote kans dat het verbruik nu ook gunstiger gaat worden, met de nieuwe gloeibougies.

Is dat zo? Ik dacht dat gloeibougies alleen voor de koude start waren.
We zullen 't in de gaten houden. Afgelopen week sprong de BC wel terug van 7.1 naar 7.0.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Freakybaby

Citaat van: FGG op 26-01-2010 10:21:06
Citaat van: elianmars op 26-01-2010 09:59:33

Is dat zo? Ik dacht dat gloeibougies alleen voor de koude start waren.
We zullen 't in de gaten houden. Afgelopen week sprong de BC wel terug van 7.1 naar 7.0.

Hoeveel denk je dat ie inspuit bij een koude start.. En dan scheelt het heel snel, zeker met dit weer.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

MICHEL306

Ik heb het al eens eerder geuit hier, paashuis heeft een leuke babbel, vraagt volgens mij veel te veel voor wat hij geeft, en tot slot laat hij de koper opdraaien voor alle problemen die hij dan vervolgens netjes oplost zodat de koper het gevoel heeft dat hij een prima garage heeft.
Als ik zo even je post doorlees heb je op essentiele punten een wagen mee gekregen die eigelijk niet voldoet, ik bedoel een accu uit een susuki alto in deze wagen zetten en dan gewoon verkopen....remmen die na 5000km al op zijn en verotte gloeiers....schandalig, en als ik me niet vergis heb je toch betaald voor een afleverings beurt?

sorrie maar pasen is het echt niet bij deze beste man.

gr M

FGG

Citaat van: MICHEL306 op 30-01-2010 13:29:48
Ik heb het al eens eerder geuit hier, paashuis heeft een leuke babbel, vraagt volgens mij veel te veel voor wat hij geeft, en tot slot laat hij de koper opdraaien voor alle problemen die hij dan vervolgens netjes oplost zodat de koper het gevoel heeft dat hij een prima garage heeft.
Als ik zo even je post doorlees heb je op essentiele punten een wagen mee gekregen die eigelijk niet voldoet, ik bedoel een accu uit een susuki alto in deze wagen zetten en dan gewoon verkopen....remmen die na 5000km al op zijn en verotte gloeiers....schandalig, en als ik me niet vergis heb je toch betaald voor een afleverings beurt?

sorrie maar pasen is het echt niet bij deze beste man.

gr M

Sorry, ik bekijk 't iets anders. De prijs van de auto was prima, een vastlopende remklauw is een typische Volvo-kwaal en die openbaart zich nu na bijna 3ton, dat hadden ze niet kunnen voorzien. Het slot is vervangen onder garantie, maar dat was niet nodig geweest, de pen was afgebroken. De accu hadden ze kunnen zien, maar is uiteindelijk kostenloos vervangen, de remklauw hebben ze er ook even bij tussendoor gedaan. Remschijven, tja, ik had ze liggen dus ik heb ze er maar opgezet, voor was er aan toe.

Ik vind 't allemaal wel meevallen, hoor.

Taranis

En van defecte gloeibougies merk je in de zomer ook niets. Boven de 5 graden heb je die dingen niet nodig.

Meeste gebreken openbaren zich toch pas na een tijdje. So be it, als 't maar netjes opgelost wordt.

MICHEL306

Ach het is ook geen halszaak, het is allemaal netjes opgelost uiteindelijk.

gr M

FGG

Zo, even een kleine update. Ondertussen rijden we weer ruim een half jaar in de V70 en zijn we ruim 22000km verder. We kunnen een gebruik noteren van 1 op 14. Lijkt me netjes gezien de koude tijden die we hebben gehad.
Afgelopen week ging de boordcomputer weer een klokje rond, de voorgaande periode gaf de verbruiksmeter een verbruik van 7,0 ltr op 100km aan, nu staat ie op 6,6 ltr per 100km, wat zou duiden op een verbruik van 1 op 15,2. Niet verkeerd, maar wel veel snelwegkilometers. Nu maar eerst even het jaar volmaken en kijken wat er over blijft.

)()()sT

Mooi hoor, fijn dat ie goed bevalt. Ik moest vanmorgen nog aan jullie (en Henry) denken toen ik in de file een V70 in dezelfde kleur tegenkwam. Jullie rijden toch aardig wat ermee, niet?
In mei hoop ik 'm sowieso eens te zien!

FGG

Citaat van: )()()sT op 05-03-2010 22:20:12
Mooi hoor, fijn dat ie goed bevalt. Ik moest vanmorgen nog aan jullie (en Henry) denken toen ik in de file een V70 in dezelfde kleur tegenkwam. Jullie rijden toch aardig wat ermee, niet?

Tja, we lijken zo op een 40.000km per jaar uit te komen.

Citaat van: )()()sT op 05-03-2010 22:20:12
In mei hoop ik 'm sowieso eens te zien!

In mei? ???

elianmars

Jee, hebben jullie 'm alweer een half jaar? Wat gaat dat toch snel.....

Mooi dat-ie jullie bevalt, Florian!

)()()sT

Ik heb een pb van je dat je mei weer bij Thuurbo.nl zou zijn ;D

FGG

Citaat van: )()()sT op 06-03-2010 08:29:03
Ik heb een pb van je dat je mei weer bij Thuurbo.nl zou zijn ;D

Ow, ja. 5 mei. :eusa_doh:

Drukdrukdruk. ;D