Reilen en zeilen van een roffel

Gestart door FGG, 24-11-2006 21:53:26

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Ook Ira kan ze aardig schieten:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vulk

Ik denk dat ik al weet waar onze eerstvolgende autovakantie heen gaat.  :eusa_drool:

FGG

Citaat van: Vulk op 30-07-2010 08:06:22
Ik denk dat ik al weet waar onze eerstvolgende autovakantie heen gaat.  :eusa_drool:

Eerst maar eens je fotoalbum betalen. :evil:

Even een kleine update: aanstaande vrijdag gaat de V70 voor de APK. Eigenlijk verwacht ik geen problemen, behalve de stabistang linksvoor. De barst in de voorruit heeft geen vertakkingen, dus dat mag geen probleem zijn. En dan is er nog de roetmeting. Als ik zie hoeveel de V70 achterlaat bij een flinke dot gas.... maar of de hoeveelheid een criterium is... :eusa_think:

haasje

Even een busje reiniger in de tank doen en voor je gaat keuren goed warm rijden.

850estatetdi

waar laat je de auto keuren?

FGG

Citaat van: haasje op 03-08-2010 22:56:52
Even een busje reiniger in de tank doen en voor je gaat keuren goed warm rijden.

Ik lever de auto 's morgens bij de garage in en haal m 's avonds weer op, kan dus best zijn dat ie pas 's middags gekeurd wordt.

Citaat van: 850estatetdi op 03-08-2010 22:58:05
waar laat je de auto keuren?

Bij Klumpers in Goor.

haasje

De reiniger kun je er zo ie zo ingooien (als je dat niet recentelijk al gedaan hebt). Dat warm rijdt trucje kennen ze waarschijnlijk ook wel :D

FGG

Citaat van: haasje op 03-08-2010 23:53:00
De reiniger kun je er zo ie zo ingooien (als je dat niet recentelijk al gedaan hebt). Dat warm rijdt trucje kennen ze waarschijnlijk ook wel :D

Op de dag van vertrek naar Kroatie is er nog een flessie in gegaan. Da's nu 3 weken geleden.

haasje

Dan zou ik het nu niet doen, je kunt het altijd nog doen als hij afgekeurd wordt.

Taranis

Van die reiniger gaat ie in eerste instantie juist méér roken dus niet zo handig om dat er voor de keuring in te mikken.
Even een half uurtje goed stampen en klaar. Overigens: ik lever 'm altijd bloedheet bij de garage af, doen ze direct de roetmeting zodat ik zeker weet dat dat met een warme motor gebeurt (ik blijf erbij) en de rest van de keuring kunnen ze later op de dag doen. Echt niet dat ze met een nog half koud blok gaan stampen ::) (en ja ik weet dat daar een minimumtemperatuur voor is, maar ik zag ze een V50 2.0D ook vrolijk meten terwijl de koelvloeistofmeter net op het 2e streepje stond :eusa_doh: )

FGG

Vanmorgen de V70 naar de garage gebracht voor de APK. Ik ben benieuwd.

Als leenauto kreeg ik een Yaris mee. Wat een hok! :eusa_doh:
Geen centrale vergrendeling, el. spiegelbediening of wat dan ook. Nog wel stuurbekrachtiging, gelukkig. Het display in het midden van het dashboard hebben ze een diepte-effect gegeven waardoor ik bijna hoogtevrees kreeg bij het aflezen van de snelheid. Ik vind 't trouwens helemaal niks om de metertjes in het midden te hebben, is toch lastiger aflezen. Onderweg maar even door de on-board compu gebladerd, die had ie dan weer wel, en dan zie je dat zo'n hut gewoon een gemiddeld verbruik van 11,1 liter per 100km noteert! 1 op 9! :o
Nou ja, ik had iig vervoer... :D

UserID6342

Succes alvast Florian, we horen straks wel hoe het gegaan is.  Veel plezier alvast met dat frikadelletje ;D 1:9, pfff en dan zeuren ze dat de Volvo's veel gebruiken ;D

)()()sT

Stel je niet zo aan. Een Yaris is een prettig stadsautootje (voor dames)  :evil:
Succes met de V ;)

FGG

Citaat van: )()()sT op 06-08-2010 10:39:08
Stel je niet zo aan. Een Yaris is een prettig stadsautootje (voor dames)  :evil:

Tja, maar ik moest van Goor naar Borculo met dat ding. In geen velden of wegen een stad te bekennen (en ook geen dames, trouwens).

)()()sT

Hahaha. Nadeel van dat ding is die rechte zit. Stoel is echt gemaakt voor kleine Japannertjes ;D