....

Gestart door Claudia, 30-12-2006 12:10:46

Vorige topic - Volgende topic

Japiooo

Samen met een maatje gingen we mijn mijn Opel Ascona met nieuwe bougies, olie en luchtfiltertje verwennen. Na de oude olie er uit te hebben laten lopen de nieuwe erin, maar dat oliepeil wilde maar niet goed komen. Hadden we de aftapplug vergeten er in te zetten.

peteRRR

Jaren geleden,...op een zaterdag even een half litertje olie bij vullen,zo das weer netjes,naar 10 min,wat stinkt het in eens,
ja hoor de klepper deksel dop vergeten,hele zooitje onder tot op de achterklep :eusa_sick:
Gouw maar even nieuwe gekocht en er in 2,5 liter,ik blij,dus weer verder,....wel de podverdomme....na 5 min op de weg,weer een
enorme stank,dus ik k*tzak weer de auto uit en de klep open en ja hoor  :eusa_sick: :eusa_wall: dop vergeten er op te doen  :eusa_wall:

Verder ging het goed met me die dag ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Loezzie850

Dat is wel echt heel grappig! ;D ;D ;D

(achteraf dan ;))

michiel

Tijdens mijn diensttijd olie bijvullen in de YPR, vervolgens het terrein in duiken en er na 10 minuten en heftige rookontwikkeling je niet herinneren dat je de olievulopening hebt gesloten.........
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

peteRRR

Citaat van: Loezzie850 op 22-06-2010 21:10:03
Dat is wel echt heel grappig! ;D ;D ;D

(achteraf dan ;))

Moest er s,avonds toch nog even flink over na denken  ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

joebar

30 jaar intensief sleutelen, levert de nodige anekdotes en blunders op hoor, de meeste verdring je diep in je geheugen:
Mocht ooit in een busgarage de koppeling vervangen van een heuse simca 1100 TI, maar twijfelde of ik wel goed voor de put stond...dus de monteur/manusje van alles ( had een hazelip) vond dat ik me niet aan moest stellen, en sleurde mij achter het stuur vandaan en zou het zelf wel doen....
Dus hij springt er in, geeft een dot gas en HOPPA zo met 2 wielen de put in....
Terwijl ze hem uit de auto hielpen, trok ik mijn lip omhoog, en zei met het geluid van een hazelip...
nja sho  had ik het ook wel gekund....
Hij werd pissig, pakte de eerste beste bahco, en heeft me de hele genestetlaan achterna gezeten......

Renault 18 van een buurman helemaal gestript, echt helemaal, ding gespoten, en langzaam opgebouwd.
motor ligt er in, maar nog niet vast op de steunen, dus buurman komt binnen, gaat achter het stuur zitten, en die oetlul draait de sleutel om, blok springt omhoog, en de motorkap die gewoon los op de auto lag stuitert op de grond..... Maar weer naar de spuiter met dat ding....

Koppeling vervangen van een peugeot 205, hadden ze er zelf bijgeleverd, hela dag sleutelen, boel weer dicht, kwam geen meter vooruit, na lang aarzelen de boel weer open, bleek de plaat te groot voor de prise-as, dus vanaf die dag altijd even checken of de plaat over de prise-as past voor de boel dicht gaat.

wordt vervolgt

elmarconi

Citaat van: joebar op 23-06-2010 13:16:50
30 jaar intensief sleutelen, levert de nodige anekdotes en blunders op hoor, de meeste verdring je diep in je geheugen:
Mocht ooit in een busgarage de koppeling vervangen van een heuse simca 1100 TI, maar twijfelde of ik wel goed voor de put stond...dus de monteur/manusje van alles ( had een hazelip) vond dat ik me niet aan moest stellen, en sleurde mij achter het stuur vandaan en zou het zelf wel doen....
Terwijl ze hem uit de auto hielpen, trok ik mijn lip omhoog, en zei met het geluid van een hazelip...
nja sho  had ik het ook wel gekund....
Hij werd pissig, pakte de eerste beste bahco, en heeft me de hele genestetlaan achterna gezeten.....

repost: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,16607.msg461020.html#msg461020

Eigenlijk wel triest dat ik me dit herinnerde...
--
Autogas Inside . . .

FelixB

Mocht ooit in een busgarage de koppeling vervangen van een heuse Simca 1100 TI

Wàt een auto hé? zucht . . .
855R & C70 T5 cabrio automaat

EdenAli

Rooie GLT spoiler op de kont monteren
Eerst een uur aan het meten en passen voordat ik het eerste gaatje boorde in de klep.
daarna weer meten en passen tweede gaatje
Derde was een makkie en toen kwam er iemand lang die zat te zeuren dat ie grijs moest worden en hij dat wel kon
Oh ja het vierde gaatje daar moest ie komen :eusa_dance:

Not he... >:(

had iets meer naar voren gemoeten... :eusa_wall:

Nooit laten afleiden als je precies bezig bent

elianmars

Je had de spoiler ook gewoon moeten lijmen, Ed. Ik zou echt geen gaten in een stalen klep gaan boren  :eusa_snooty:

francois

wouter1220

Had net alle kabels getrokken van mn audio in mn S40, alleen nog geen subkist gemaakt om mn versterker op te schroeven.

Omdat ik toch met geluid rond wou rijden snel even de versterker met 2 schroefjes vast zetten op de achterklepvloer...
Schroef ik mn reserve band lek, die net onder de klep zit....  :eusa_wall:  :eusa_wall:

elianmars

Citaat van: wouter1220 op 23-08-2010 22:03:44
Had net alle kabels getrokken van mn audio in mn S40, alleen nog geen subkist gemaakt om mn versterker op te schroeven.

Omdat ik toch met geluid rond wou rijden snel even de versterker met 2 schroefjes vast zetten op de achterklepvloer...
Schroef ik mn reserve band lek, die net onder de klep zit....  :eusa_wall:  :eusa_wall:

;D ;D ;D

Hans Duiven

nja sho  had ik het ook wel gekund....
Hij werd pissig, pakte de eerste beste bahco, en heeft me de hele genestetlaan achterna gezeten......

Renault 18 van een buurman helemaal gestript, echt helemaal, ding gespoten, en langzaam opgebouwd.
motor ligt er in, maar nog niet vast op de steunen, dus buurman komt binnen, gaat achter het stuur zitten, en die oetlul draait de sleutel om, blok springt omhoog, en de motorkap die gewoon los op de auto lag stuitert op de grond..... Maar weer naar de spuiter met dat ding....

Koppeling vervangen van een peugeot 205, hadden ze er zelf bijgeleverd, hela dag sleutelen, boel weer dicht, kwam geen meter vooruit, na lang aarzelen de boel weer open, bleek de plaat te groot voor de prise-as, dus vanaf die dag altijd even checken of de plaat over de prise-as past voor de boel dicht gaat.

wordt vervolgt

Jazzes wat een geld voor een Simca

Maar wel verrotte leuk zo'n koektrommel  ;D

Maar zo'n NSU Prince 1000 was ook niet te versmaden:

Hans

haasje

Hans, dit is geen sleutelblunder maar een plaatsingsblunder :D