Volvo 850R gekocht plezier is voorbij total loss:'(

Gestart door ExhaLe, 27-02-2007 00:10:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ExhaLe

Hallo mensen,

na enkele topics met vragen over de aanschaf van een 850 t-5r of een R is het dan eindelijk zo ver. Ik ben vanaf woensdag de trotse eigenaar van een Volvo 850R. Ik wil dan ook alle mensen bedanken die  toendertijd een reactie op mijn topics hebben gegeven. Zo gauw ik de wagen hier heb zal ik ook enkele foto's plaatsen en een verder toelichting geven. Ook zal ik mij asap aanmelden bij de 850 club want ik heb volgens mij het volvo virus te pakken ;D .

mvg Rik  :'(

Ricardo

Een nieuwe Rbij! Zul je waarschijnlijk geen spijt van krijgen! Fijn dat je al aangeeft foto's te zullen posten scheelt een hoop gezeur. Dat is ook de reden dat ik me nooit heb voorgesteld, ik kan geen mooie foto's maken van mijn auto.

ExhaLe

In mijn avatar staat al een klein voorproefje maar die is met de telefoon gemaakt en dus van flutkwaliteit. En jah ik wil toch mijn auto beetje showen   8) . Ik kan iig echt niet wachten tot ik hem heb.

grtz Rik

elianmars

Gefeliciteerd met de aanschaf!!

Is het een estate of een sedan? Ik kan dat niet zien aan het fotootje, namelijk.

ief

Citaat van: elianmars op 27-02-2007 00:23:06
Gefeliciteerd met de aanschaf!!

Is het een estate of een sedan? Ik kan dat niet zien aan het fotootje, namelijk.
een estate natuurlijk...tsss ;D
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

Citaat van: ief945-SE-HPT (Ivo) op 27-02-2007 00:39:15
Citaat van: elianmars op 27-02-2007 00:23:06
Gefeliciteerd met de aanschaf!!

Is het een estate of een sedan? Ik kan dat niet zien aan het fotootje, namelijk.
een estate natuurlijk...tsss ;D

Daar was ik na het lezen van Rik's andere posts ook al achter gekomen  ::) :eusa_snooty:











;D ;D

FGG

Heerlijk! Weer een R. Gefeliciteerd!

:eusa_dance:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

breakman

pRRRRRRoficiat met je R !!!

ga je veel plezier van hebben !  8)

matRRR

hee, van harte gefeliciteerd !
is het een automaat of hangeschakelde?
welke kleur, is niet goed op de foto te zien...
ziet er goed uit :evil:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Jan_D.

Veel plezieR eRmee! 't Is een gRoene volgens mij, klopt dat?

Veel veilige kilometeRs!

Jan

ExhaLe

Bedankt voor de leuke reacties het is idd een donker groene estate en handgeschakeld dus met zon mooie 16t turbo. Ik krijg hem over een paar uurtjes dus nog fftjes aftellen.

grtz Rik

ewing

Hallo Rik,
Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van de R...ik ben benieuwd naar de foto's!

roelsmeekens

Veel plezier met de R! ;)
Is het een nedeRlandse auto?
WWW.SMEEKENS.NL    

ExhaLe

Nou ik heb de auto nu een dag en ik moet zeggen het bevalt me ontzettend. Het motorgeluid is echt onovertroffen mooier eigenlijk dan van mijn ex-bmw met zn 6 cilinder. En het vermogen en het gemak waarmee je het oproept is echt onovertroffen. Ik heb de auto vandaag nog gecontroleerd op de brug bij mijn vorige werkgever en heb echt niks kunnen ontdekken van lekkages of anderzins mankementen. Het is bovendien een originele NL-auto die dealer is onderhouden en nu 215000 km op de klok heeft. Foto's wil ik eigenlijk gaan maken zo gauw het zonnetje schijnt en ik de wagen heb gewassen. Maar het blijft naturlijk een gebruikte auto en er zijn nog wat dingetjes die ik eraan wil doen zoals:

- Onderhouds beurt
- bekleding achterklep vastzetten (estate kwaal)
- Ruitenwisser achter gangbaar maken
- bekleding goed laten reinigen want dat alcantra gaat echt rullen
- carter ontluchting reinigen want ik weet niet of de dealer dit ook doet

En natuurlijk vooral er veel van genieten want volgens mij met goed onderhoud en een normale rijstijl zijn deze wagens onverwoestbaar.

Grtz Rik

matRRR

klinkt super rik!!!
Precies zoals ik het voor het eerst ervaren heb na aanschaf...
Totdat je hier wat langer op het forum zit en leest wat allemaal kan en mag, vervolgens een meetingkje, daarna.....
lees mijn onderschrift.... ;D
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software