Volvo 850R gekocht plezier is voorbij total loss:'(

Gestart door ExhaLe, 27-02-2007 00:10:24

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

weet zeker dat je veel plezier hiermee gaat beleven !!
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroƫn CX 2500 prestige turbo

lipton

echt heel mooie wagen !!! hoeveel pk heeft hij dan ?
mvg

ExhaLe

Hallo mensen,

Sorry voor mijn late reactie, maar ik had het erg druk met het werk en het genieten van de R.
Maar wat een leuke reacties hier, fijn om met mensen te praten die ook de passie voor deze volvo's hebben. en ik denk dat mijn auto regelmatig te spotten zal zijn hier in het mooie limburgse landschap. ben zelfs op mijn werk al uit aan het kijken om weer terug te rijden en die fijne roffel weer te horen dat kan zelfs een stressdag weer enigzins goedmaken ;D

@ Lipton, de wagen is tot nu toe nog geheel origineel dus zal wel ongeveer 250 pk zijn, ben wel van plan om van de zomer de auto te voorzien van een chipje en 3'inch downpipe en een setje 320mm remmen. Maar eerst nog ff wennen aan het heerlijke vermogen wat ie nou al heeft.

grtz Rik

duikertjuhhh

veni vidi foetsie, aldus Julius Ceasar bij een klein Gallisch dorpje (vrije vert. ik kwam, ik zag en ik was zeer snel pleite)

toppertje

matRRR

prachige wagen, moet ook zeggen dat ie in die omgeving ook volledig tot zijn recht komt...
Enige vraag die rest is....Hoe heb je het zo lang kunnen uithouden zonder R??? :evil:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

)()()sT

Ik heb toch niet altijd goed gelezen zie ik nu  :eusa_doh:

Landgraaf, da's om de hoek! Aangezien hier zeer weinig tot geen R-en rondrijden kunnen we dus wel zeker zwaaien en de goede tegenkomen  :D

Ik had al gepost: geweldige bak!

8)

(tijd voor een fotosessie meeting in het heuvelland ;))

Eugene

Citaat van: )()()sT op 18-03-2007 09:58:54
(tijd voor een fotosessie meeting in het heuvelland ;))

Roep maar eens een datum 8)

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Is wel leuk.... ff wachten op meer zekerheid qua weer ;)

Kom ik nog op terug!

Roy V70R

Citaat van: ExhaLe op 28-02-2007 11:36:43
Bedankt voor de leuke reacties het is idd een donker groene estate en handgeschakeld dus met zon mooie 16t turbo. Ik krijg hem over een paar uurtjes dus nog fftjes aftellen.

grtz Rik

Ik dacht dat een handgeschakelde 850R een 18T turbo had. ??? :eusa_think:

BTW, mooie auto hoor!!

Greetz Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Eugene

Citaat van: Roy V70R op 18-03-2007 23:16:55
Citaat van: ExhaLe op 28-02-2007 11:36:43
Bedankt voor de leuke reacties het is idd een donker groene estate en handgeschakeld dus met zon mooie 16t turbo. Ik krijg hem over een paar uurtjes dus nog fftjes aftellen.

grtz Rik

Ik dacht dat een handgeschakelde 850R een 18T turbo had. ??? :eusa_think:

BTW, mooie auto hoor!!

Greetz Roy

850R AUT heeft een 15G.
850R MAN heeft een 16T
S70R AUT heeft een 16T
S70R MAN heeft een 18T

If it's not blown, it sucks...

ExhaLe

Nou voor een foto-meeting in het heuvelland houd ik me aanbevolen lijkt me wel een leuk idee.
En het klopt idd dat hier in de omgeving weinig tot geen R'en rondrijden, zie wel af en toe een T-5R rijden hier en daar en soms een v70R maar 850R zelden tot nooit eigenlijk.
En tjah hoe ik het zolang zonder R heb kunnen uithouden geen idee heb ook altijd wel veel plezier aan die bmw's gehad waren absoluut geen slechte wagens maar misten wel een heel stuk emotie en ze hadden niet die mooie roffel en bovendien een M5 is echt onbetaalbaar, dus vandaar een lekker snelle volvo gekocht. 8)

grtz RRRik

Ricardo

rody

ExhaLe

jah dat klopt is idd de 850 uit het altijd mooie waubach  :P

grttz Rik