Volvo 850R gekocht plezier is voorbij total loss:'(

Gestart door ExhaLe, 27-02-2007 00:10:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rifwachter

ja,dit zal je lang bij blijven,deze gebeurtenis.

maar is er enig idee hoe hard die motor bij je is ingereden ?

ik zie hier ook wel eens wat binnen komen,maar de omschrijving van je met een motor is wel erg bijzonder.   

ik wens de succes met het verwerken hiervan
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Niek

Dat moet toch erg hard gegaan zijn dan, gelukkig is het met jou en die motorrijder niet ernstiger afgelopen. Veel succes met het verwerken hiervan.
And through it all she offers me protection
                      VOLVO C70

Emiel


thuur

Jeetje, wat vreselijk allemaal zeg :(


Sterkte!


Gr :'(

ExhaLe

Bij deze de foto's van de schade met wat vertraging.







Wat niet goed te zien is op de foto's is dat de achterdeur slecht sluit en de achterklep
links een stuk lager ligt dan rechts. en bovendien onder de auto is ook de uitlaat plat
en de tank beschadigd.

Ik heb toch besloten afstand van de auto te doen dus mocht iemand geintresseerd zijn dan
graag een pb'tje.

Mvg Rik

octaaf

zo'n zonde, was een zeer mooie wagen (foto's op pagina 2 ook zeer goed genomen qua belichting)!
ben ergens wel curieus hoeveel de verzekering betaalt voor zo'n mooie R met weinig (voor 850 toch) km's.
ik vroeg me ook altijd af of ook de zijkanten van een 850 wat robuust zijn, maar de foto's bekijkend valt het nog mee vind ik (al zou ik er niet graag ingezeten hebben). misschien dat inrijding op deur erger was geweest.
ik ben al curieus welke wagen de volgende fotoshoot krijgt en in welk idyllisch landschap.
veel succes met de nieuwe zoektocht!!

EdenAli

Is dat niet te repareren dan zo erg ziet het er volgens mij niet uit maar ik ben ook geen expert

mehn

Zo....dat moet een flinke klap geweest zijn :eusa_silenced:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

850 T5 Freak

Zonde Zonde  :'( maar gelukkig hebben jullie zelf niks! materiaal is vervangbaar mensen niet!  ;) succes met zoeken naar je nieuwe roffel

Gr Dave
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

V70geRwin

Sterkte ermee!

Gelukkig zelf geen schade !
Hopelijk schiet je er ook financieel niet teveel bij in!

Ben benieuwd naar de verdere afwikkeling!

b. de tukker

Da's stevig balen Rik.
Gelukkig is het bij blikschade gebleven.

Ook mijn eerste roffel( rode GLT sedan) is total loss verklaard na een aanrijding met een overstekende eik................ geintje, het was door gladheid.
Voortrein ontzet en dus einde oefening.
Na een jaartje V40 TD, waar ik na 2 weken al spijt van had, toch weer overgestapt op een roffel( zwarte GLT estate), en ik weet zeker dat jij ook weer een mooie op de kop zult weten te tikken.

Veel succes

Grtz Bert

langeman

zonde man ...

tis jammer dat zoiets gebeurt ....schik hebben met je wagen en dan zoiets...

het moet een geweldige klap zijn geweest ...gelukkig hebben jullie zelf niks ...

groet    hans

kyro

jammer joh !! 

iig goed dat er weinig lichamelijk letsel is !!
en bedenk maar: 'n auto is te vervangen.....................

gr

Alfettasjaan

Sterkte Rik.
Bedenk een ding!
Ieder nadeel heeft een voordeel.
Gr Jan

Misha

Citaat van: Alfettasjaan op 16-05-2007 22:42:56
Ieder nadeel heeft een voordeel.
Vertel..

Ik vind het overigens verbazend, dat een motor zoiets teweeg kan brengen.. en dat de berijder dan nog leeft ook...
Of is hij/zij in een erbarmelijke staat ?

Hoe dan ook, sterkte ermee, zonde van zo'n knappe auto.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het