... Turbootje heeft een opvolger: een V70 T5 !!

Gestart door DinanT, 22-03-2007 10:11:17

Vorige topic - Volgende topic

DinanT

Zo, vandaag de uitlaat vervangen vanaf de kat; er is een (tweedehands) TME onder gekomen van een V70R :dance
Alleen nog even zien wat ik als eindpijpjes ga doen, het originele TME-sierstuk ga ik er niet op zetten; dan moet er namelijk een stuk uit de bumper worden gesneden ...

Want, laten we eerlijk zijn... de oude (nog originele!!) uitlaat was echt aan vervanging toe:

Minpuntje vandaag: verrassingspost van de CJIB toen ik weer thuis was ...  :tumbdown  :wall  :vertag
Ik rol hierin  

)()()sT

Mijn eerste idee is dat je met wat zagen niet veel verpest; de originele sparing en uitlaat ziet er echt niet uit ;D ;)
Is de sparing wel netjes om de eindstukken te zagen?

DinanT

Ik ben ook nog niet klaar Joost  ....  :eusa_whistle: ;D
Ik rol hierin  

DinanT

Toch even aan het 'wurmen', op zich past het nog best, hoeft maar een heel klein stukje uit de bumper te worden gesneden.
Maar... toch... vind het net ietsje "té" ofzo  ...

Ik rol hierin  

elianmars

Ten eerste, gefeliciteerd met je verjaardag  ;D

Ten tweede, helemaal gemist, deze posts over je "nieuwe" uitlaat  :eusa_shifty:

Ik zat met hetzelfde probleem met de uitlaat. Ik heb de bumper wel uitgesneden, maar was uiteindelijk toch nog niet tevreden. Daarom is er bij mij de onderlip van een R onder gegaan.
Ik geloof dat die voor jouw bouwjaar helaas niet los te krijgen is. De enige manier om het echt mooi pas te krijgen, is een R bumper zien te vinden....

DinanT

Thnx Marcel, en bedankt voor de tips. Ben er nog mee bezig, al heeft het niet echt voorrang meer. Voorlopig heb ik het 'smeltende bumper probleem' opgelost. Het mooie komt nog wel een keer  ;D
Ik rol hierin  

DinanT

Oja ....

Ondertussen had ik er dit maar van gemaakt..:

Lekker anoniem ..  :angel:
Ik rol hierin  

DinanT

Ik rol hierin  

Marc O.

Sinds gisteren? Dan zijn we elkaar daar tegengekomen ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

DinanT

Ow? Grappig, hahah ;D
Ik kan em morgen weer ophalen. Ik weet dat het gewoon goed is, maar ben toch zeer benieuwd ...
Ik rol hierin  

elianmars

Je bent de wagen dus voorlopig nog niet zat. Mooi!  :)

DinanT

Nee, zat ben ik em zeker niet. Integendeel.
Hoewel, een tijd geleden mocht ie eigenlijk wél wieberen, vooral toen ie niet door de APK kwam... maarja, toen stond ik ineens met een onverwachte dure reparatie en een afgekeurde auto. Heb em toen geschorst en ben de hele zomer woon-werk gaan doen in de Lincoln ... Vond m'n carpool collega ook wel prima geloof ik...  ::) :eusa_dance:
Een jaar later begon het verbruik me toch tegen te staan, maar toen het ná de verhuizing financieel op hetzelfde peil bleef, mocht ie blijven.
En vorig jaar had ik al een offerte voor LPG liggen, maar door omstandigheden is het toen niet doorgegaan.
En nu, na een hoop rekenwerk, en het feit dat ie toch zeker nog een paar jaar blijft (ik wil die 5 voorop zien staan... ), is lpg toch de gunstigste oplossing. Voor de portemonnee dan ...
Ach, m'n S40 liep ook beter op LPG dan op benzine, ik ga er vanuit dat het bij de V70 niet anders zal zijn ...  :angel: :eusa_whistle:
Ik rol hierin  

elianmars

Citaat van: DinanT op 13-11-2014 09:33:08
ben de hele zomer woon-werk gaan doen in de Lincoln

Lincoln? Ik heb wat gemist, geloof ik  :eusa_think:

DinanT

Citaat van: elianmars op 13-11-2014 09:58:57Lincoln? Ik heb wat gemist, geloof ik  :eusa_think:
Dat denk ik ook dan ...
Tsja, ik had het hier ook nog niet uitgebreid gemeld geloof ik, maar de T5 is het 'werkpaard', de Lincoln het 'showpaard'..  :eusa_dance:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,11229.msg675638.html#msg675638
;D ;D

De groene dan, níet de zwarte ...  ;D
http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,28917.msg678648.html#msg678648
Ik rol hierin