Jeroen en V70

Gestart door Ricardo, 25-03-2007 20:03:57

Vorige topic - Volgende topic

Ricardo

Lol!  Die dubbele bodems toch. Ik ga proberen wat sneller te zijn!

thuur

Jongens toch... :eusa_snooty:

Gr ;D

elianmars

Het is trouwens ietsje langer geleden, dat Arthur die controller heeft gesoldeerd. 't Is gebeurd op 2 juli 2005 (Zojuist even mijn pb's doorgespit)  :eusa_shifty: :eusa_shifty:

Esveldt

Hele mooi V70. Met mooie velgen.

Wanneer heb je die foto's genomen? Beetje rare blauw zweem.
Of staat de witbalans verkeerd?

Ricardo

Gisteren na het poetsen. Was al donker aan het worden.  Alles staat op automatisch dus dan ligt het aan het fototoestel.

Henk-Jan

Hoi Jeroen, erg mooie auto!

Ik vroeg me af welke koplampen en zij-units je hebt, wellicht kun je me dat even per pm sturen of hier dumpen?

Laserblue

Citaat van: Henk-Jan op 26-03-2007 15:07:55

Ik vroeg me af welke koplampen en zij-units je hebt, wellicht kun je me dat even per pm sturen of hier dumpen?

Heldere C70-units  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Esveldt

Citaat van: Henk-Jan op 26-03-2007 15:07:55

Ik vroeg me af welke koplampen en zij-units je hebt.

Ja! Mooi he!

En duur dat dat is. :eusa_think:

Ricardo

Nog niet de beste foto, kleur is wel beter nu.

En ja die lampen, inderdaad veel te duur maar ze zijn wel echt goed ook. Mooi helder licht. Eens benieuwd hoe lang ze mooi blijven.

fearless

Citaat van: Ricardo op 26-03-2007 18:55:35Eens benieuwd hoe lang ze mooi blijven.

Erg lang, ex-collega van mij heeft ze ook in de V70. Al een heel tijdje en zijn nog steeds schitterend mooi.  ;D

Turbobiker

Hele mooie wagen Jeroen. Heb er op de sleuteldag al verlekkerd naar staan kijken. Vooral die velgen zijn super.

Je zou alleen de achterkant iets moeten opkrikken...
De Tussenpaus

fearless

Citaat van: Turbobiker op 26-03-2007 20:46:25Je zou alleen de achterkant iets moeten opkrikken...

Of de voorkant nog iets verlagen.  :eusa_whistle:

Ricardo

Idd.  Verhoogringen 2.5cm hebben niet veel uitgehaald. Ik ga de achterveren wisselen met originele niet verlaagde maar dat gaat ook weer niet goed zijn vrees ik. Als ik van de week tijd heb volgen foto's.

Ricardo

Citaat van: fearless op 26-03-2007 20:03:27
Citaat van: Ricardo op 26-03-2007 18:55:35Eens benieuwd hoe lang ze mooi blijven.

Erg lang, ex-collega van mij heeft ze ook in de V70. Al een heel tijdje en zijn nog steeds schitterend mooi.  ;D

Heeft die er ook xenon in? Ik wou dit eerst wel doen, maar ben bang dat mijn lampen dan niet zo lang mooi blijven ivm warmte van de xenon. Of valt dat allemaal mee?

fearless

Citaat van: Ricardo op 28-03-2007 18:38:29Heeft die er ook xenon in? Ik wou dit eerst wel doen, maar ben bang dat mijn lampen dan niet zo lang mooi blijven ivm warmte van de xenon. Of valt dat allemaal mee?

Dat weet ik dan weer niet, hij heeft er namelijk gewoon H7 in zitten.