Project "Black Magic"

Gestart door Black Magic, 11-04-2007 19:20:53

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Mooi man :eusa_clap:

Ga zo door!

Misschien kun je die spiegel van die kapotte koplamp nog verpatsen, er wordt wel es een 850 op afgekeurd en op de foto ziet ie er nog tiptop uit.. :eusa_think:

Gr 8)

Black Magic

Helaas maar de reflector was beschadigd door glasscherven en invloed van het weer dus deze is niet meer bruikbaar, maar de huidige vervangende koplamp heeft ook een afgekeurde reflector dit is tijdelijk ivm de bestelling van heldere koplampen, alleen hebben deze een levertijd van 5 weken vandaar deze noodoplossing ;)

Eugene

Dat gaat de goede kant op!

Keep up the good work 8)

If it's not blown, it sucks...

The Saint

Net voorgesteld, auto verfraaid, schade, schade hersteld, en nu ga je ook nog weg bij de Volvo dealer. Best druk zo he, in je eentje...  ;)

Knap werk hoor!

Wat voor werk ga je eigenlijk doen?
No shirt no shoes, no pinball

ewing

Tjeetje Maarten, zo meld je je aan op het forum met een in perfecte staat verkerende roffel en zo heb je je eerste schadegeval. Gelukkig ben je zelf handig genoeg zo te zien om een en ander met beperkte financiele middelen alsnog te herstellen. Het zou zonde zijn als deze roffel op de sloop zou belanden.

Vraagje: op één van de foto's zag ik dat jij in combinatie met je Xenon-verlichting witte lampjes hebt gebruikt ter vervanging van de oorspronkelijke stadsverlichting. Welke lampjes zijn deze en waar heb je deze verkregen? (als je dat nog weet tenminste)

Black Magic

Laatste update de restyler heeft vandaag even naar de deukjes in het achterscherm gekeken en het blijkt dat de auto op de richtbank toch even rechtgetrokken moet worden dusdat gaat gebeuren.

De achterbumper heb ik weer wat fatsoenlijker opgehangen en word vernieuwd zodra de auto weer recht is.

De voorkant heb ik iets afgemaakt en binnenkort komt er weer een stripje in kleur onder de koplamp, het gespoten gedeelte van de voorbumper ligt nog bij de spuiter en het bovengedeelte wordt vervangen door een nieuwe. Het plaatwerk zoals de motorkap en achterzijde wordt in later stadium gespoten. 

850 T5 Freak

:eusa_clap: je hebt niet bepaald stil gezeten, goed werk man!!! nieuw lakje overheen en hij is weer als nieuw  :eusa_dance: 
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Black Magic

Dat is ook de bedoeling dat die mooier wordt dan dat die was ik ben namelijk nogal een perfectionist en op deze manier kunnen veel oneffenheden weggewerkt worden en ik denk dat dat mooier wel gaat lukken het is alleen een kwestie van tijd ;)

fbm

Citaat van: Black Magic op 25-05-2007 23:38:44
Dat is ook de bedoeling dat die mooier wordt dan dat die was ik ben namelijk nogal een perfectionist en op deze manier kunnen veel oneffenheden weggewerkt worden en ik denk dat dat mooier wel gaat lukken het is alleen een kwestie van tijd ;)

Dat horen we graag! En je 850 krijgt weer een nieuw leven, inpaats van naar de sloop

Black Magic

Het is net als met schoenen " gun ze een 2de ronde weggooien is zonde"  ;)

V70geRwin

goed bezig..!
binnenkort weer ouderwets roffelen  ;D

Taranis

Net je hele thread door zitten lezen... mooi werk!  :o :eusa_clap:

Flipjes 850 R

Het is wel erg fijn dat je zo handig bent: toch weer een roffel v/d sloop gered.   :eusa_clap: :eusa_clap:
In mijn geval zou het misschien heel anders aflopen voor de roffel...  :-\
855 R Automaat Dark Olive Pearl

Black Magic

Ach ik heb de afgelopen tijd aan aardig wat 850 gewerkt maar ik moet zeggen ik ben er nog geen tegen gekomen die zo fijn rijd als die van mij en dan is het niet zo moeilijk om wat schade werk te herstellen als je weet dat je dan weer zo veel plezier van deze roffel gaat hebben lijkt me.

Black Magic

We zijn aardig op weg (wel appart z on muisgrijze motorkap) ;)
:)