HID / Xenon kit voor de 850R eindelijk er in

Gestart door PEP, 02-05-2007 09:09:59

Vorige topic - Volgende topic

pwassink

Als het goed is, je hebt een goede garantie en je bent er tevreden mee,

heb je dan teveel betaald ?  :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Black Magic

Lijkt me niet. Het is ook alweer een jaar geleden. En mijn broer dacht goedkoper uit te zijn alleen die betaalde 159 en kreeg maar 1 jaar garantie ;)

hanszelf

Citaat van: Black MagicMisschien heb ik er een beetje veel voor betaald namelijk 199 euro maar ik kreeg er wel 3 jaar garantie op plus dat de leverancier om de hoek woontNah
ja, dat is ook wel wat waard. Maar aan de andere kant: als na de 14 maanden garantie de mijne kapot gaat koop ik een nieuwe ;D
Vergeet ook niet dat de prijzen pas het afgelopen half jaar scherp aan het dalen zijn. Een jaar geleden had ik ze nog nergens voor onder de 200 euro gezien

Hans
Tot voor kort: 854 2.5 10V AUT. '94
Necam LPG-injectie, Deltamil airco, Xenon

Black Magic

Vandaar dat ik ook niet klaag, het enige wat ik kapot heb gehad is een lamp die veranderde in een stroboscooplamp ;) en ik kreeg zonder gezeur een nieuwe en voor de rest nog nooit een probleempje ermee gehad. Zelf mijn crash hebben de lampen overleeft :)

hanszelf

Kon je die stroboscoop er niet bij houden? In de mistlichten zetten; helpt vrij goed tegen sukkels die te lang links blijven rijden  :police: :evil:

Black Magic

ik heb er over zitten denken inderdaad maar het is toch een beetje foute tuning he ;)

Dave

Ik heb hetzelfde kitja als de topic starter op de kop kunnen tikken voor 74€. Gisteren aangekregen en zonet ff eens uitgetest op de wagen. Het verschil in kleur is super, wat een mooi wit licht. Ik ben alvast nieuwsgierig wat het geeft in de nacht (nog een paar uur geduld hebben). Wanneer ik ook mn heldere koplampkes heb ga ik het geheel installeren en zal ik er ook enkele foto'tjes van publiceren.
Als ik er na een paar maand nog steeds tevreden van ben zet ik ook een setje in mijn mistlampen.

Geert-Jan

Citaat van: Dolf op 13-06-2007 15:48:50
Ik heb hetzelfde kitja als de topic starter op de kop kunnen tikken voor 74€.

:eusa_drool: Met die prijs wordt het wel steeds interessanter, daar willen wij ook wel van mee profiteren. :eusa_whistle:

Deel eens met ons waar heb je ze vandaan? :eusa_pray:

Volvo850Club lidnr.0504409

Dave

Ebay.com natuurlijk. Was een nieuw kitje dat per opbod verkocht werd. Maar omdat er al zoveel kitjes te koop staan bied er niemand op en heb ik dat voor 46$ bemachtigd. Verzending was wel praktisch even veel maar het resultaat is nog altijd 2 keer niks. Dus gewoon ff op ebay naar "HID" ofzo zoeken en dan heb je hem normaal wel.

Geert-Jan

natuurlijk, stom, stom, ik ben regelmatig op E bay aan het snuffelen waarom dan niet voor dit.

Maar heb gelijk even gekeken.

Wat zijn R ook veel die snel geld willen verdienen. :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

@®-

Citaat van: -D©©©L- op 03-06-2007 00:27:16
Citaat van: @®- op 31-05-2007 09:55:11
Bij deze het lichtbeeld van mijn lampen:

http://img392.imageshack.us/img392/5268/dsc00069co3.jpg

http://img167.imageshack.us/img167/2748/dsc00070lu9.jpg

Dit is niet mijn muur, dus het onkruid hoort niet bij mijn huis  ;D ;D ;D

Heb je nog een foto van het beeld van de rechterlamp ? (die valt er nu net buiten)
Hoe is jou lichtbeeld van de rechter koplamp?

Ik zit dit eens terug te lezen, want op één of andere manier is het lichtbeeld van de rechter koplamp van mij redelijk wazig, terwijl die van de linker koplamp heel scherp is.

Black Magic

Bij mij is dat precies hetzelfde en het lijkt erop alsof dat bolletje die voor de lamp geplaats is iets verder van de lamp staat als de linker.

Ik heb em geprobeerd dichterbij te zetten , het beeld veranderd wel iets maar scherper word hij er niet van alleen de aftekening is iets beter te zien.

@®-

Citaat van: Black Magic op 03-09-2007 22:48:56
Bij mij is dat precies hetzelfde en het lijkt erop alsof dat bolletje die voor de lamp geplaats is iets verder van de lamp staat als de linker.

Ik heb em geprobeerd dichterbij te zetten , het beeld veranderd wel iets maar scherper word hij er niet van alleen de aftekening is iets beter te zien.
Ik heb ook al aan het bolletje gezeten om te kijken of ik hier iets mee verander. Alles ziet er goed uit, koplamp glas zit geen vuil of steenslag op.

hanszelf

Bij mij is het precies andersom  :o
Vorige week APK laten doen. Auto is goedgekeurd, maar ik kreeg wel een opmerking over het "wazige" lichtbeeld van de linker koplamp. Rechts is keurig strak, maar links moet wat omlaag worden gedraaid om al te heftige reacties (middelvingers) van tegemoetkomend verkeer te voorkomen.
Aan het glas kan het niet liggen want beide koplampen zijn splinternieuw...

Hans

@®-

Citaat van: hanszelf op 05-09-2007 15:36:33
Bij mij is het precies andersom  :o
Vorige week APK laten doen. Auto is goedgekeurd, maar ik kreeg wel een opmerking over het "wazige" lichtbeeld van de linker koplamp. Rechts is keurig strak, maar links moet wat omlaag worden gedraaid om al te heftige reacties (middelvingers) van tegemoetkomend verkeer te voorkomen.
Aan het glas kan het niet liggen want beide koplampen zijn splinternieuw...

Hans
Eigenlijk is het dus heel raar, zeker omdat voorheen, toen de halogeen lampen er nog in zaten, er geen verschil was tussen links en rechts.

Als ik voor de auto sta en de lampen staan aan, zie ik ook wel iets van kleur verschil in de rechter lamp t.o.v. de linker.

Voor de APK weet ik niet hoe het met die van mij is gesteldt, hij hoeft pas weer in februari. In het ergste geval zet ik heel even de halogeen lampjes terug mocht het niet goed zijn. Dit is toch niet zo heel veel werk.