850 T-5R CY | V60D

Gestart door )()()sT, 03-05-2007 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Ludo

Citaat van: Dirk342 op 23-07-2009 22:46:11
Morgen dus eerst die rottige 80% eruit rammen, zal het probleem ook meteen opgelost zijn !!

Wat heeft de 80% vulbegrenzing hier dan mee te maken. ???

Freakybaby

Eerst eens de zekeringen eruit trekken en opnieuw proberen te tanken.

AGP heb ik zelf niet al te goede ervaringen mee, maar dat is vooral op het vlak dat ze liefst eerst de dure onderdelen vervangen die je makkelijk kan vervangen. Aangezien je garantie bij mesman loopt zou ik morgenvroeg bij mesman op de stoep staan.

Hopelijk kan je op LPG op vakantie Joost.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

)()()sT

Ik ga gewoon even een "diagnose" vragen, ze zitten hier immers om de hoek.
Even langs Mesman rijden kan altijd nog, moet ik wel vrij nemen vandaag....

Citaat van: Freakybaby op 23-07-2009 23:49:13
AGP heb ik zelf niet al te goede ervaringen mee, maar dat is vooral op het vlak dat ze liefst eerst de dure onderdelen vervangen die je makkelijk kan vervangen. Aangezien je garantie bij mesman loopt zou ik morgenvroeg bij mesman op de stoep staan.

Hopelijk kan je op LPG op vakantie Joost.

Er wordt niks betaald, heb 2 jaar garantie op die zooi van Vialle  :evil:

Rogers XC 70 2000

Joost succes...
als ik je niet meer spreek: fijne vakantie en bol maar rustig aan!

Chris

Citaat van: )()()sT op 24-07-2009 07:13:18
Ik ga gewoon even een "diagnose" vragen, ze zitten hier immers om de hoek.
Even langs Mesman rijden kan altijd nog, moet ik wel vrij nemen vandaag....
Citaat van: Freakybaby op 23-07-2009 23:49:13
AGP heb ik zelf niet al te goede ervaringen mee, maar dat is vooral op het vlak dat ze liefst eerst de dure onderdelen vervangen die je makkelijk kan vervangen. Aangezien je garantie bij mesman loopt zou ik morgenvroeg bij mesman op de stoep staan.

Hopelijk kan je op LPG op vakantie Joost.

Er wordt niks betaald, heb 2 jaar garantie op die zooi van Vialle  :evil:

Stoppen met forummen bedoel je :evil:

Ben benieuwd wat er uit de diagnose komt Joost. Het zou toch wel erg lekker zijn om op gas richting Zuid-Frankrijk te kunnen.

Is die "vuldop"  een soort ventiel? Kan die niet gewoon kapot zijn, dat de pomp daar teveel weerstand krijgt en hem dus niet ver/verder kan vullen? Misschien een geheel foute redenatie, maar als ik naar het kapotte ventiel op een van mijn banden kijk zou ik me zoiets voor kunnen stellen.

)()()sT

Autogas Parkstad:
CiteerWij staan van maandag t/m vrijdag voor u klaar van 8.00-12.00 en van 13.00-17.00

Kom je daar: open na half 9  ::)
Ben dus maar weer in Maastricht.

Freakybaby

Dat is weer lekker dan..

Toch maar vanmiddag vrijnemen?
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

UserID6342

En ? Hoe is het nu ermee ?

)()()sT

Geen idee ;)
Met Mesman aan de telefoon gehangen en zij weten telefonisch (logisch) ook niet wat ze nou moeten. Met een volle tank kunnen ze weinig en geven aan dat ik deze tank leeg moet rijden en kijken wat er gebeurt.

Zie het ook niet zo zitten om vandaag naar Eindhoven te rijden, en in de vakantiedrukte over de A2 terug.

:eusa_pray: :eusa_pray:

Turbobiker

Citaat van: )()()sT op 24-07-2009 10:11:04
Zie het ook niet zo zitten om vandaag naar Eindhoven te rijden, en in de vakantiedrukte over de A2 terug.


Kom even bij mij op de koffie dan!
De Tussenpaus

Ludo

Citaat van: )()()sT op 24-07-2009 10:11:04
Met Mesman aan de telefoon gehangen
Met een volle tank kunnen ze weinig en geven aan dat ik deze tank leeg moet rijden en kijken wat er gebeurt.

Je hoorde dus gewoon een echo.  ;D

Misha

Had het wel geweten als inbouwer zijnde

Gewoon de hele installatie eruit en vv door een compleet nieuwe met 6 witte injectoren, lijkt toch een meer beproefd concept.

Wat een gez... Joost.. bewonder je geduld in deze.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

BenC70ES

Citaat van: Scooby Doo op 23-07-2009 22:41:44Het zijn deze zaken, die me elke keer opnieuw doen besluiten om nog maar wat verder te rijden op benzine, ik heb het niet echt begrepen op dat gasgedoe.  :eusa_shifty: 

Ik rij er anders al jaren probleemloos mee rond, nooit problemen gehad met ontluchten of injectoren... ook niet in het buitenland.

Je kan gewoon met alles een keer pech hebben, maar komt vast wel weer goed.

Fijne vakantie Joost!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Ludo

Citaat van: Misha op 24-07-2009 12:09:39
vv door een compleet nieuwe met 6 witte injectoren, lijkt toch een meer beproefd concept.

Lijkt inderdaad, maar méér ook niet...

)()()sT

Citaat van: Misha op 24-07-2009 12:09:39
Had het wel geweten als inbouwer zijnde

Gewoon de hele installatie eruit en vv door een compleet nieuwe met 6 witte injectoren, lijkt toch een meer beproefd concept.

Wat een gez... Joost.. bewonder je geduld in deze.




:)

Ik heb tot 1000 geteld, en me momenteel er maar bij neergelegd. Ik kijk gewoon eens hoe ie vandaag en morgen zich gedraagt. De tankmeter wijst vrolijk alle groene lampjes aan. Normaliter gaat op een gegeven moment bij bv. een bocht naar rechts een lampje al uit naarmate hij leger wordt. Dit gebeurde vanmorgen ook hier in Maastricht. Hij lijkt dus toch echt een niveau(daling) aan te geven...

En anders: dan maar op benzine, het verschil in prijs zoals wij dat hier in NL hebben is in het buitenland toch een stuk minder (hoger verbruik op gas en daarbij een fors hogere gasprijs).

We zien wel :)
Ik heb er slecht van geslapen vanacht, maar ik ga door dit geneuzel niet mijn goede humeur laten verpesten.
Zoals ik al zei: op deze dag een ritje "nog even snel" naar Son zag ik ook niet zitten.

8)