volvo 850 t-5

Gestart door 850-T5-peter, 05-05-2007 13:17:28

Vorige topic - Volgende topic

kyro

Citaat van: 850-T5-peter op 07-06-2007 18:53:57
na veel gezeur met mn contract is hij niet verlengt.
mijn wil voor een 850 is dus ook de grond in geboord.

ik ga vanavond dus maar een Renault Clio 16V kopen...

groeten peter

mn broer heeft gelukkig nogwel de T5
Citaat van: matRRR op 08-06-2007 06:28:44
Peter, met deze actie maak je je hier wederom niet geliefd. Onder andere ook bij 850 philip, met wie je al in verre onderhandeling was, die voor JOU de auto door de apk doet. Vervolgens gaat je contract niet door en direct daarna koop je een clio, op dezelfde dag nota bene.je zet mensen hiermee continu op het verkeerde been en jaagt ze tegen je in het harnas. En nee, als je net als ons zo volvosiast was, had je het eerst met een 440 gedaan ..als je op je werk net zo bent als hier op het forum, wordt alles me opeens duidelijk...

helemaal met matRRR eens !!

let voortaan eerst is ff op wat je wel en niet kunt, alvorens hier
vanalles te gaan roepen !!
dat je contract-bespreking, er aan zat te komen, kun je mijns
inziens zelf ook weten !
had dat is eerst ff afgewacht, alvorens met 850 philip in
onderhandeling te gaan !!
prijs afgesproken, nieuwe apk, en vervolgens zeg jij: 
het gaat niet door, want m,n contract wordt niet verlengd !!

strakke actie :eusa_clap: :eusa_snooty:

en als je budget, niet hoger is, (is overigens niet erg, want da's voor
iedereen anders)  en je geen reserves hebt voor rep. en onderhoud
zou ik idd zoals joost ook al aan gaf, misschien beter nog geen
auto aan schaffen !!
want er is er geen een onderhouds-vrij !

plak anders op je fiets, scooter, of brommer een sticker, met tekst:

"als ik groot ben, koop ik een 850" ;)

V70geRwin

Het is altijd moeilijk om te beoordelen hoe serieus iemand is aan het begin van een topic.

Toen ik voor het eerst op het forum kwam viel mij de onbaatzuchtige houding en de wil om alles met elkaar te delen enorm op. Op topics wordt enthousiast en inhoudelijk goed gereageerd.

Het is echt een verademing tov de eenlingen maatschappij die je anders wel eens tegen komt.

Wat mij betreft is dat veel waard om het op die manier te blijven doen. Dat je daarbij wel eens energie in een uiteindelijk minder serieus geval steekt is dan ook een logisch gevolg als je zo onbaatzuchtig en zonder enige reserve op elk topic duikt.

Hulde voor het forum en de deelnemers die het tot dit prachtige forum maken!  :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: kyro op 08-06-2007 09:43:20
prijs afgesproken, nieuwe apk, en vervolgens zeg jij: 
het gaat niet door, want m,n contract wordt niet verlengd !!

strakke actie :eusa_clap: :eusa_snooty:

Prijs + levering afgesproken = overeenkomst (ook mondeling telt)
Niet nakomen overeenkomst -> Niet netjes en kan geld kosten als de verkopende partij de gemaakt kosten wil verhalen. Minimaal de apk kosten en de tijd die er aan besteed is.

Rayman

Citaat van: Ludo op 08-06-2007 09:28:26
:eusa_clap:

Citaat van: M a r c op 08-06-2007 09:22:01
Zo... jullie mogen het er weer niet mee eens zijn, maar dit zijn mijn gedachten hierbij  :eusa_snooty:

er is geen reden om het oneens te zijn.
het zijn gewoon harde feiten.

Bullshit; je bent toch geen verantwoording aan het forum schuldig.
Waar bemoeit men zich toch mee...

M a r c

Citaat van: Rayman op 08-06-2007 16:51:10

Zo... jullie mogen het er weer niet mee eens zijn, maar dit zijn mijn gedachten hierbij  :eusa_snooty:

Daarom zei ik al: "jullie mogen het er weer niet mee eens zijn"

;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

matRRR

het gaat ook  niet om het verantwoording schuldig zijn aan het forum, alsmeer om het doen en laten/gedachtengoed van peter tegenover de verkopende partij.
Kijk, zo lang hij op het forum loze beloftes ventileert is het hoogstens irritant voor enkele personen die dat zich aantrekken.

Een andere zaak wordt het wanneer er daadwerkelijk sprake is van een koopovereenkomst waarbij de verkopende partij (forumlid!) kosten maakt wegens de afgesproken verkoop.
In vind het dan PERSOONLIJK niet binnen de fatsoensnorm passen dat je je op het elfde uur terugtrekt en de verkoper niet schadeloos stelt.

Dat hij zijn leven wil wagen in zo'n frans wanprodukt moet hij ook zelf weten, daar ga ik me niet verder mee bemoeien.(al is een 440 dan beter... ;D)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Johann

Zo'n cliotoris kun je ook lol mee hebben hoor..  ;D

Philip850

Wat mij betreft maakt het niet uit gezien er best veel animo voor is (hij staat intussen ook op marktplaats) alleen vervelend dat ik mensen teleur heb moeten stellen terwijl ik hem vasthield. Het gaat me wel werkelijk aan het hart om hem weg te doen... wil hem zo graag gewoon houden als hij zo mooi naar me staat te lonken :'(

maarja zo'n T5 is ook leuk....  8)
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

Ludo

Citaat van: Rayman op 08-06-2007 16:51:10

in feite nergens mee.
er werden gewoon feiten samengevat:

Er zijn hier af en toe mensen die met een hoop bla-bla lopen te verkondigen wat ze allemaal niet willen kopen en als dan puntje bij paaltje komt is er onvoldoende budget of besluiten ze in 1 minuut een hele andere weg in te slaan.... terwijl ze wel weken/maanden lopen te emmeren over de aanschaf van een Volvo.

mag dat niet gezegd worden dan. ???

kyro

Citaat van: Philip850 op 08-06-2007 17:57:10
Wat mij betreft maakt het niet uit gezien er best veel animo voor is (hij staat intussen ook op marktplaats) alleen vervelend dat ik mensen teleur heb moeten stellen terwijl ik hem vasthield.

prima, dat je er zo over denkt !

maar vind het absoluut geen manier van "zaken" doen !

zeker als er binnen heel korte tijd 'n beslissing genomen
gaat worden, waar dan de koop van afhangt !
wacht dat dan eerst is ff af.

HaRdCoRe-WeZ

@ Reitse: Je moest eens weten wat ik binnen 17 minuten allemaal kan...en ik ben nog jong he, heb nog geen bril nodig. Ow ja, ADSL helpt ook enorm bij het snel opbouwen van pagina's...

Even ontopic, ik heb nu een bepaald beeld gevormd van meneer Peter. En die is euhm...niet al te positief als ik het zachtjes uit mag drukken. Hoewel ik er wel wat voorzichter mee ben geworden, want soms kan het IRL best meevallen. Kan dat wel redelijk inschatten nu trouwens, en afgaande op eigen ervaringen kan ik nu toch wel zeggen dat het redelijk kansloos is.

Het ging al erg bergafwaarts na de eerste 3 pagina's, maar na het verhaal over de 850 van Philip ga ik toch echt vraagtekens zetten bij het denkvermogen van zo'n persoon. Dat soort gasten ben ik liever kwijt dan rijk op een forum, een hoop gezwets in de lucht, totaal niet wetende waar ze het over hebben, advies van mensen die dat wel weten zonder pardon de wind in slaan, mnee, pleur dan gewoon lekker een t****eind op.

Ow......toch toch iets harder uitgedrukt.

Tevens succes met de verkoop van je auto Philip, ik hoop dat de 850 naar een persoon gaat die wel zijn zaken op orde heeft.

Philip850

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 09-06-2007 00:30:19

Tevens succes met de verkoop van je auto Philip, ik hoop dat de 850 naar een persoon gaat die wel zijn zaken op orde heeft.

komt goed, hij blijft namelijk gewoon bij mij. kreeg er echt spijt van hem weg te doen, dus wat dat betreft ben ik blij met het hele akkefietje. het blijft mijn monster, ookal is ie niet geblazen.
BMW K1600GT '20

pwassink

Nou dan heeft het toch uiteindelijk een goed resultaat !

Felies met je blijvert .. !  :eusa_clap: :eusa_dance:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

matRRR

Philip, plaats hier nog alstublieft een foto van je roffel! Voor ons om nog te genieten van een auto die bij zijn eigenaar blijft,zoals het hoort! Succes met de goede beslissing philip!
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Philip850

ok heren komt ie dan:

(het zwarte vlekje in de koplamp komt door de camera ;))

en het lekkere kontje:

En de eerstvolgende meeting die ik kan komen roffel ik met plezier naartoe!
BMW K1600GT '20