Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 23-11-2012 18:07:07
Een alternatief is voor mij een "winterauto" kopen voor een kleiner bedrag zodat ik deze even stil kan laten staan zonder dat hij de volgende dag weer moet rijden.

Kan ik me wel iets bij voorstellen. Stel dat er iets niet lekker gaat, krijg je de zenuwen omdat je de volgende dag de wagen weer moet kunnen gebruiken.

Stel dat je een goedkoop wagentje als "reserve" hebt, zou je misschien een partytent o.i.d. kunnen neerzetten, waarin je aan de C kunt klussen. Dan sta je droog en kun je eventueel een kacheltje er in zetten. En dan kun je de tijd nemen om te sleutelen.

viking_in_shorts

Ik was zeer gefrusteerd vandaag. Eén van de winterbanden (momenteel -7 en per 1 dec moet je verplicht winterbanden hebben bij "winters wegdek") bleek leeg te zijn na het verwisselen. Natuurlijk is er nergens een nieuwe te regelen om 3 uur op zaterdag :eusa_wall: Dus ik heb vandaag eindelijk een klusje aangepakt wat ik al enkele jaren volledig aan het negeren was:

Ik heb in de "Master Bathroom" een spiegeltje opgehangen :eusa_dance:

Hij is 3 meter lang, hangt zwevend aan de muur en heeft ook nog eens verwarming erachter...

pwberg

Altijd köt, dat soort tegenslagen op dit soort dagen....

Citaat van: viking_in_shorts op 01-12-2012 22:31:02
Ik heb in de "Master Bathroom" een spiegeltje opgehangen :eusa_dance:

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/volvo/IMG_1025.jpg

Hij is 3 meter lang, hangt zwevend aan de muur en heeft ook nog eens verwarming erachter...

Bij de vrouw loopt het kwiel uit haar mond na het zien van deze foto.....
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elianmars

Ah, de spiegel hangt eindelijk  ;D  :eusa_clap:

de geneRaal

christus!!!  wat een loei van een speigel  :o

hangt wel mooi,netjes gedaan  :eusa_clap:

groet Maus
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

Goedzo Tim! Zie je wel, met wat goeie wil kun jij ook alles. :eusa_clap:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

The Demon

Dit had je nou niet moeten laten zien  >:(
Ik heb er nu één rondstampen die dat ook wil, en ik zit niet te wachten op mijn evenbeeld elke ochtend  ;D
Zeker niet voor de koffie  >:(
Komt bij dat mijn badkamer niet zo groot/lang is.

Groet,
The Demon.

Taranis

Zie je wel dat je dat prima zelf kunt ;)

Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

UserID6342

Erg mooi Tim, maar wat een jakkemeier van een ding zeg  :eusa_clap: :eusa_clap:

henry classic v70

Kun je zelfs nog in de spiegel kijken als je staat te pissen...? ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Chris

Moio dat het gelukt is Tim :)! Toch helemaal alleen voor elkaar gekregen?

KIM

Hij hangt!!

Zoals ik bij de deursloten al zei: Meet goede wil kom je verbazingwekkend ver.

Maar heb je die 3 meter in je eentje opgehangen? Lijkt me nog niet erg gemakkelijk...

viking_in_shorts

Bij de bestelling was al duidelijk dat 3 meter niet vaak voorkomt. Zelfs bij de groothandelaar was het een "speciale" bestelling want spiegels komen meestal in 2,4 breed.

Ik heb de spiegel in m'n 1_tje op het muurtje kunnen leggen (gelukkig hebben we dat dwarsmuurtje voor de pot ;) ) en daarvandaan heb ik alles voor kunnen bereiden - stroom, (lampen en verwarming) gaten, ophanging, etc. Alleen bij het werkje om de spiegel van liggend naar hangend te verplaatsen heb ik hulp gehad van mn vriendin die net op het juiste moment thuis kwam. Dus ja -bijna- alles helemaal zelf gedaan.

Taranis

Hangt een beetje van de mogelijkheden van je leverancier af. Het meeste spiegelglas 4mm wordt geleverd op 6 * 3,2 meter, dus 3 meter zou geen probleem moeten zijn.
Niet iedereen kan die grote kratten ontvangen, dus kan 't ook op kleinere afmetingen besteld worden. Kost wel ietsje meer. 3,2 * 2,4 meter is een vrij gangbare maat.