Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Hier sneeuwt het als een idioot terwijl het -16 graden is. :eusa_wall: Blij dat ik zo naar het altijd zonnige Nederland vertrek. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

GeertG

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2013 09:47:47
Hier sneeuwt het als een idioot terwijl het -16 graden is. :eusa_wall: Blij dat ik zo naar het altijd zonnige Nederland vertrek. ;D

Goede reis !
Maar verheug je niet te zeer op zonnig weer komende dagen (wel hogere temperaturen dan in Noorwegen)  ;)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

viking_in_shorts

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 15-03-2013 09:47:47

Dat is toch alleen maar mooie sneeuw? Je hoeft niet je ruiten te krabben, de sneeuw vliegt eraf bij 5 km/u en hij is perfect voor sneeuwballen ...

Taranis

Als je zonnig weer wilt dan moet je hopen op vrieskou. Voorlopig lijkt het een regenachtige (maar relatief warme) week te gaan worden.

@ Tim: mooi dat het weer gemaakt is en je na lange tijd weer dakloos bent :) 700 euro valt me alles mee eerlijk gezegd.

arjenT5R

Mooi dat je cabrio weer een cabrio is! En gewoon lekker blijven gebruiken anders loopt ie straks weer vast.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

viking_in_shorts

Zooooo lekker vandaag. En zooo lang geleden. Ik was bijna vergeten hoe lekker het is. Ook al rij je door de sneeuw met ca 5 graden buiten - in het zonnetje met rustige snelheden was het fan-tas-tisch.

elianmars

Jalle

En nu alweer heerlijk vies! Lekker man!

KIM

GeertG

LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

viking_in_shorts

Reed naar huis in het donker vanavond, en het was -12 - dus een mooie heldere nacht. Kon het niet weerstaan om even snel een fotootje te maken ....

widebody

Citaat van: viking_in_shorts op 23-03-2013 01:13:49
Reed naar huis in het donker vanavond, en het was -12 - dus een mooie heldere nacht. Kon het niet weerstaan om even snel een fotootje te maken ....

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/IMG_7313_zpsa61df789.jpg

Me LIKE!

)()()sT

viking_in_shorts

Ik zie hem nu overdag. Hij is wel heel erg donker :eusa_shifty: Misschien later kijken of ik hem wat lichter kan maken.

Maar eerst: http://www.aeroseum.se/goteborgmodellhobby/index2013.html

viking_in_shorts

Net terug van een heerlijk weekendje Berlijn met de V. Ik wilde eigenlijk met de cabrio gaan, maar het weer leende zich er niet voor. Dus dan maar voor comfort en zuinigheid gekozen. Net als bijna al mijn Duitsland - tripjes ben ik ook deze keer weer geflitst. Viel mee deze keer: ca 145 in een 130 zone. Ben benieuwd of ik deze wel ga ontvangen. Op de terugweg had ik wat haast, dus heb ik een recordtijd gereden vanaf de boot naar huis. Het stuk waar we normaal 4 uur over doen heb ik nu in 3 uur en een heel klein beetje gedaan. Overigens had ik het grootste gedeelte van de trip wel een "behoud mijn rijbewijs snelheid" ...

Onderstaande foto is ergens in Duitsland waar ik me opeens realiseer dat ik al zo'n 40 km geen pomp meer gezien heb, en volgens de TomTom nog zo'n 27 km moet tot de volgende pomp. Er ging 68,5 liter in deze keer ...