Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

viking_in_shorts

Eerder vandaag mijn cabrio sneeuw en ijsvrij gemaakt. Er lag een mooi pak op na onze bijna-maand vakantie. Bovenop een laag van ca 15 cm sneeuw met daaronder een laag van ca 2 cm ijs/sneeuw combo. Zag er erg mooi uit. Jammer alleen dat er wat schade naar boven kwam bij het schoonruimen. De auto startte in 1 keer (wel met wat moeite) en ik kon vrij makkelijk weg komen.

Achter lijkt hij goed gezakt, maar vóór staat de auto me echt te hoog. Kijken wanneer ik deze week terug kan naar SAM.

Misha

Citaat van: viking_in_shorts op 16-12-2009 21:01:19
Citaat van: Taranis op 16-12-2009 20:59:59
Citaat van: viking_in_shorts op 16-12-2009 20:46:51
mn dochter besloot vandaag eens dwars te gaan liggen voor de verandering :eusa_wall:

Ze lijkt dus op je? :evil:

Volgens mij heeft ze meer van jou weg :eusa_think:

mmm..

Wanneer is ze geboren ?
:evil:

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

viking_in_shorts

Gisteren de hele dag niet de auto gebruikt, dus er lag vanmorgen ca 20 cm sneeuw op. Ruwweg eraf gehaald, m'n dochter weggebracht en wat foto's gemaakt.

De weg waaraan ik woon:

De grindweg achter ons huis langs:

En wat details van de auto:

bastiaan arissen

pwaes

elianmars

Taranis

Volgens mij stond die trekker daar afgelopen zomer ook al zo :P

BenC70ES

Super foto's!  8)

Zijn de voorveren al wat ingezakt ondertussen?

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

R o b

Mooi Tim! Wat een natuur zeg!  :eusa_clap:

Was die bak 's man!  :o

viking_in_shorts

Ben: weet 't niet zeker. Hij staat nog steeds vrij hoog, maar door de sneeuw heb ik eigenlijk bijna nergens horizontaal kunnen parkeren. Wel is het zo dat ik tegenwoordig de stuurstops hoor, voorheen waren dat de binnenkuipen :eusa_whistle:

Ennuh - wassen? Lijkt me niet handig met temperaturen die een stuk onder nul liggen ....

Ronald: die trekker staat daar volgens mij al sinds we hier wonen ;)

viking_in_shorts

Vandaag om 2 uur gaan 2 Pirelli Snowsport 210 die er nu onder zitten verwisseld worden voor 2 stuks Nokian WR G2 94H XL.

Aanvankelijk was ik een beetje teleurgesteld over de Pirelli's maar uiteindelijk blijken ze met een dot code van 2705 toch best wel hun werk gedaan te hebben. Ik ga volgende week naar de poolcirkel rijden (2000+ km) en daar zijn ze wat mij betreft niet meer goed genoeg voor.

Gisteren de auto even in een parkeergarage neergezet. Hij lijkt me achter ondertussen mooi ingezakt te zijn, maar vóór blijft hij hoog staan.

Als het weer van vandaag nog even aanhoud, dan kan ik binnenkort weer eens wat normale foto's nemen.

Freakybaby

Citaat van: viking_in_shorts op 26-02-2010 11:34:47
Vandaag om 2 uur gaan 2 Pirelli Snowsport 210 die er nu onder zitten verwisseld worden voor 2 stuks Nokian WR G2 94H XL.

Aanvankelijk was ik een beetje teleurgesteld over de Pirelli's maar uiteindelijk blijken ze met een dot code van 2705 toch best wel hun werk gedaan te hebben. Ik ga volgende week naar de poolcirkel rijden (2000+ km) en daar zijn ze wat mij betreft niet meer goed genoeg voor.

Ik heb dus nu dezelfde pirelli's op de vooras liggen en ben er ook teleurgesteld in. Persoonlijk denk ik dat het aan de profielvorm ligt, en niet zo zeer aan de productiedatum. 2 weken terug getest met de toen vers besneeuwde oprit van mijn ouders (7-8 cm sneeuw) en het was duidelijk zichtbaar dat de achterbanden een dieper en duidelijker profielspoor achterlieten dan de voorbanden. De ruimte tussen de profielblokken is aan de krappe kant bij de Pirelli's, en ik denk dat ze daardoor problemen op sneeuw geven.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

san

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/volvo/doeidoei2.jpg

Wat is dat geval achter de volvo?
En op de weg naar je huis,geen lantaarnpalen o.i.d? Lijkt me zeer verlaten daar,of valt het mee.