Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Starbuck

Goe bezig, heel goe bezig...

:eusa_clap:

Marc O.

Eens kijken of we tijd hebben om even langs te komen als we terug naar NL rijden :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Dat ziet er goed uit, Tim!  :eusa_clap:

Taranis

Johann

Citaat van: viking_in_shorts op 10-06-2010 21:37:03
Wist even niet zeker waar anders ik dit fotootje neer moest zetten.

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/10fc5ad4.jpg

Ik weet dat jij veel betere foto's kan maken dan dat..
Je maakt je wel een beetje makkelijk er vanaf.
Denk dat je het wel begrijpt, dit vraagt om een reportage!  ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Johann op 11-06-2010 09:35:36
Citaat van: viking_in_shorts op 10-06-2010 21:37:03
Wist even niet zeker waar anders ik dit fotootje neer moest zetten.

http://i234.photobucket.com/albums/ee125/viking_in_shorts/10fc5ad4.jpg

Ik weet dat jij veel betere foto's kan maken dan dat..
Je maakt je wel een beetje makkelijk er vanaf.
Denk dat je het wel begrijpt, dit vraagt om een reportage!  ;D

Als 't klaar is. Tot die tijd mag je je blij maken met iPhone pix

:D

KIM

Jij was toch die man die die camera aan zijn lijf vergroeid had?  :evil:

Of..... was het die iPhone?  ;D

viking_in_shorts

KIM

viking_in_shorts

Opeens vanmiddag verscheen dit hieronder. Erg vervelend. Mijn cruise Control is er ook mee opgehouden. Volgens mij moet ik maar eens eea gaan zoeken op t forum.

viking_in_shorts

Ondertussen al een hoop gelezen over ABS controllers en niet-goed-meer-werkende stuursloten. Natuurlijk hoop ik dat het slot de boosdoener is (de laatste keer dat ik de soldeerbout ingezet heb staat nog steeds voor de deur te wachten op de vuilsnisbelt) maar ik ga van de week maar eens testen.

Overigens wel wat anders gemerkt: als de ABS + STC lampjes aan zijn, is het toerental van de motor een stuk ruwer. Bij gas terug is het bijna alsof ik vol op de rem sta en als ik de koppeling intrap gaat het toerental bijna direct naar 1200 toeren, wacht daar een fractie van een seconde en zakt dan terug naar 850 toeren. Is erg zenuwachtig rijden zo. Ik dacht de laatste twee weken al dat mijn gas aan het plakken was (=vertraging tussen gas terug en zakken van toerental)  dus daar is waarschijnlijk iets mis.

Weet niet of alle drie de zaken (=cruise control, ABS/STC lampje en gaspedaal respons) gerelateerd zijn, maar ik zal deze week tijdens het rijden eens eea testen.

Overigens is het motormanagement lampje aan maar dat doet 'tie wel vaker; meestal als de auto uitvalt bij te weinig gasgeven / wegrijden, maar soms ook als ik tijdens het starten te snel de sleutel loslaat en de motor nog niet aangeslagen is. Gezien ik dat probleem al langer heb (=zat te denk om ooit de carterventilatie te (laten?) doen) denk ik niet dat dat gerelateerd is.

elianmars

Het mototmanagementlampje brandt ook. Dat heeft toch niks met de abs controller te maken?

viking_in_shorts

Klopt dat schrijf ik toch zelf ook? (laatste regel)

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 14-06-2010 09:34:57
Klopt dat schrijf ik toch zelf ook? (laatste regel)

:eusa_shifty:

Dat stukje heb ik geloof ik een heel klein beetje overgeslagen met lezen  :eusa_shhh:

viking_in_shorts

:-*. Het is je vergeven