Viking's Volvo Verhalen

Gestart door viking_in_shorts, 11-06-2007 16:28:50

Vorige topic - Volgende topic

Piere

Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

UserID6342

viking_in_shorts

Citaat van: Laserblue op 19-02-2011 11:32:29
lijkt me echt gaaf om flink vaart te maken en dan kijken hoe vaak je om je as kan  ;D

:eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_shifty:

Zojuist toen we thuis kwamen vroeg m'n vriendin opeens "Wat doe je nou????"  Dus ik heb d'r aangekeken met een glimlach op m'n gezicht. Beide meiden joelend en juichend in de auto ...

Om op je vraag te antwoorden: Het ijs is te glad = het lukt gewoon niet om vaak rond te komen. Duidelijk te weinig grip op m'n voorwielen.
Als ik hard rij dan glij ik rechtdoor, als ik langzaam rij dan krijg ik de achterkant niet genoeg "om" om verder dan 180 graden te draaien. Foto's volgen ;)

viking_in_shorts

Eerste selectie, niets aangepast; alleen even door BorderMaker gehaald. De leukste ga ik nog even echt bewerken gezien alles ook in RAW geschoten is.

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Laserblue

;D lachen man!  ;D

die kinderstoeltjes ook  ;D 8)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

tom480

Geniaal ;D
Nog reacties opgehad, dat je rondtoerd met je dakkie los  :D ??
- R1200GS -

viking_in_shorts

Citaat van: Laserblue op 19-02-2011 15:57:11
;D lachen man!  ;D

die kinderstoeltjes ook  ;D 8)

We zouden naar een kinderfeestje gaan en een ander meisje meenemen. We konden hun stoel lenen maar met vanmorgen al met voorbedachte rade onze tweede stoel in m'n auto gezet. Leuk dat het opvalt :D

De laatste 3 foto's zit er overigens een roze jasje in de linker kinderstoel :eusa_shhh:

Overigens zie ik nu dat de qualiteit echt te wensen overlaat: Ik had zelf de foto's verkleind op max 1600 (breed of hoog) en photobucket heeft er opeens max 1024 van gemaakt. Ik zal wel kijken of ik later de foto's opnieuw kan uploaden met betere qualiteit..

viking_in_shorts

Citaat van: tom480 op 19-02-2011 16:00:49
Geniaal ;D
Nog reacties opgehad, dat je rondtoerd met je dakkie los  :D ??

Niet echt - er stonden bij aankomst wel wat buren op het ijs dingen te doen en ik ben uitgestapt om even met ze te praten. Toen ze vroegen of ik kwam spelen heb ik ze verteld dat ik dit alleen deed voor de 2 meisjes in de auto :angel:

elianmars

Ik zie hier iemand heel erg genieten  8) ;D :eusa_clap:

viking_in_shorts

Daar kan je wel eens gelijk in hebben ...

As-we-speak is er trouwens een 850 AWD bezig mij na te apen :D

petrolhead

leuke foto's :eusa_clap:

Lekker om zo te dollen op het ijs. 8)

Marc O.

Mooie foto's, Tim :D

Je kenteken valt me trouwens nu pas op: "What the Fuck Joh" ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

BenC70ES

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

R o b