Artikelcode 18T Turbo

Gestart door Spin!, 14-08-2007 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

Citaat van: michiel op 26-10-2007 12:16:29
Citaat van: Spin! op 25-10-2007 23:28:38
de rest!

- Injectoren
- Katloze DP
- Remap ( toch Marc? )
- Riemwissel en toebehoren
- Remmerij

zo'n 2500

Dit hele rijtje voor 2500 euri?  ??? Heb jij een Kerstman bij je toeleveranciers zitten? Ik bedoel, groothandelskorting is allemaal prima en geweldig maar alleen mijn BBK was al een grove 2 mille.

Ik denk dat ik eens samen met jou boodschappen ga doen (kan het nog goedkoper want kwantumkorting  :evil:).

ff grofweg
Porscheset 1200 euri   
downpipe zonder kat 450
remap 450

dan wordt de rest best krap ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Turbo-Geek

Kan prima hoor ...
De remmerij aanpassen wil niet direct zeggen dat er een 330mm kit op komt met een 8 zuigerklauw oid.
Een katloze DP kost een slordige 425 euro ofzo, injectoren kan je scoren voor minder dan 200 euro als je goed rond kijkt, de remap kost zo'n 400 euro met clubkorting, en de riemwissel incl. montage kost alles bij elkaar zo'n 350.

Met 2500 euro kom je dus een HEEL eind !
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

JW

www.racetronix.com voor de injectoren.... 55-60$ per stuk
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

Jelmar

en de turbo al binnen ?
850R

Spin!

Citaat van: Jelmar op 12-01-2008 14:18:05
en de turbo al binnen ?

Haha, nee nog niet...zolang er nog wat power uit komt dan wachten we met overgaan tot wissel. Ben er trouwens nog niet helemaal uit wat ik ga doen, denk gewoon weer een 15G...heb geen zin om de CY te verbouwen tot race-monster ( voor zover het al geen monster is ) en de boel aan te passen op andere flens en injectoren...Chippie is zat, miss ooit wel een andere uitlaat voor een zwaardere brom...maar that's all folks!

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Maar als jij ze goedkoop kan leveren zullen er heus wel anderen zijn die er interesse in hebben .....

Spin!

Citaat van: Turbo-Geek op 20-01-2008 12:01:18
Maar als jij ze goedkoop kan leveren zullen er heus wel anderen zijn die er interesse in hebben .....

Ik kan altijd even kijken...aangezien ik ook maar 400€ voor mn 15G hoef te tikken...;) Komt direct uit de fabriek, nieuw, zonder ruil.

www.vm-parts.nl

Turbo-Geek

Dat zei je destijds ook voor de 18T (goedkope prijs) en toen waren er ook mensen met interesse ......

animalT5R

Citaat van: Turbo-Geek op 20-01-2008 12:17:20
Dat zei je destijds ook voor de 18T (goedkope prijs) en toen waren er ook mensen met interesse ......
Zou zeggen...wat let je om het zelf te regelen . .  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Turbo-Geek

Ik heb geen interesse Animal en heb ook nooit verteld dat ik aan gunstige prijzen kon komen.

froggy122

En?? Hoe staat het met die 15G. Ben evt ook wel benieuwd, want die van mien is op sterven na dood (= heel veel blauwe rook bij gas los en nu ook al  tussen de 1500 en 2000 toeren...). Wacht op  een 2-de handsje van e-bay England, op de kop getikt voor ongeveer 140  euri, maar als dat niks is wil ik wel gaan voor een nieuwe 15g voor zo'n €400,-
Benzine moet er verstookt worden, en liefst zoveel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd!!!!!

johan283

Citaat van: Spin! op 20-01-2008 12:09:27
Citaat van: Turbo-Geek op 20-01-2008 12:01:18

Ik kan altijd even kijken...aangezien ik ook maar 400€ voor mn 15G hoef te tikken...;) Komt direct uit de fabriek, nieuw, zonder ruil.

Hoe en waar kun je die dan bestellen? Wie is dan de leverancier?

Turbo-Geek

Iedereen hoor je van dat soort leuke prijzen roepen maar wanneer puntje bij paaltje komt dan kan NIEMAND ze voor die prijs leveren (Nieuw Volvo artikel).
De goedkoopste prijzen (met inruil) die ik gezien heb zijn de prijzen bij ET.

reneetje

Citaat van: Turbo-Geek op 16-04-2008 18:14:26
Iedereen hoor je van dat soort leuke prijzen roepen maar wanneer puntje bij paaltje komt dan kan NIEMAND ze voor die prijs leveren (Nieuw Volvo artikel).
De goedkoopste prijzen (met inruil) die ik gezien heb zijn de prijzen bij ET.

Over dat puntje bij het paaltje ............

Citaat van: Turbo-Geek op 17-03-2008 21:48:33
Dat zijn zaken die NIEMAND weet .... Tenminste ik heb nergens een duidelijk antwoord kunnen vinden.
Hier niet maar ook in de USA niet.
Iedereen houd de 300pk en zo'n 400NM aan als 'magische' waarde maar ik heb nergens steekhoudend bewijs gevonden dat de bak meer of minder kon hebben.
Het punt is gewoon dat de mensen die echt serieus vermogen maken sowieso een MT rijden of hem ombouwen naar MT en is de 'wat kan de automaat hebben' discussie in 1x niet zo interessant meer.
Maar ook ik houd me aanbevolen voor een sluitend antwoord en ik ga het zelf wel zien wat er gebeurt als deze maand   de 19T erop gaat en in Mei de zaak ge fine-tuned wordt.

De maand maart is voorbij, en april ook al voor de helft................. ::)
:eusa_wall:
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)