Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Zooo dat is weer een tijd geleden dat ik wat heb gepost.
Maargoed einde bijna in zicht. Heb afgelopen 2weken neits gedaan
aan mijn auto omdat hij in de spuiterij stond om plekjes bij te werken.

Wordt ik gisteren met een smoes naar de garage gelokt omdat er zogenaamd
brand was in pand achter de garage. Eenmaal aangekomen mocht ik mijn auto
weer zien na 2 weken in spanning af wachten. Ik stond er van te kijken
het bleef niet alleen bij bijwerken dus....

heb niet al te veel fotos kunnen maken omdat allereerst mijn batterij bijna op was van mijn camera, en daarnaast om niet teveel stofverplaatsing te krijgen.

Nog een kleine 2 weken wachten en dan wordt al het harde werken en wachten beloont.

Duell

Ronbroek

Oeh, dat beloofd wat moois te worden  :eusa_drool:  :eusa_clap:

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

-D©©©L-

Kijk es aan !  8)
Plaatselijk "Bijwerken" is relatief  ;D

mhjvs

Zag hem gisteren buiten staan. Snel afbouwen, zo zonder de grille kan natuurlijk niet :eusa_snooty:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

mehn

De ECU's

Eentje voor de automaat (A1), de "normale" ECU (A2) en eentje voor de ontsteking (= 20v zonder turbo (A6))

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

BartusKN

en normaliter hoort er nog een kap overheen :)

elianmars

Citaat van: BartusKN op 23-11-2007 19:08:34

Dat geldt volgens mij voor meerdere dingen die op de foto te zien zijn  :P

BartusKN

Citaat van: elianmars op 23-11-2007 20:17:59
Citaat van: BartusKN op 23-11-2007 19:08:34

Dat geldt volgens mij voor meerdere dingen die op de foto te zien zijn  :P

zou je best gelijk in kunnen hebben gehgeh :P

nog niets gehoord over wanneer ik me auto kan ophalen. Hij zal eerdaags klaar zijn. Me velgens zijn wel erg mooi  terug gekomen van de poedercoater, kleur is mooier geworden dan ik had gedacht. Al met al een superbak, nu nog wachten tot hij klaar is met finaltouch :P

Garfield

Wat een mooi project, leuk met al die foto's, ben benieuwd naar het eindresultaat !
Groet, Arvid
Zakelijk: Audi A4 Avant 2.0 TDI Aut. (2006)
Privé: Volvo V70 2.5 TDI Aut. (1998)

BartusKN

Zooo drukke tijden gehad en nu drukke dagen :P (feestdagen) Gisteren avond heb ik mijn auto in mijn armen kunnen sluiten. Meteen gereden in een woord HEERLIJK :D. Foto's komen snel wanneer het weer wat beter is want die pekel bende is ook niet het mooiste gezicht. Hij is natuurlijk nog niet helemaal af hier en daar nog de Puntjes op de i zetten. Radiator is ook vervangen en de ventilator rechts onder handschoenenkastje is ook vernieuwd. Nieuwe/andere grill erin wel orgineel. Zoals ik al zei; foto's komen snel (hopelijk vind dit weer maar niets -6 brrrrr)

BartusKN

oja weet iemand of het veel kwaad kan dat ik beetje blauwe koelvloeistof bij rode had gemengt ? ik was gaan rijden gisteren hij was gevuld maar omdat het een nieuwe radiator was zat er misschien een luchtbel in. En bij de beepee hadden ze geen rode vloeistof meer. En ik als autoleek heb er beetje blauwe in gedaan want lampje op dashboard ging aan. De hoeveelheid is 1/3 van de fles erin gegooid

Vulk

Prachtig om te zien dat een ietwat verwaarloosde 850 van de ondergang wordt gered.
Respect hiervoor!

ovlov 058

Citaat van: BartusKN op 22-12-2007 12:16:38
oja weet iemand of het veel kwaad kan dat ik beetje blauwe koelvloeistof bij rode had gemengt ? ik was gaan rijden gisteren hij was gevuld maar omdat het een nieuwe radiator was zat er misschien een luchtbel in. En bij de beepee hadden ze geen rode vloeistof meer. En ik als autoleek heb er beetje blauwe in gedaan want lampje op dashboard ging aan. De hoeveelheid is 1/3 van de fles erin gegooid

Je krijgt dan een lelijk kleurtje, maar voor de rest niet veel aan de hand.

Wel in het oog houden tot hoeveel de min waarde gaat.(bij zotegebruikenspul geen probleem)