Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

BartusKN

Hij is helemaal niet meer uitgevallen/raar gedaan. Ondertussen 3de remlichtlampje vervangen die was zwart geworden :P. Ook maar is even wezen kijken naar mijn stoelverwarming. Rechtsvoor (bijrijder) doet het wel en linksvoor (bestuurder) doet het niet. Aan de onderkant van mijn stoel hangt ook een "Witte draad met een Rode streep" los, iemand een schema van stoelverwarmingsdraden ??

Vandaag even wat foto's gemaakt, waarvan de helft mislukt is omdat ISO op 800 stond :( en zonsondergang bij de dijk dus was licht zat :( stomme ikkeh.

Vulk

BartusKN

Emiel

Super netjes!

Die 2 draden horen waarschijnlijk aan de thermostaat van de stoelverwarming. Of ze zijn losgetrokken door de vorige eigenaar of afgebroken. Heb zelf de stekker afgebroken gehad (klik).

Rayman

Ik vind dat je er een pracht van een 850 van hebt gemaakt; respect!
Blijf zo doorgaan.
Dark Side of the Force is German

BartusKN

Citaat van: Emiel op 06-01-2008 20:28:08
Super netjes!

Die 2 draden horen waarschijnlijk aan de thermostaat van de stoelverwarming. Of ze zijn losgetrokken door de vorige eigenaar of afgebroken. Heb zelf de stekker afgebroken gehad (klik).

Is er hier op het forum een handleiding/How-to-do omdat ik zelf niet echt (kugh helemaal) niet handig ben :P

BartusKN

#@(*&$(@#^*%@(#^%@ rijd vanmorgen naar mijn werk en zie een icoon op mijn dashboard oplichten die aangeeft iets mis is met de motorelektronica (dashboardlampje 21 geloof ik dat met groen en zwart labdasonne-achtig icoon)

Ik baal ga straks even langs garage want weet niet of dit kwaad kan. Heb zowel op gas als benzine gereden maar beide blijft het lampje branden. Gisteren avond nog stukje gereden, ook stuk snelweg gedaan waaide wel hard. maar hier geen problemen en pak vanmorgen mijn auto, om even naar industrieterrein te rijden ik ga namelijk nieuwe 'luxe' kentekenplaten laten maken en rijd weg en zie ^*PLOENK!!*^ en lampje springt aan. Grrr heb ik weer :P

Ludo

even de foutcodes uitlezen en resetten.
dan kijken of het lampje opnieuw gaat branden.

BartusKN

moet ik hem even te pakken krijgen, en me baas lief aan kijken :P

BartusKN

Heb Ingrid een PM gestuurd met verzoek om een forumsticker te bestellen want zondag minimeeting in almere kan ik niet komen zonder sticker in my opinion.

Flipjes 850 R

Citaat van: BartusKN op 09-01-2008 13:30:24
Heb Ingrid een PM gestuurd met verzoek om een forumsticker te bestellen want zondag minimeeting in almere kan ik niet komen zonder sticker in my opinion.

;D ;D 

Ben benieuwd jou auto live te zijn, lekker bezig met je roffel reanimatie  !!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

BartusKN

Citaat van: Flipjes 850 R op 09-01-2008 17:22:49

;D ;D

Ben benieuwd jou auto live te zijn, lekker bezig met je roffel reanimatie  !!

kom je ook dan zondag ?? almerehaven

FGG

Ik denk niet dat je voor zondag die sticker binnen hebt. :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BartusKN

Citaat van: Ludo op 09-01-2008 10:32:12
even de foutcodes uitlezen en resetten.
dan kijken of het lampje opnieuw gaat branden.

storing zit in labdasonde iets met het automatische gedeelte dat de gas moet regelen. Het schijnt als daar ook maar een ms afwijking in zit, dus niet perfect is geeft computer storing aan terwijl er "niets" is.

BartusKN

Citaat van: FGG op 10-01-2008 11:58:15
Heb Ingrid een ...  in my opinion.
Ik denk niet dat je voor zondag die sticker binnen hebt. :-\

Betaling is al rond, ik heb goede hoop en vertrouwen in de TNT! :P