Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

Freakybaby

Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

BartusKN

Citaat van: Freakybaby op 15-04-2008 20:22:04
Zwaar balen man!

zeg maar zo brand is erger maar min bin zunig op me auto en dan dit. ook geen briefie. Hopelijk dat videobestand wel iets of iemand laat zien met ladder/doos of misschien gewoon LOMP is

elianmars

:o

Wat een vreemde schade is dat. Lijkt wel of er iemand met een fiets langs is gegaan/tegenaan is gevallen.

Is dat mogelijk?

BartusKN

Citaat van: elianmars op 15-04-2008 20:55:21
:o

Wat een vreemde schade is dat. Lijkt wel of er iemand met een fiets langs is gegaan/tegenaan is gevallen.

Is dat mogelijk?

nee het zijn parkeerplekken die zeg maar naast elkaar lopen langs het pand. dus daar fiets niemand en zal dus iets anders gebeurt moeten zijn

dus het is enkel naast elkaar staan je kan er niet langsfietsen tenzij je tegen het gebouw aan wil fietsen :D

Vulk

Echt pijnlijk om aan te zien dit.
Zeker als je weet dat jou wagen recent helemaal overspoten is.
Hopelijk komt alles in orde ermee.

Rayman

Recent overgespoten of niet...Een lampelul interesseert dat niet...Als je 100% zeker wilt zijn dat je auto schadevrij blijft moet ie in de garage blijven staan.

Ik heb me ook het schompes geergerd aan kleine krassen op mijn S70 zaten (4 weken na het overspuiten), inmiddels ben ik er wel iets nuchterder in. Dit soort dingen gebeuren: maar vraag me niet hoe ik zou reageren op andermans lompe acties want dan is dit forum zelfs te klein...

BartusKN

Citaat van: Vulk op 15-04-2008 22:19:41
Echt pijnlijk om aan te zien dit.
Zeker als je weet dat jou wagen recent helemaal overspoten is.
Hopelijk komt alles in orde ermee.

idd, maargoed dat oppervlakkig is maar ik denk meer aan opzet, vandaar dus nog niet wegpoetsen maar even laten zitten tot beelden bekenen hebben.

Citaat van: Rayman op 15-04-2008 22:25:37
Recent overgespoten of niet...Een lampelul interesseert dat niet...Als je 100% zeker wilt zijn dat je auto schadevrij blijft moet ie in de garage blijven staan.

Ik heb me ook het schompes geergerd aan kleine krassen op mijn S70 zaten (4 weken na het overspuiten), inmiddels ben ik er wel iets nuchterder in. Dit soort dingen gebeuren: maar vraag me niet hoe ik zou reageren op andermans lompe acties want dan is dit forum zelfs te klein...

Maargoed tis me eerste auto, al me spaarcenten erin en dan DIT ? ik kan et nie begrijpen. wacht vrijdag wel af. Nuchterder hierin wordt ik gelukkig niet, ben altijd superzuinig

Rayman

Citaat van: BartusKN op 15-04-2008 22:29:48
Citaat van: Rayman op 15-04-2008 22:25:37

Maargoed tis me eerste auto, al me spaarcenten erin en dan DIT ? ik kan et nie begrijpen. wacht vrijdag wel af. Nuchterder hierin wordt ik gelukkig niet, ben altijd superzuinig

Snap niet zo goed wat nuchterheid nu opeens met zuinigheid te maken heeft maar goed...Bovendien zijn dit soort acties niet te begrijpen; sommige mensen hebben nu éénmaal geen respect voor anderans eigendom. Hoop echter wel voor je dat je nog kunt achterhalen wie het gedaan heeft.
Gr.

Enno

Ooit wel eens meegemaakt dat een beide zijden de wind had toegeslage, 2 forse deuken in mijn beide portieren omdat anderen  (leaseauto's) hun portier niet vast hielden bij het uitstappen. Ik ben altijd voorzichtig...maar anderen niet...

Het enige wat je dan kan doen is voorzichtig zijn met inparkeren....en dan maar hopen dat anderen uit je buurt blijven.

Veel sterkte Bartus

BartusKN

Citaat van: Enno op 16-04-2008 12:13:27
Ooit wel eens meegemaakt dat een beide zijden de wind had toegeslage, 2 forse deuken in mijn beide portieren omdat anderen  (leaseauto's) hun portier niet vast hielden bij het uitstappen. Ik ben altijd voorzichtig...maar anderen niet...

Het enige wat je dan kan doen is voorzichtig zijn met inparkeren....en dan maar hopen dat anderen uit je buurt blijven.

Veel sterkte Bartus

Kheb een vaste plaats en hoor bij het bedrijf waar ik werk dus is vast een huismoedertje langsgereden, maargoed vrijdag videobeelden bekijken, tot die tijd gaat ik ophouden met speculeren wat het kan zijn geweest. Maak mezelf er alleen maar bozer over omdat ik gewoon baal.

Jeff

Soms heb je mensen die zijn recspectloos en daar zal dit er ook wel weer iemand van zijn...  ::) sterkte
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Citaat van: BartusKN op 16-04-2008 12:16:23
Citaat van: Enno op 16-04-2008 12:13:27

Veel sterkte Bartus

Kheb een vaste plaats en hoor bij het bedrijf waar ik werk dus is vast een huismoedertje langsgereden, maargoed vrijdag videobeelden bekijken, tot die tijd gaat ik ophouden met speculeren wat het kan zijn geweest. Maak mezelf er alleen maar bozer over omdat ik gewoon baal.

Waarom vrijdag pas?

BartusKN

Citaat van: elianmars op 16-04-2008 19:50:43
Waarom vrijdag pas?

Omdat dan de systeembeheerder van bewakingscameras terug uit belgie is.

Spin!

Hmm lekker klote dan die schade...en nou kom ik nog met slecht nieuws ook, ik heb geen handgrepen in de carros-kleur voor je kunnen vinden daar  :-\, uitlaat had hij evenmin nog  :-[

Sterkte ermee Bart...

....us  ;)

www.vm-parts.nl

BartusKN

Citaat van: Spin! op 17-04-2008 17:48:41
Hmm lekker klote dan die schade...en nou kom ik nog met slecht nieuws ook, ik heb geen handgrepen in de carros-kleur voor je kunnen vinden daar  :-\, uitlaat had hij evenmin nog  :-[

Sterkte ermee Bart...

....us  ;)

jammer :P was te mooi om waar te zijn, maargoed ook balen van de exhaust :( komt allemaal wel goed toch :D