Wie rijd er nu op winterwielen ?? 2007/2008

Gestart door @®-, 08-10-2007 13:42:20

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: R o b op 20-11-2008 08:44:05
Citaat van: )()()sT op 20-11-2008 08:37:05
De putdeksels zitten er weer een weekje of 2 onder, echt nodig met deze temperaturen  :evil:

http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/Volvo%20850/Volvo%20850%20Joost/2008/V70R/DSC00310.jpg

Kom Joost, creeer eens een budget voor wat fatsoenlijk lichtmetaal voor je winters!   ;D

Ik werk maar bij een ontwikkelaar/aannemer, dus daar is geen geld voor  :evil:

Amazon

Sinds een paar weken op winterwielen. Er is eigenlijk nog geen aanleiding voor maar ja...
Bigger and better!

Walter

vrijdag gaan ze eronder, gelijk ff uitlijnen. Dus de nachtrit op Cetus ipv Columba...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

D-J

Ja, hierop. Op Antlia met Vredestein Snowtrac3. Prima hoor!!

Nu op zoek naar mooie 16" of 17" velgen voor de zomer :eusa_dance:
V70 T-5D

Hans Duiven

De Vredestein Wintrac moeten binnenkort nog onder de V70 TDI

De 855 is sinds een maand voorzien van de Pirelli Snowsport.

Hans

JW

Binnenkort gaat het setje Fulda winterbanden er weer op. Heb wel erg weinig met de auto gereden afgelopen maanden....
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

Lampje

Bij mij liggen ze d'r onder! Vredestein Snowtrack 2 op zwarte velgen met Michelin wieldoppen.

Ik moet zondagochtend weer 40 km rijden naar de Sneeuwfit training van de Nederlandse Ski Vereniging.

Ski-training in de sneeuw, ik kijk 'r naar uit en mijn roffel ook!

TM665

Gisteren Vredestein snowtrac 3 gemonteerd. Vertrek zo naar Oostenrijk...

viking_in_shorts

Citaat van: Claudia op 22-11-2008 09:05:58
Het was de bedoeling dat gisteren de winterbanden erop zouden komen.
Zoals het in Duitsland gebruikelijk is, lagen de winterbanden bij de koop achter in de auto.

Alleen jammer dat ze niet passen.
Zijn 15".

Hahahahahah ...  (sorry .. moest even een lach onderdrukken)

Verkopen ze winterbanden bij de Intratuin en/of Ikea?

Freakybaby

Citaat van: Claudia op 22-11-2008 09:05:58
Het was de bedoeling dat gisteren de winterbanden erop zouden komen.
Zoals het in Duitsland gebruikelijk is, lagen de winterbanden bij de koop achter in de auto.

Alleen jammer dat ze niet passen.
Zijn 15".

Ben je ook lekker mee.. Ik zou de verkoper eens bellen en vragen of je ze mag ruilen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Freakybaby

Gewoon bellen en vragen.. De kans is het grootst dat er bij hem wat verkeerd is gegaan, die wielen zullen niet van de vorige eigenaar afkomstig zijn

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

pwassink

Citaat van: Freakybaby op 22-11-2008 10:01:54
Gewoon bellen en vragen.. De kans is het grootst dat er bij hem wat verkeerd is gegaan, die wielen zullen niet van de vorige eigenaar afkomstig zijn

Of wel, maar dan is hij ook ge......  ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Freakybaby

Als de fout wel daar ligt en hij heeft dat geweten (omdat hij de auto de vorige winter in zijn bezit had) dan valt dat in duitsland onder oplichting. En de duitse politie is verplicht om door te rechercheren, dus die komen altijd aan de deur. Dat gaat wat anders dan het hier in NL gaat.

Ik verwacht eerder dat bij de handelaar meer of minder per ongeluk het verkeerde setje velgen achterin gegooid is. Het kan zijn dat de handelaar evt de door de duitse eigenaar geleverde lichtmetalen velgen verruild heeft voor goedkoper lichtmetaal of staal zodat hij daar nog wat op kon verdienen. Het kan ook gewoon zijn dat hij de velgen apart heeft gezet voor het schoonmaken vd auto etc en daarna per ongeluk de verkeerde set erin gegooid heeft.

viking_in_shorts

ik had nog zomerbandjes erop. Het is ten tijde van deze foto -5 :eusa_shifty:

Herminator

Ik heb ze er vanmiddag opgezet. Ik heb ze net weer ff goed kunnen testen op de veluwe  :eusa_dance: