Brutale vraag, van wie kan ik zijn 850 huren?

Gestart door MenzoChantal, 15-10-2007 17:09:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

MenzoChantal

Pfff heb zo geen tijd om een Estate te vinden...
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Hengeveld

 :-* :-* :-*
Altijd al deze smily willen gebruiken  :eusa_dance:

Frenz

Topic blijft boeien, alleen soms ff puzzelen of Chantal post of Menzo ;D

Strak figuur, hmmmmm, froegah wel ja, zal ff zoeken, mss dat ik het thuis nog kan vinden ;D

maar euh, Corvette & 850 estate ligt wel een tikkie uit elkaar, zijn jullie niet veels te glamorous voor zo'n ingetogen zweed?


MenzoChantal

Citaat van: Frenz op 16-10-2007 15:25:48
Topic blijft boeien, alleen soms ff puzzelen of Chantal post of Menzo ;D

Strak figuur, hmmmmm, froegah wel ja, zal ff zoeken, mss dat ik het thuis nog kan vinden ;D

maar euh, Corvette & 850 estate ligt wel een tikkie uit elkaar, zijn jullie niet veels te glamorous voor zo'n ingetogen zweed?



De Vette was geleend op ons trouwen. Erg leuke auto. Trekken als een dolle maar ging niet harder dan 140... Dus nee. is niet iets voor ons.
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

moderators

zullen we dit draadje gebruiken voor de zoektocht naar een HUUR-850 en jullie voorsteltopic voor de zoektocht naar een KOOP-850 svp?

dit staat in een ON-TOPIC board nl.
Deelnemen aan dit forum? Hou je dan aan de forumregels
Wil je je niet aan de forumregels houden? Blijf dan weg van dit forum

MenzoChantal

Citaat van: moderators op 17-10-2007 10:23:12
zullen we dit draadje gebruiken voor de zoektocht naar een HUUR-850 en jullie voorsteltopic voor de zoektocht naar een KOOP-850 svp?

dit staat in een ON-TOPIC board nl.

Wij vinden het prima.. al heeft Menzo geen flauw idee wat je bedoelt.
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

MrBrico

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:25:49
Citaat van: The Saint op 16-10-2007 09:39:55
Misschien Chantal in natura laten betalen, of is dat een indecent proposal??  ;)

Als jij een strak figuur hebt, goed kan masseren en vooral lekker kan zoenen... maak je wellicht een kans.. en je moet wel een hele mooi 850 Estate hebben dan.. (of een V70)

Mijn God .. dan ben je d'r dus kwijt! Ik ben zo handig met handen en tong  ;D  :eusa_whistle:
Maarreh .. heb m'n V70TDi zelf pas 3 weken ... toch maar niet dus ...
Succes met verder zoeken !
"It's your decision .. you don't need eyes to see; you need vision"

Frenz


JeroenV

Citaat van: MenzoChantal op 15-10-2007 18:56:36
Een S70? Das toch toch een 850 met een iets minder mooi smoeltje? Volgens Chantal is dat een optie... :eusa_naughty:

Hmmm , of is het een 850 maar dan beter? :eusa_dance:

MenzoChantal

Zow we zijn weer thuis. Uiteindelijk hebben we de reis gemaakt met de Citroen xsara 1.4i van mijn ouders. Op zich geen verkeerde auto (alhoewel...0-100km/h in een weekend). Redelijk stil en in het begin toch wel comfortabel en relatief stil. Uiteraard minder ruimte dan in een Volvo (850). Echter de tankbeurt bracht wel iets heel anders aan het licht! Autobahn verbruik: 1:16,5 (en dan tussen de 130-140 km/h) Dit hebben we later nog eens gechecked en ja hoor.. weer 1:16. Maarrr.. Toen we er bijna 600km op hadden zitten (iets voor Magdenburg) moesten we echt stoppen. Menzo liep krom van de pijn in de rug en ik kon mijn benen niet meer voelen. De zachte stoelen voelen aan als fauteuils maar geven uiteindelijk dusdanig weinig steun dat je het niet echt lang volhoudt. Maar toch dat verbruik....

Menzo is inmiddels al weer druk aan het zoeken naar een Estate... V70 vinden we toch ook wel interessant.. to be continued!
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

FGG

Citaat van: MenzoChantal op 26-10-2007 18:56:25
De zachte stoelen voelen aan als fauteuils maar geven uiteindelijk dusdanig weinig steun dat je het niet echt lang volhoudt.

Dat is bekend verhaal. Duitse auto's staan bekend om hun harde stoelen, maar je kan 't er uren op volhouden. Ik denk dat de 850 het beste van twee werelden heeft: fauteuils waar je 't uren in vol kan houden.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Saint

Citaat van: FGG op 26-10-2007 19:12:56
Citaat van: MenzoChantal op 26-10-2007 18:56:25
De zachte stoelen voelen aan als fauteuils maar geven uiteindelijk dusdanig weinig steun dat je het niet echt lang volhoudt.

Dat is bekend verhaal. Duitse auto's staan bekend om hun harde stoelen, maar je kan 't er uren op volhouden. Ik denk dat de 850 het beste van twee werelden heeft: fauteuils waar je 't uren in vol kan houden.

:eusa_naughty: not me. In een gemiddelde Opel* of VW# heb ik het binnen 20 km in m'n rug. Alle instellingsmogelijkheden ten spijt.

Die laatste zin, die snijdt natuurlijk wEl hout!  ;)

*nee, alleen van meerijden met anderen...
#jaren geleden een Golf III cabrio van 1996
No shirt no shoes, no pinball

BBS

Citaat van: The Saint op 26-10-2007 20:27:46
Citaat van: FGG op 26-10-2007 19:12:56
Citaat van: MenzoChantal op 26-10-2007 18:56:25
De zachte stoelen voelen aan als fauteuils maar geven uiteindelijk dusdanig weinig steun dat je het niet echt lang volhoudt.

Dat is bekend verhaal. Duitse auto's staan bekend om hun harde stoelen, maar je kan 't er uren op volhouden. Ik denk dat de 850 het beste van twee werelden heeft: fauteuils waar je 't uren in vol kan houden.

:eusa_naughty: not me. In een gemiddelde Opel* of VW# heb ik het binnen 20 km in m'n rug. Alle instellingsmogelijkheden ten spijt.

Die laatste zin, die snijdt natuurlijk wEl hout!  ;)

*nee, alleen van meerijden met anderen...
#jaren geleden een Golf III cabrio van 1996

Ik heb zelf jaren lang een Golf II GTI gereden en daar zaten ook heerlijke fauteuils in ... en wel van het merk Recaro;)
inclusief elektrische verstelling en stoel verwarming.....;)
Volvoloos....