MOV'IT Remmen

Gestart door 850Joris, 03-07-2003 21:40:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ed

#135
goudgeel,goudgeel,goudgeel,
goudgeel,goudgeel,goudgeel,
goudgeel,goudgeel,goudgeel,
goudgeel,goudgeel,goudgeel,
goudgeel,goudgeel,goudgeel,
goudgeel,goudgeel,goudgeel,
goudgeel,goudgeel,goudgeel,

Wordt ook nog eens zichtbaar minder snel vuil als zilver.

Doen!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Roy_C70


Johann

Ja, bronstig!  ;D

Marc 0101.001

OK, goudgeel it is. Zat ik zelf ook al naar te neigen  ;D

850Joris

ATD heeft mij zojuist laten weten dat men nu bij MOV'IT in Achern een T5R heeft staan kompleet met wat extra fusees en andere onderdelen om de problemen die er zijn met het monteren van hun remmen op een Volvo op te lossen.  Zodat mijn wielen ook weer enigszins normaal onder de auto staan.  Goede kans dat er dus over niet al te lange tijd een set beschikbaar is die probleemloos op onze roffels te monteren is.

Vol verwachting klopt mijn hart :cwm38:

Entuscan

Ben eens benieuwd naar het prijskaartje van het "passend" maken van de set  :(
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Zippo

Citaat van: Yellow Banana II op 28-08-2003 14:37:55
OK, goudgeel it is. Zat ik zelf ook al naar te neigen  ;D

Ik zou rooie doen YBII............. ;D ;)

Zippo ;D

850Joris

Lijkt me geen probleem.  Het alleen wel effe een stukje zuidwaards blazen.  Achern ligt in Zuid-Duitsland.  Ik ben er tijdens mijn vakantei langs gekomen.  Maar ik heb de family er niet van weten te overtuigen om even bij MOV'IT langs te gaan... >:(

850Joris

#143
Ik heb vooralsnog geen enkele reden om aan het verhaal te twijfelen.  Tot dusver is de service van ATD erg goed en zijn alle beloftes en afspraken nagekomen.  Terwijl MOV'IT een set leverde die niet goed was heeft ATD er wel voor gezorgd dat er een goede (tussen-)oplossing kwam.  Zowel in mijn geval als Reinoud.  Of het een T5 is of een T5R maakt inderdaad niet uit.  En T5R's zijn echt niet zo zeldzaam als jij denkt zeker niet in Duitsland (daar zijn de meeste terechtgekomen). Als er niet snel een oplossing komt zal ik terug moeten naar mijn oude remmetjes en ik weet niet of ik daar weer aan kan wennen.

Marc 0101.001


850Joris

Deze dame bevalt me beter ;) dames en berichten komen en gaan...

Marc 0101.001

Ja, ik heb berichten verwijderd voordat ik weer een dreigmail krijg van TvD......

Marc 0101.001


Blackstone

Citaat van: Ludo op 29-08-2003 12:05:51
Citaat van: Yellow Banana II op 29-08-2003 10:08:16
Ja, ik heb berichten verwijderd voordat ik weer een dreigmail krijg van TvD......

TvD staat voor ?.
beetje laat: Ton van Dijen

Jans Duiven

#149
Ik heb enige tijd geleden,  tegen iemands advies in, toch gekozen voor de 302 mm EBC 'grooved disks' met de remklauwadaptor van ATE in combinatie met Ferrodo 2500 blokken.

Ik kan na een paar duizend kilometer nou wel spreken van een succes!

Geen fading, trillende schijven of whatsoever. De remkracht nam enorm toe vergeleken met de 280 mm schijven. De EBC's zijn 'hittebehandeld' en hebben dus niet de neiging tot kromtrekken.

Ik heb ze al weer helemaal blauw geremd, maar ze geven geen krimp. Heerlijk als je weer op je remmen kan vertrouwen als je wilt afremmen van 200+ naar 80 km/uur ;D

Marc, nog bedankt voor je uitstekende advies  ;D

Hans