MOV'IT Remmen

Gestart door 850Joris, 03-07-2003 21:40:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Entuscan

#30
Citaat van: 850Joris op 16-07-2003 16:14:00
Maak je niet druk die Volvo performance set gaat zeker passen bij met jouw velgen.  Heb je de set in D gehaald?  Wat heb je betaald?


Net geen 1400 euro  ;D
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Johann

Als de MOV-IT dezelfde afmeting hebben als de Brembo dan heb je een spacer nodig van 10 MM en dan zal ie waarschijnlijk alleen met de Titan passen.
Ook de AP's hebben een spacer maar die zit bij de schijf flens in.
Deze is welliswaar iets kleiner. Ik dacht 5 mm.

Marc 0101.001

Citaat van: Entuscan op 16-07-2003 15:26:58
YBII heeft de APracing remmenset, dat zijn ook meerdere zuigers per klauw, maar de schijven zijn maar 28mm (zoals origineel)

Wrong... originele schijven zijn 26mm dik.

Marc 0101.001

Citaat van: 850Joris op 16-07-2003 15:16:14
Ja spacers.  Komt door de Volans maar ik betwijfel of ze passen met Titans want ik kom behoorlijk wat ruimte te kort.   Echt blij ben ik er ook niet mee. Ik denk erover mijn Volans om te ruilen voor Titans....

Hoe doe je dat dan met de APK? Losse spacers zijn verboden in Nederland....  :-\

Entuscan

Misschien rare vraag, maar hoelang duurt het jullie zo gemiddeld om de complete remmen + remleidingen van voor te wisselen??
Ik ben gewoon nieuwsgierig :)

Mijn maat zegt dat hij dat op 1u, max 1,5 gedaan heeft  ??? Lijkt me vrij snel ... moet wel zeggen dat hem bijna 24/7 aan volvo's werkt
Zaterdag zal ik het zien :D
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Johann

Als de nippels meewerken is 't in een paar uur gepiept.
Let wel op dat de schijf goed in lijn loopt.

850Joris

Citaat van: Yellow Banana II op 16-07-2003 19:45:40
Citaat van: 850Joris op 16-07-2003 15:16:14
Ja spacers.  Komt door de Volans maar ik betwijfel of ze passen met Titans want ik kom behoorlijk wat ruimte te kort.   Echt blij ben ik er ook niet mee. Ik denk erover mijn Volans om te ruilen voor Titans....

Hoe doe je dat dan met de APK? Losse spacers zijn verboden in Nederland....  :-\

Dan ben ik al helemaal niet blij :-[

Ik verwacht wel dat MOV'IT dit op kan lossen door een andere flens te plaatsen in de schijf maar het is allemaal wel een gedoe.

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van Reinoud.  Passen ze bij hem wel?  Zonder spacers en anders met welke spacer (hoeveel  mm).

Blackstone

verkeerde brackets. worden vandaag of morgen met ups geleverd. de set maakt de auto wel 40kg zwaarder moet ik zeggen. wordt vervolgd
reinoud

Marc 0101.001

Ach, ik weet zeker dat ATD alles naar tevredenheid zal oplossen.

850Joris

ATD doet er inderdaad alles aan om de problemen op te lossen.  Als jij nou eens zo'n set geprobeerd had...  

850Joris

Citaat van: reinoud op 17-07-2003 07:33:29
verkeerde brackets. worden vandaag of morgen met ups geleverd. de set maakt de auto wel 40kg zwaarder moet ik zeggen. wordt vervolgd
reinoud
Wel heavy ja, maar je moet wel even het gewicht wat eraf komt er van af trekken.  Ben benieuwd of je velgen eromheen passen.
Bij mij zit de set er nu op ik ga morgen rijden.  Ook bij mee verkeerde brackets...

Marc 0101.001

Citaat van: 850Joris op 17-07-2003 18:06:16
ATD doet er inderdaad alles aan om de problemen op te lossen.  Als jij nou eens zo'n set geprobeerd had...  

Als ik niet tegen een erg voordelige tweedehands AP-set was aangelopen had ik dat ook zeer zeker gedaan. Maar niet als ik spacers zou moeten gebruiken om het passend te krijgen!

Rudi

Citaat van: Yellow Banana II op 17-07-2003 18:30:25
Citaat van: 850Joris op 17-07-2003 18:06:16
ATD doet er inderdaad alles aan om de problemen op te lossen.  Als jij nou eens zo'n set geprobeerd had...  

Als ik niet tegen een erg voordelige tweedehands AP-set was aangelopen had ik dat ook zeer zeker gedaan. Maar niet als ik spacers zou moeten gebruiken om het passend te krijgen!
waarom niet,ik heb er ook losse spacers tussen en dat bevalt[op een beetje trilling na dan bij 140]prima.M,n leven is belangrijker dan een trilling in het stuur,hoe vervelend dat ook is natuurlijk :)
Dr.Go-Fast...

Rudi

Ludo,ik snap je niet?AP,s noem je een gemodificeerd setje? ;D
Dr.Go-Fast...

Rudi

Dr.Go-Fast...