WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Boeijke op 11-02-2016 19:12:53
Citaat van: kulk op 11-02-2016 18:57:12
Tuurlijk  ;)

Ben jij vrijgezel ofzo?  ;D

Als ie zijn witte R terug koopt wel  :evil:

En ik ook als die saffron niet te duur is   :eusa_shifty:

Maar was leuk middagje   :D

Ja dan ga ik aardig richting het vrijgezelle bestaan. Ze zei al...het zijn er teveel!

Zojuist de '11' en de bestuurster aan elkaar voorgesteld. Liefde op het eerste gezicht.

Straks even het lijstje bijwerken.

www.vm-parts.nl

StefanCJ

Spin!

De 11 vanavond even geïnspecteerd en kwam ineens dit tegen:

Naast dit zit er dus ook een Samco set in. Morgen eens kijken welke injectoren erin zitten en wat voor turbo eraan vast zit geplakt. Chip is ook bevestigd.

Ding gaat morgen door de poetscentrale.

www.vm-parts.nl

Spin!

Er is een beetje gepoetst:

Voor:

Na:

Voorbumper wordt nog gespoten, in het voorjaar. Eerst maar eens wat kilometers maken en kijken waar we tegenaan lopen.

En die andere heeft ook even buiten mogen spelen  :D

www.vm-parts.nl

hilko73

Mooi spul hoor.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Died850

Mooi geworden zeg  :eusa_clap:!
Andere zwarte is al weer weg? Wel een prachtig duo met die CY, nu nog een groene erbij ;D.

Spin!

Citaat van: Died850 op 20-02-2016 15:16:23
Andere zwarte is al weer weg? Wel een prachtig duo met die CY, nu nog een groene erbij ;D.

Nee beide zwarte zijn er nog. Verder is DOP een mooie kleur, maar komt ver achteraan in de pickorde. Er zal eerder een witte R en/of een rode R komen. Maar dan moet ik ook op zoek naar een nieuwe vrouw denk ik  :eusa_think:

www.vm-parts.nl

arjen850

Citaat van: Spin! op 20-02-2016 16:21:39

Nee beide zwarte zijn er nog. Verder is DOP een mooie kleur, maar komt ver achteraan in de pickorde. Er zal eerder een witte R en/of een rode R komen. Maar dan moet ik ook op zoek naar een nieuwe vrouw denk ik  :eusa_think:

Worden die er niet bijgeleverd dan? ;D maar hij ziet er keurig uit Rutger :eusa_clap:

dielie850

Gaaf Rutger ziet ook veel beter uit zonder die stickers :eusa_clap:

TIMON

Netjes👍

Wanneer gaat het museum open? 😊
85011940

UserID6342

Citaat van: dielie850 op 20-02-2016 18:03:28
Dat is een hele dikke eensch !  Maar zag ze toch liever uit elkaar, op de schap liggen :evil: ;D ;D

UserID6342

Citaat van: arjen850 op 20-02-2016 18:01:43

Worden die er niet bijgeleverd dan?
Doe mij zo'n hok ;D.  Oh nee, toch niet !  Als ik al weer eens zou willen trouwen, dan trouw ik met de hond !!
Weet precies wat die mij per maand kost, zijn liefde voor mij is onvoorwaardelijk en heeft nergens anders iets mee van doen (wat je van een vrouw nooit kunt zeggen), en als hij te duur word per maand is het met een spuitje van 165 euro ook weer opgelost en komt er een andere :evil: ;D ;D ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 20-02-2016 18:39:38
Citaat van: dielie850 op 20-02-2016 18:03:28
Dat is een hele dikke eensch !  Maar zag ze toch liever uit elkaar, op de schap liggen :evil: ;D ;D

En dan uiteraard op onze schappen he ;D

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 20-02-2016 18:43:33
Citaat van: arjen850 op 20-02-2016 18:01:43

Worden die er niet bijgeleverd dan?
Doe mij zo'n hok ;D.  Oh nee, toch niet !  Als ik al weer eens zou willen trouwen, dan trouw ik met de hond !!
Weet precies wat die mij per maand kost, zijn liefde voor mij is onvoorwaardelijk en heeft nergens anders iets mee van doen (wat je van een vrouw nooit kunt zeggen), en als hij te duur word per maand is het met een spuitje van 165 euro ook weer opgelost en komt er een andere :evil: ;D ;D ;D

Barbaar ;D ;D

cornelis-b

Citaat van: Spin! op 20-02-2016 16:21:39

Drie vrouwen Rutger, één voor in de gele, één in de zwarte en dan nog één voor in een eventuele rode / witte ;D ;D

Hij is mooi geworden  :eusa_clap:
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien