WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

widebody

Citaat van: cornelis-b op 20-02-2016 18:45:37
Citaat van: Spin! op 20-02-2016 16:21:39
Citaat van: Died850 op 20-02-2016 15:16:23
Mooi geworden zeg  :eusa_clap:!
Andere zwarte is al weer weg? Wel een prachtig duo met die CY, nu nog een groene erbij ;D.

Nee beide zwarte zijn er nog. Verder is DOP een mooie kleur, maar komt ver achteraan in de pickorde. Er zal eerder een witte R en/of een rode R komen. Maar dan moet ik ook op zoek naar een nieuwe vrouw denk ik  :eusa_think:

Drie vrouwen Rutger, één voor in de gele, één in de zwarte en dan nog één voor in een eventuele rode / witte ;D ;D

Hij is mooi geworden  :eusa_clap:

En het belangrijkste, dat ze elkaar nooooooiit tegenkomen ;D

cornelis-b

Citaat van: widebody op 20-02-2016 18:58:41
Citaat van: cornelis-b op 20-02-2016 18:45:37
Citaat van: Spin! op 20-02-2016 16:21:39
Citaat van: Died850 op 20-02-2016 15:16:23
Mooi geworden zeg  :eusa_clap:!
Andere zwarte is al weer weg? Wel een prachtig duo met die CY, nu nog een groene erbij ;D.

Nee beide zwarte zijn er nog. Verder is DOP een mooie kleur, maar komt ver achteraan in de pickorde. Er zal eerder een witte R en/of een rode R komen. Maar dan moet ik ook op zoek naar een nieuwe vrouw denk ik  :eusa_think:

Drie vrouwen Rutger, één voor in de gele, één in de zwarte en dan nog één voor in een eventuele rode / witte ;D ;D

Hij is mooi geworden  :eusa_clap:

En het belangrijkste, dat ze elkaar nooooooiit tegenkomen ;D

Of juist wel dan kunnen ze gezamenlijk het wagenpark uitzuigen en wassen ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Spin!

Zeg zeg...zitten jullie mijn blog een beetje te spammen met vunzigheid als ik even weg ben?

www.vm-parts.nl

Spin!

Citaat van: TIMON op 20-02-2016 18:22:09
Netjes👍

Wanneer gaat het museum open? 😊

Ja begint er wel een beetje op te lijken he? Ja wie weet...als er ooit een loods komt dan is het museum snel ingericht.

www.vm-parts.nl

Spin!

Nr 2 had een beetje last van 'onvermogen'. Dat probleem heb ik wel getackeld...rijdt weer als een malle  :eusa_dance:

www.vm-parts.nl

Spin!

Omdat het 1 grote bende was in nr 2 dacht ik vanmiddag de stofzuiger er even doorheen te halen. Het mooiste van sedans is dat er altijd een kleine schat verborgen kan liggen onder een achterbank van 22 jaar oud.

Er lag inderdaad iets speciaals onder, iets dat je niet wil vinden in je pas aangeschafte auto:

www.vm-parts.nl

innocenti

Da's niet iets wat je dagelijks in auto's aantreft. Benieuwd wat je nog meer tegen gaat komen.

V70geRwin

Citaat van: Spin! op 26-02-2016 15:34:19
Omdat het 1 grote bende was in nr 2 dacht ik vanmiddag de stofzuiger er even doorheen te halen. Het mooiste van sedans is dat er altijd een kleine schat verborgen kan liggen onder een achterbank van 22 jaar oud.

Er lag inderdaad iets speciaals onder, iets dat je niet wil vinden in je pas aangeschafte auto:

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/IMAG2055.jpg

Kofferbak al open geweest  :eusa_whistle:

Spin!

Citaat van: V70geRwin op 26-02-2016 15:38:54
Citaat van: Spin! op 26-02-2016 15:34:19

http://i284.photobucket.com/albums/ll27/SpinT5R/IMAG2055.jpg

Kofferbak al open geweest  :eusa_whistle:

Ja ;D Naast wat afgebroken nagels en krassen op de kofferklep geen bijzonderheden

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Ex arrestatieteam auto?

Spin!

Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2016 15:50:40
Ex arrestatieteam auto?

Dat was een andere (ook een BS T-5R sedan, de 44-XB-FT). Kogels komen uit een Smith & Wesson revolver. Exact het aantal kogels wat in het magazijn past. Ik heb maar een melding gemaakt.

www.vm-parts.nl

Hans Duiven

Citaat van: Spin! op 26-02-2016 15:57:49
Citaat van: Hans Duiven op 26-02-2016 15:50:40
Ex arrestatieteam auto?

Dat was een andere (ook een BS T-5R sedan, de 44-XB-FT). Kogels komen uit een Smith & Wesson revolver. Exact het aantal kogels wat in het magazijn past. Ik heb maar een melding gemaakt.

Verstandig.  :D

razorx

Apart hoor zo een vondst.

joeryvaneck

Waren 850's de criminele vluchtwagens van het verleden? :)

Marc O.

In mijn (ex-Duitse) S80 vonden we destijds een stel hagelpatronen (ongebruikte, wel te verstaan) onder de achterbank  :-X
...The Nile isn't just a river in Africa...