GESTOLEN: MIJN 855 T-5 / JT-SG-40 + lijstje kenmerken

Gestart door Nunki, 15-12-2007 11:56:31

Vorige topic - Volgende topic

Nunki

Citaat van: FGR op 10-01-2008 16:27:29
Hallo,

echt balen dat hij verdwenen is, ik heb je kenteken in het KRS (Kenteken Registratie Systeem voor doorrijders en valse platen) op onze benzinepomp ingevoerd, mocht hij bij 1 van onze aangesloten pompstations aan de pomp komen met het orginele kenteken dan wordt hij geregisteerd en opnamen gemaakt dus big brother is watching. :(

Succes en bij een melding krijg je zeker een pb.

We hebben landelijke dekking en er zijn aardig wat stations die meedoen dus wie weet.

Goed man! Nooit gehoord van het KRS. Goed dat zoiets bestaat.
Hij moet wel ergens getankt hebben want de tank was nog maar voor 10 % vol, maar het is inmiddels al weer een maand geleden dat hij gestolen is. Ik vermoed dat hij of een ander kenteken heeft of ergens in polen is.
Maar goed, je weet nooit; misschien zelfde verhaal als bij paul-r hierboven.
Toch maar opnieuw weer eens wat rondjes door de buitenwijken van de stad gaan rijden...

Spin!

Het blijft raar, dat er binnen korte tijd 2 dikke Estates zijn verdwenen...ik dacht ook gelijk aan een ramkraak. Maar die moet blijkbaar nog komen...misschien vanavond wel in Groningen, want ze verspreiden met landelijk nieuws dat de politie daar vanavond en vanacht staakt  :eusa_doh:

Ik let nog steeds op elke blauwe en groene estate die ik tegenkom!

even offtopic: wiens 850 heb je nu?

www.vm-parts.nl

Nunki

Citaat van: Spin! op 11-01-2008 01:03:29

even offtopic: wiens 850 heb je nu?

Ik heb nu de zilvergrijze '92 glt sedan van dennis-d.
Hij is erg goed verzorgd door Dennis; echt een mooi geconserveerd exempaar dus ik ben er erg blij mee. Een T-5 met titans etc. rijdt wat strakker, vooral in de bochten, maar als je normaal rijdt op de snelweg weinig verschil.
Heb alleen al weer m'n eerste deuk(je) te pakken: er is ene langs m'n dorpel gegaan  >:( 
Wilde nog wat fotootjes maken en plaatsen maar het is de hele tijd van dat lekkere weer...

Spin!

Zou jouw T-5 naast de R van Jero staan? Ik ga het iig hopen voor je... :-[

www.vm-parts.nl

Nunki

Citaat van: Spin! op 21-01-2008 17:11:20
Zou jouw T-5 naast de R van Jero staan? Ik ga het iig hopen voor je... :-[

ja ik lees het net allemaal pas. Ik kan het bijna niet geloven maar ben ontzettend blij voor Jero!
Het geeft me weer wat hoop in ieder geval. Voor mij zou het echt een godsgeschenk zijn als m'n T-5 wordt teruggevonden. Hij wordt nog steeds bijzonder gemist, evenals de pot geld die ik erin gestopt heb.
Ik kan echt bijna niet meer naar die wagens kijken als ik er een zie. Soort raar heimwee gevoel ofzo...
Hoplijk nog een keer een goed einde!

Groeten,
Joost

-D©©©L-

Citaat van: Nunki op 10-01-2008 20:14:23
Citaat van: FGR op 10-01-2008 16:27:29
Hallo,

echt balen dat hij verdwenen is, ik heb je kenteken in het KRS (Kenteken Registratie Systeem voor doorrijders en valse platen) op onze benzinepomp ingevoerd, mocht hij bij 1 van onze aangesloten pompstations aan de pomp komen met het orginele kenteken dan wordt hij geregisteerd en opnamen gemaakt dus big brother is watching. :(

Succes en bij een melding krijg je zeker een pb.

We hebben landelijke dekking en er zijn aardig wat stations die meedoen dus wie weet.

Goed man! Nooit gehoord van het KRS. Goed dat zoiets bestaat.
Hij moet wel ergens getankt hebben want de tank was nog maar voor 10 % vol, maar het is inmiddels al weer een maand geleden dat hij gestolen is. Ik vermoed dat hij of een ander kenteken heeft of ergens in polen is.
Maar goed, je weet nooit; misschien zelfde verhaal als bij paul-r hierboven.
Toch maar opnieuw weer eens wat rondjes door de buitenwijken van de stad gaan rijden...

Je gaat in elk geval niet meer onopvallend kunnen tanken.  ;)