GESTOLEN: MIJN 855 T-5 / JT-SG-40 + lijstje kenmerken

Gestart door Nunki, 15-12-2007 11:56:31

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Citaat van: Nunki op 16-12-2007 20:49:50
Even zeggen dat ik jullie medeleven en inspanningen enorm waardeer!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Ook de volvo850club hartelijk dank voor het rondsturen van de mail! Echt grote klasse.

Dat spreekt voor zich denk ik, we hebben allemaal dezelfde passie, en het gaat niet om een paar centen die van je weg worden gehaald. Dus wat inspanningen hiervoor...met alle liefde en plezier dus! En alle beetjes helpen...

Hoop echt dat je em terug krijgt in alle redelijke staat. Morgen ( en de rest van deze week ) weer op de weg in de grensstreek en Duitsland, schrijf kenteken op mn hand. Mail je 06 anders even...wie weet!

Sterkte nogmaals!!

www.vm-parts.nl

Emhavee

gvd dat zuigt!!!
hoop dat je 'm terugvindt
(heb je parkeerbeheer al geprobeerd, die rukkers slepen alsof hun leven ervan afhangt...)

hoedanook, sterkte!

Spin!

staat het kenteken trouwens in je ruiten gegraveerd?

www.vm-parts.nl

GeertG

Lees het nu pas maar wat is dit balen zeg !!!!   :'(
Moet er niet aan denken dat me zoiets ooit overkomt.

Heel veel sterkte en ook weer succes in zoektocht naar een nieuwe.........

Maar :
Durf het bijna niet te schrijven maar wellicht ook een overweging waard dat het ook weer niet het einde van de wereld is  :eusa_eh:. Denk toch dat gezondheid van jou en familie altijd op de eerste plaats komt en dit een flinke financiele tegenvaller is en daarnaast de nodige ongemakken met zich meebrengt maar natuurlijk niet onoverkomelijk.

Desalniettemin is dit verschrikkelijk balen !  :-\
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

denkweb

Hij is al in Japan aangekomen volgens mij  :eusa_silenced::

Wie kan het vertalen?

http://kr.blog.yahoo.com/jtsg40

Desalniettemin een zware K-actie; ik hoop dat de auto niet zoals zovelen voor een ramkraak of andere criminele actie gebruikt zal worden; de ervaring leert dat ze er dan meestal niet zo fraai vanaf komen. Export is niet waarschijnlijk omdat de 850 geen interessante auto is in de betreffende landen. Omgekeerd is de kans vrij groot dat de forumsticker al weg is en er een andere kentekenplaat op de auto prijkt. Maar met de aandacht die wij er inmiddels aan hebben gegeven met ons allen moet het toch haast onmogelijk zijn om ergens een overval te plegen zonder 'gespot' te worden!

Nunki

Citaat van: GeertG op 17-12-2007 09:30:18

Durf het bijna niet te schrijven maar wellicht ook een overweging waard dat het ook weer niet het einde van de wereld is  :eusa_eh:. Denk toch dat gezondheid van jou en familie altijd op de eerste plaats komt en dit een flinke financiele tegenvaller is en daarnaast de nodige ongemakken met zich meebrengt maar natuurlijk niet onoverkomelijk.

Desalniettemin is dit verschrikkelijk balen !  :-\

hier heb je helemaal gelijk, daarom probeer ik er ook maar rustig onder te blijven.
Vervelende is dat m'n moeder onlangs een hersenbloeding heeft gehad. Aangezien m'n ouders in zeeland wonen gebruikte ik de 850 om daar zo'n beetje ieder weekend heen te rijden. Dat was ook dit weekend het plan, maar mocht niet zo zijn...
Ik hoop dat er daar voorlopig niets ernstigs gebeurt, anders ben ik flink zuur met de trein. (2 uur en 45 min + standaard 45 mn vertraging: niet leuk)

@ Spin: ik weet niet meer 100% zeker of het kenteken in de ruiten gegraveerd stond...

Nunki

Citaat van: denkweb op 17-12-2007 09:38:05
Hij is al in Japan aangekomen volgens mij  :eusa_silenced::

Wie kan het vertalen?

http://kr.blog.yahoo.com/jtsg40

;D ;D
had ik ook al gevonden. Echt geen touw aan vast te knopen...

CO

En ik maar denken dat ik eindelijk niet meer bang hoef te zijn dat mijn mooie T-5 gestolen wordt!!

Hiervoor had ik een VW Transporter, nummer 1 op de jatlijst volgens de politie. De auto werd ooit bijna gejat, de startonderbreking was er al af gehaald, toen ik de dieven (jawel, auto met buitenlands kenteken!) onderbrak en ze er vandoor konden gaan. Waarschijnlijk de grens over, het was bij de Makro in Duiven. Schijnt daar wel vaker te gebeuren.
Ben weken bang geweest dat ze nog een keer terug zouden komen.

Hoewel ik ook niet het idee heb dat de T-5 nu echt een auto is die gejat wordt om naar het buitenland te verdwijnen, zou ik ook eens op www.mobile.de kijken.
Ik ben ooit op zoek geweest naar een 850 om zelf in te voeren en kwam toen bij diverse louche handelaren uit.
Je weet maar nooit!

Succes en ook ik kijk voor je uit!

denkweb

Makro Duiven; 3 jaar geleden toevallig?
Hebben toen een stripperij ontruimd in de buurt van Wehl waar allerhande VW werd gedemonteerd voor verkoop in binnen- en vooral buitenland.

Je kon zien wanneer de EO jongerendag geweest was, allemaal visjes op de achterkleppen  ;D

En natuurlijk niemand die daarvoor kon worden aangehouden maar wel een gnuivende boer met de opmerking: 'Ik zag nooit iets; ze betaalden goed de huur!". Een echte NSB'er in mijn ogen...

Dennis850

Citaat van: thuur op 16-12-2007 13:48:50
Echt ruk dit.. >:(

Misschien is het handig om alle kenmerken (maar misschien net een paar niet die jij alleen weet ;) ) hier nogmaals in 1 post op te sommen. Dat is wat handiger voor de 'oproep'.

Gr ;)

Dit is inderdaad een handige.
misschien kenmerkende stoeprandschade aan velg (hoe klein ook).
let op ebay, MP, Speurders e.d.

Heel KL**E!!!

fbm

Nog in Utrecht gekeken vandaag op de automarkt?

Nunki

Citaat van: fbm op 18-12-2007 23:30:40

nee balen m'n werk liet het niet toe  :eusa_wall:
Hou wel dagelijks alle internet sites in de gaten en ben hier in de buurt wezen rondkijken bij 'louche' bedrijfjes etc... Heb alleen geen vervoer nu behalve fiets dus ik erg ver kom ik niet.
Misschien vanaf donderdag helaas een vervanger, dus dan ga ik de omgeving uitkammen; industrie terreintjes achter sloterdijk, sloperijen etc...

Kenmerken is een goed idee. Ik open er maar een nieuw topic voor?

thuur

Citaat van: Nunki op 19-12-2007 10:12:30
Citaat van: fbm op 18-12-2007 23:30:40

nee balen m'n werk liet het niet toe  :eusa_wall:
Hou wel dagelijks alle internet sites in de gaten en ben hier in de buurt wezen rondkijken bij 'louche' bedrijfjes etc... Heb alleen geen vervoer nu behalve fiets dus ik erg ver kom ik niet.
Misschien vanaf donderdag helaas een vervanger, dus dan ga ik de omgeving uitkammen; industrie terreintjes achter sloterdijk, sloperijen etc...

Kenmerken is een goed idee. Ik open er maar een nieuw topic voor?

Kan best hier. Of je past je startpost aan b.v.

Als ik tijdelijk vervoer zou zoeken wist ik het wel. Gewoon een 740 met een paar maanden APK voor een paar honderd pop.

Gr ;)

Ben

Citaat van: thuur op 19-12-2007 10:25:06
Als ik tijdelijk vervoer zou zoeken wist ik het wel. Gewoon een 740 met een paar maanden APK voor een paar honderd pop.

Die dan vervolgens nog een jaar of wat prima blijft rijden :D

Nunki

ja da's ook een mogelijkheid.
maar wil toch graag een 'definitieve' auto, ook voor m'n werk. Kost wel even wat duiten, maar goed.
Heb er weinig hoop op de blauwe nog ooit terug te zien. Als wel, dan gaat de vervanger weer de deur uit. En als hij in puin / onderdelen terug komt, dan heb ik o.a. m'n titans weer terug. Zou mooi zijn  8)

Lijstje kenmeren bijgevoegd in starttopic.

Gr Joost