GESTOLEN: MIJN 855 T-5 / JT-SG-40 + lijstje kenmerken

Gestart door Nunki, 15-12-2007 11:56:31

Vorige topic - Volgende topic

Lindert Bogers

Dat is mooi klote voor je!!

Hopen dat je hem snel terug vind,

Sterkte

Chris

Sterkte! Dit is echt niet te geloven...

Toevallig is afgelopen week een kennis van mij in Den Haag praktisch voor de deur van ons kantoor overvallen, waarbij ook de autosleutels afgegeven moesten worden. Ik zou helemaal door het lint gaat als hij op die manier gejat werd of ineens weg was :-\

Ik hoop dat je hem terug vind!

StefanCJ

Genoteerd. Weliswaar omgeving Utrecht maar je weet `t nooit! Wel zwaar balen zeg! >:(

Kees.R.S

Werk in Amsterdam, veel langs de weg, zal opletten, houd ons op de hoogte.

why-not

edwin2006

Als chauffeur rij door heel Nederland en het nummer staat genoteerd.

Sterkte ermee.

R.Bijl

Kunnen ze nou echt niet met hun poten.....zucht >:(

ik vind hubert zijn opmerking ook nog iets om achteraan te gaan...

sterkte
Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

killerbee

Dat is stevig balen  :-[ :-[

http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=19992&page=1#pid179727 heb hier maar even een linkje naar hier gezet.
Hoe meer mensen kijken des te beter  :police:

Spin!

Houdt trouwens ook 850's met poolse platen in de gaten. In Polen is er geen limiet voor kentenplaten-aantallen. Plaat is persoonsgebonden en niet voertuig gebonden. In dit geval, maak hoe dan ook een foto!

Poolse plaat is er zo op geschroefd.

www.vm-parts.nl

Nunki

dank jullie voor alle reacties!!

Ik heb een afspraak moeten maken om aangifte te doen (?!) Morgenochtend sta ik op de lijst. Ik maak me ook geen enkele illusie dat ze er iets aan gaan doen; er zijn ergere dingen...
Ik kan het nog steeds niet echt geloven, maar heb nu samen met m'n vriendin de hele buurt afgefietst maar nergens de roffel.
Ik heb hem maandagavond gebruikt om iemand te helpen verhuizen. Wat ik me herinner is dat het hier druk was met parkeren dus heb ik hem ergens aan het eind van de straat geparkeerd. Deze week had ik hem niet nodig, maar het ging wel steeds door m'n hoofd om even de 850 op te halen als ik voor de deur een vrije plek zag... niet gedaan wegens drukte etc...
Toen ik net (dacht dat ik) naar de wagen toe liep iets heel vaags: er kwam hier stapvoets een mercedes bestelbus / autotrailer een zijstraat uitrijden met rondom geblindeerde ramen. Ik vond het een raar gezicht, te meer omdat dit wettelijk verboden is toch? + als je met rare zaken bezig bent maak je jezelf erg verdacht op zo'n manier. Ging nog door m'n kop om het kenteken te onthouden maar er was verder geen noodzaak omdat ik toen nog niet wist dat de roffel weg was + het is klaarlichte dag. Heeft waarschijnlijk geen enkel verband maar onbewust kreeg ik er een raar gevoel bij...  
En toen begon de verwarring pas echt want ik wist toch echt zeker dat ik een eindje verderop maandagavond de T-5 geparkeerd had. Echt niet te geloven.......
Bij sloterdijk hier achter heb je idd vage sloperijen en bedrijfsterreintjes waar hij zou kunnen staan. Misschien hebben ze hem nodig voor een overal oid; komt regelmatig voor hoor ik net van een buurman met een v70 classic.
Maar goed ik heb dus geen vervoermiddel meer. Was ook niet verzekerd tegen diefstal. Lange spaarweg te gaan weer, maar of het weer een roffel wordt; ben bang van niet. Of iemand moet iets betaalbaars weten...
eerst maar even een paar weken afwachten op hopelijk een goed bericht.

Allen bedankt!

@®-

Dat is heel slecht nieuws voor je.

Stond de auto bij iemand voor de deur? Want dan zou je ook nog kunnen vragen wanneer die voor het laatst is gezien. En of die mensen nog iets vreemds hebben gezien.

Nunki

ohja bijzonderheden over de wagen:

Ziet er uiteraard netjes uit. Enige kleine beschadiging zit aan de onderflap van de voorbumper; in het midden zit een witte tie-wrap (hoe schrijf je dat) en rechts voor een schaafplekje waardoor je de blanke grondverf ziet.

Verder achterspoiler, titans met nieuwe michelins (damn!) en een trekhaak en koplampwissers die ik er laatst zelf opgezet heb (nog meer damn!).
Uitgerust met 850 dakrails en 850 achterlichten met oranje knippers.

Forumsticker present in de rechter hoek van de achterruit. 

Heeft half stof half lederen interieur zoals je die in de '92 serie meestal aantrof en donker notenhout.
Km stand: 210.000

Hij lijkt op de wagen die op de tractor was gereden (hier van de week ergens gepost) maar die had volgens mij een r bumper.

En hij wordt enorm gemist...  :'(

@ killerbee enorm bedankt voor het plaatsen van de link!
Ik waardeer jullie inzet en medeleven enorm...

ovlov 058

Openbare camera's of prive bedrijven met camera's?

Sterkte

Ludo

Balen Nunki.   :-\

Citaat van: Nunki op 15-12-2007 13:24:43
Ik heb een afspraak moeten maken om aangifte te doen (?!)

dat is toch wel wraakroepend, een afspraak maken, waar gaat dat naartoe?.  ::)
ik denk dat ik op zo'n moment meer zin had om het politiekantoor in de fik te steken.

Spin!

Zo als deze dus.

Ik weet niet of je een hyve hebt? Maar ik kan met 1 druk op een knop een paar duizend mensen tegelijk een bericht verzenden. Ik zal zo vrij zijn dat te doen voor je.

Succes en sterkte...

www.vm-parts.nl