Project Charger - SDC

Gestart door Johann, 05-03-2008 10:42:46

Vorige topic - Volgende topic

matRRR

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Hoe verzin je het?!

Holy mother of crap! die charger alleen al is waarchijnlijk groter dan het suzuki-blokje waar je die dynamo afgehaald hebt....en die is dan ongeveer even groot als je pakje peuken.  ;)

Je vermeldt ook dat je enige verworven kennis eventueel gaat toepassen op SD II?
wordt tijd om daar keramische tegeltjes op te gaan maken,HET nieuwe item van 2008,je weet wel, voor de terugkeer in de dampkring!
Als dat ding los gaat  :evil: :evil:
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

Black Magic

Werkerlijk schitterend z on project een charger op een 850 hoe kom je erop? :o Maar wel gaaf en ik zal het aandachtig blijven volgen  ;)

Succes en veel plezier met dit project.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ronin

Ja indrukwekkend dit project zal het zeker blijven volgen.... :o ;D

Gr,Ronin

elmarconi

--
Autogas Inside . . .

Johann

Citaat van: elmarconi op 05-03-2008 17:00:49
Citaat van: Johann op 05-03-2008 10:43:17
http://www.swededemon.com/images/SD-C/Shots/engine/paxton1.jpg

Het heeft een wel een hoog kappers-gehalte. Föhn en sigaretjes...  ;D

Kappers kunnen dit niet bolwerken joh.. En vergeet niet de hairspray.. Die blijft niet zitten.  ;)

Johann

Bij de ombouw van het motormanagement heb ik er voor gekozen om zoveel mogelijk de orginele kabelboom opzet te gebruiken. Dat anders dan bij de SDM waar de kabelboom door het schutbord gaat op de plek waar eerder de verwarmingsbuizen liepen.

Omdat ik ook niet zeker weet of het systeem ooit nog in een andere auto komt heb ik er tevens voor gekozen de Link kabelboom zo lang mogelijk te laten.. maar dat ding is 2 mtr lang..  :eusa_doh:

De orginele kabelboom dus bij de ECU connectoren afgeknipt en an de Link kabelboom gezet,

De koppeling zit dus op de plek waar de ECU box zit en daarom ook maar besloten deze box te laten zitten.

Een paar kleine zaken moeten nog worden aangepast daar de Link alleen naar aarde kan schakelen en sommige Volvo zaken ook naar de plus schakelen.

DOGBOX

Eugene

Prachtig project  :eusa_clap:  :eusa_clap:

Je weet ons toch elke keer weer te verbazen!

If it's not blown, it sucks...

Flipjes 850 R

Wat is dit een project zeg !  :o :o :o  En wat zijn er toch handige mensen... ;D ;D Ik ga dit zeker volgen, succes !!
855 R Automaat Dark Olive Pearl

fearless

Overal waar ik iets lees, alleen maar oud nieuws. Loopt dat ding nu nog niet.  :eusa_think:

Ok ok, moet wel toe geven dat het weer een heel erg mooi project is.  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:

Ludo

mooi project Johann.
en wat een imposante onderdelen.  :D

-D©©©L-

Gaaf project johann, elke keer weer wat nieuws.  ;D

Welke stage is dit ?  ;)
En blijft ie op LPG lopen ?  :eusa_whistle:

Black Magic

Citaat van: -D©©©L- op 05-03-2008 18:38:48
Gaaf project johann, elke keer weer wat nieuws.  ;D

Welke stage is dit ?  ;)
En blijft ie op LPG lopen ?  :eusa_whistle:

Citaat van: Johann op 05-03-2008 10:42:46
De eerste stap in het aanpassingsproces was het verwijderen van de gas installatie en dit kwam niet zonder angst zweet. Gruwelijk de pest heb ik aan gas. De reden is dat ik ooit bijna het einde heb gevonden in een BMW E30 met lekke LPG tank, niet handig als je rookt. Dus.. weg er mee. Gastank leeg laten lopen buiten en net toen de dop een halfuurtje er af was ging de wind liggen en bleef al het gas om 't pand hangen..  :eusa_wall: Maar wel gelukt.

;)

Enno

De grote vraag is ....hoe lang blijft een standaard B5254S blok heel....ik ben wel benieuwd. Als het heel blijft....kan het ooit een leuke upgrade worden...invented by Johann.