rene69 stelt zich voor met V70N

Gestart door Rene69, 19-03-2008 18:49:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

)()()sT

Hee Rene....

Een Heerlenaar... Dan was me die V40 toch wel opgevallen, maar niks  :eusa_think:
Welk deel woon je?

Succes met de zoektocht naar een goede T-5R en de groeten uit Heële.

;D

Rene69

Nogmaals bedankt voor de leuke reacties.

@GeertG; heb ergens een pol gezien over welke provincie en Limburg scoort hier hoog zag ik (Limburg op het volvo40forum een zeldzame verschijning)

@)()()sT; Ik woon in het stadsdeel molenbergpark/de erk. (kerk met steile trappen)
Mijn auto zou je moeten kunnen zien staan als je over de stadsautoweg richting Nuth rijdt. Staat geparkeerd bij Super Game.

JorritV70

Staan er twee op marktplaats, voor heel wat nettere prijzen. (een 854 en een 855)

GRoet Jorrit

GeertG

Citaat van: Rene69 op 20-03-2008 08:23:28
Nogmaals bedankt voor de leuke reacties.

@GeertG; heb ergens een pol gezien over welke provincie en Limburg scoort hier hoog zag ik (Limburg op het volvo40forum een zeldzame verschijning)

@)()()sT; Ik woon in het stadsdeel molenbergpark/de erk. (kerk met steile trappen)
Mijn auto zou je moeten kunnen zien staan als je over de stadsautoweg richting Nuth rijdt. Staat geparkeerd bij Super Game.

Dat is dichter bij mij dan bij )()()sT   :D
En misschien kom ik in nabije toekomst wel heel dichtbij wonen  ;)

En ik kom elke dag over de stadsautoweg richting Geleen, dus ik zal eens goed kijken !
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Aha... en als jij afslag ziekenhuis neemt kom je langs mij ;)
Nadeel dat je nog geen 850 hebt; aangezien de weg naar Heerlerbaan omhoog loopt hoor ik binnen altijd gelijk een 850 / *70 langsrijden  ;D

Ik zal straks eens kijken ter hoogte van Supergame... kom er nog langs ;)

Rene69

Citaat van: JorritV70 op 20-03-2008 08:24:53
Staan er twee op marktplaats, voor heel wat nettere prijzen. (een 854 en een 855)

GRoet Jorrit

Ja als je gaat googlen vind je ze wel. In mijn geval moet ik wel een auto kunnen inruilen.
Heb de V40 te koop gehad zonder een enkele reactie. (prijs te hoog)

Groet René

Rene69

Citaat van: )()()sT op 20-03-2008 08:29:31
Aha... en als jij afslag ziekenhuis neemt kom je langs mij ;)
Nadeel dat je nog geen 850 hebt; aangezien de weg naar Heerlerbaan omhoog loopt hoor ik binnen altijd gelijk een 850 / *70 langsrijden  ;D

Ik zal straks eens kijken ter hoogte van Supergame... kom er nog langs ;)

Das inderdaad ook één van de dingen die ik nu zo mis. De beleving in de auto. De T4 heeft een erg beschaafd motorgeluid en ja dat heeft ook voordelen maar de roffel hmmm.
Mijn auto staat gezien vanuit het centrum op de tweede hoek van gebouw. (alleen tussen 08.00u en 14.00u)

Rene69

Bij autobedrijf Schmidt in Gemert staan een paar mooie exemplaren. De cream yellow zou ik wel wat vinden maar is een automaat en ik wil liever schakelen. Nu heeft hij ook deze V70 R uit 1998 http://schmidt-gemert.nl/auto/auto402.html

Hoe zit het met de toekomst van beide auto's? De 850 heeft inmiddels al een cultstatus verworven en zal gezien zijn zeldzaamheid best waardevast zijn? Gaat dat ook voor deze V70R classic gelden?

Alvast bedankt voor jullie mening.

FGG

Citaat van: Rene69 op 20-03-2008 08:51:51
Bij autobedrijf Schmidt in Gemert staan een paar mooie exemplaren. De cream yellow zou ik wel wat vinden maar is een automaat en ik wil liever schakelen. Nu heeft hij ook deze V70 R uit 1998 http://schmidt-gemert.nl/auto/auto402.html

Hoe zit het met de toekomst van beide auto's? De 850 heeft inmiddels al een cultstatus verworven en zal gezien zijn zeldzaamheid best waardevast zijn? Gaat dat ook voor deze V70R classic gelden?

Alvast bedankt voor jullie mening.

Die cultstatus zal meer voor de 850 dan voor de V70 gaan gelden. De T-5R is een gelimiteerd model wat in 3 kleuren is geleverd. De DOP's zijn het schaarst volgens mij, maar de CY's zijn toch wel heel gewild. De prijzen van de CY's zijn dan vaak ook niet mals. Als je de emoties buiten beschouwing laat zou de V70R de verstandige keuze zijn, maar ja, zet die emoties maar eens uit...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Citaat van: Bruno V op 19-03-2008 19:17:20
Een T4 is inderdaad ook een heel leuk scheurijzer. Ooit eens mee gereden, en ik was er danig van onder de indruk ! Ondanks ik een 850 ook heel mooi vind, zou ik een T4 er niet voor inruilen, zeker niet als het dagdagelijks vervoer betreft. Een S40 phase II is immers recenter.

Dus?  Je rijdt toch niet in een bepaalde auto omdat ie nieuwer is dan de andere? Een T4 is een vlotte wagen maar komt qua beleving en power maar ook qua ruimte en degelijkheid niet in de beurt van een 850 T5 of een T-5R. Ik rij auto's die ik prettig en mooi vindt, bouwjaar interesseerd met geen r*k  ;)  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Citaat van: Rene69 op 20-03-2008 08:51:51
Bij autobedrijf Schmidt in Gemert staan een paar mooie exemplaren. De cream yellow zou ik wel wat vinden maar is een automaat en ik wil liever schakelen. Nu heeft hij ook deze V70 R uit 1998 http://schmidt-gemert.nl/auto/auto402.html

Hoe zit het met de toekomst van beide auto's? De 850 heeft inmiddels al een cultstatus verworven en zal gezien zijn zeldzaamheid best waardevast zijn? Gaat dat ook voor deze V70R classic gelden?

Alvast bedankt voor jullie mening.

Schmidt doet wel veel import uit Italie, dus check de historie/boekjes én hou er rekening mee dat er dus veel 2.0 liter varianten staan (i.p.v. 2.3L). De wagens die hij verkoopt zien er meestal wel top uit, maar de prijzen zijn dan ook wel top...
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Bruno V

#26
Citaat van: M a r c op 20-03-2008 08:57:56
Dus?  Je rijdt toch niet in een bepaalde auto omdat ie nieuwer is dan de andere? Een T4 is een vlotte wagen maar komt qua beleving en power maar ook qua ruimte en degelijkheid niet in de beurt van een 850 T5 of een T-5R. Ik rij auto's die ik prettig en mooi vindt, bouwjaar interesseerd met geen r*k  ;)  :)

Het zal toch wel duidelijk zijn dat wanneer je je emoties opzij zet, een recente S40 een verstandigere keuze is, om DAGDAGELIJKS mee rond te rijden dan een 850. Een 850 rijdt inderdaad leuker en motor technisch kan een roffel ook wel meer km's verdragen dan een T4 blok, maar een auto bestaat uit meer dan alleen maar een motor. T'is duidelijk dat je over het algemeen (de uitzonderingen daar gelaten) waarschijnlijk wel probleemlozer met een recente phase 2 gaat rijden dan met een oude 850 van meer dan 10 jaar oud, als je hem elke dag gebruikt, da's toch logisch. Uit je citaat kan ik echter duidelijk opmaken dat jij je wel laat leiden door je emoties, da's natuurlijk een andere keuze die je dan maakt. Zo is het altijd met een wagen, je kiest gewoon puur emotioneel, of je kiest een wagen rationeel. De gemiddelde 850 rijder is er één van de eerste soort. Ik zelf heb bv. ook een opgefokte MG in de garage staan; Ik kan u vertellen dat dat ook geen rationele keuze is, daar hij meer uit elkaar ligt dan wat anders, maar hij wordt niet dagdagelijks gebruikt, dus, who cares ! De C70 en de MG's zijn emotionele keuze's in mijn geval, de V50 is de rationele  ;)
- Volvo C70 Convertible 2.4 T (18" Triton's)
- Volvo V50
- MGF '180' VVC

FGG

Citaat van: Bruno V op 20-03-2008 09:49:11
Citaat van: M a r c op 20-03-2008 08:57:56
Dus?  Je rijdt toch niet in een bepaalde auto omdat ie nieuwer is dan de andere? Een T4 is een vlotte wagen maar komt qua beleving en power maar ook qua ruimte en degelijkheid niet in de beurt van een 850 T5 of een T-5R. Ik rij auto's die ik prettig en mooi vindt, bouwjaar interesseerd met geen r*k  ;)  :)

Het zal toch wel duidelijk zijn dat wanneer je je emoties opzij zet, een recente S40 een verstandigere keuze is, om DAGDAGELIJKS mee rond te rijden dan een 850. Een 850 rijdt inderdaad leuker en motor technisch kan een roffel ook wel meer km's verdragen dan een T4 blok, maar een auto bestaat uit meer dan alleen maar een motor. T'is duidelijk dat je over het algemeen (de uitzonderingen daar gelaten) waarschijnlijk wel probleemlozer met een recente phase 2 gaat rijden dan met een oude 850 van meer dan 10 jaar oud, als je hem elke dag gebruikt, da's toch logisch. Uit je citaat kan ik echter duidelijk opmaken dat jij je wel laat leiden door je emoties, da's natuurlijk een andere keuze die je dan maakt. Zo is het altijd met een wagen, je kiest gewoon puur emotioneel, of je kiest een wagen rationeel. De gemiddelde 850 rijder is er één van de eerste soort. Ik zelf heb bv. ook een opgefokte MG in de garage staan; Ik kan u vertellen dat dat ook geen rationele keuze is, daar hij meer uit elkaar ligt dan wat anders, maar hij wordt niet dagdagelijks gebruikt, dus, who cares ! De C70 en de MG's zijn emotionele keuze's in mijn geval, de V50 is de rationele  ;)


:eusa_clap:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

993GT2

#28
Er staat hier op het forum toch ook een CY T-5R te koop? (die van Amazon)

Ik ken de auto niet maar als het een auto van een forumlid is zegt het in mijn optiek al ietsje meer over de staat van een auto (daar zou je toch wel vanuit kunnen gaan tenminste)

Een kijkje nemen kan, denk ik, geen kwaad. (zou ik in ieder geval ook doen ware het niet dat ik sinds een aantal weken een R heb en het dus best jammer vind dat daarna deze CY pas op het forum te koop stond  :eusa_wall:)




535d / 993 GT2 / 888 SP5 / 998R / 1198s / S4Rs

R o b

Hey Rene!

Welkom hier.....dus we hebben nu beide T-5R plannen!  :eusa_clap:

Deze week heb ik ook de T4 onder me kont.....wat rijdt dat toch lekker!

Groet, Rob!