Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

razorx

Zo, bevredigend dagje vandaag.
Na een zeer soepel verlopende servermigratie bij een klant werdt het tijd voor echt leuke dingen.

Saskia heeft nu ook een Xenon setje met bijbehorende leds voor de daglichten.
Dat witte licht staat erg voornaam bij een zilverkleurige auto.

Kon het niet laten zo'n voorschakelapparaat open te maken:

Keurig ingegoten.

Na het nare, maar goed afgelopen verhaal van combined forces (onderdompeling), ook maar een goede lifehammer gekocht.
Een duidelijk zichtbare kleur, gemonteerd op de plek waar je er altijd bij kan:

Niet mooi, maar wel veilig.

Tevens bij Fred, de verlaagde sedan de trukhaak verwijderd.
Op zich niet bijzonder, aangezien hij verwijderbaar was. Was, het slot zag het niet meeer zitten.
Slot uitgeboord, een paar keer heel hard Brezhnev geroepen en weg was ie!

mevita

Citaat van: Dirk342 op 22-02-2009 19:52:51
;D vlgs mij ook, maar ik misschien niet slim, maar die dingen kun je ook overal in Nederland bestellen hoor ;D  Moet dat nu echt helemaal uit Engeland komen ??

Ik ook niet zo heel slim via dat engelse is een heel gedoe en ik heb geen paypal, misschien kan iemd hier even nederlandse link zetten waar ik de juiste ledlampjes tegen redelijke prijs kan bestellen en die zouden passen bij 6000k xenon set en waar bij de + en - gelijk goed zitten en oh ja je hebt er met 3leds 9 leds 24leds 36 leds enz hoeveel leds moeten erop zitten?

razorx

Het aantal leds is niet zo belangrijk.
Je hebt immers heel felle en wat mindere leds. Het is maar net wat ze er in zetten.

Het gaat vooral om de kleurtemperatuur.
De lichtintensiteit is ook niet extreem van belang, dus google eens op BA15S led 6000K.Klik dan op "Pagina's in het Nederlands" en hoppatee, je bent te veel geld kwijt.

Ik heb ze niet voor niets in de UK besteld.

Maar ik twijfel er niet aan dat als je wat langer zoekt je wat zal vinden.
De exemplaren die ik heb zijn overigens wel iets blauwer dan 4300K.

Anyway,
succes!
Yits.

KIM

Citaat van: Black Magic op 22-02-2009 14:07:03
Volgens mij is BA15S de benaming voor de fitting ;)
Dat klopt.
Toch vertelt de code P21W ook over de fitting. Deze code is de ECE code van de lamp en vertelt iets over de toepassing en voet van de lamp (net als H1 en H7).

)()()sT

Citaat van: Ludo op 21-02-2009 21:52:04
zit er nu blauwe schijn in, of lijkt dat maar zo?.

Citaat van: razorx op 21-02-2009 19:43:31
En geen foute fout lichtjes  :eusa_dance:

dat werkt zowiezo niet op het stadslicht.  ;)

Ik vind het heel moeilijk. In de 850 had ik ook 4300k. zenon en heb ook "witte" ledjes besteld bij Conrad. Waren veel te blauw en ik zie idd. ook en blauwe schijn, en doordat ze echt apart zitten valt het ook op.
In de V70 heb ik nu ledjes van Pilot zitten. Deze zijn witter maar blijven een iets blauwe schijn hebben. Doordat ze hier echter in het lamphuis samen met de xenon zitten valt dat niet op.

MarcoV

Life hammer zou ik niet boven je hangen, bevestiging is niet zo sterk en een goede heuvel of kuil en je krijgt een hamer op je hoofd!
Beter naast je of op de tunnel.

MarcoV ;)

-D©©©L-

Citaat van: MarcoV op 23-02-2009 11:57:42
Life hammer zou ik niet boven je hangen, bevestiging is niet zo sterk en een goede heuvel of kuil en je krijgt een hamer op je hoofd!
Beter naast je of op de tunnel.

MarcoV ;)

Bij montage op de tunnel kan je er niet bij als de wagen op z'n dak ligt. Dan hang je in de gordel en kan je net bij de gordelsluiting (waardoor een gordelsnijder overbodig is).

mevita


razorx

Citaat van: -D©©©L- op 23-02-2009 12:00:15
Citaat van: MarcoV op 23-02-2009 11:57:42
Life hammer zou ik niet boven je hangen, bevestiging is niet zo sterk en een goede heuvel of kuil en je krijgt een hamer op je hoofd!
Beter naast je of op de tunnel.

MarcoV ;)

Bij montage op de tunnel kan je er niet bij als de wagen op z'n dak ligt. Dan hang je in de gordel en kan je net bij de gordelsluiting (waardoor een gordelsnijder overbodig is).
Dat is inderdaad de reden.
Ennuh de hamer zit goed vast hoor  ;) . Het maakt wel veel verschil welke hamer je neemt.
Er is nogal wat troep in de handel.

V70 classic

Citaat van: mevita op 23-02-2009 12:20:26
Hier vind je een goed en mooi alternatief in de vorm van sleutelhanger
http://www.volvo-plaza.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=132&Itemid=1

Klinkt leuk maar een kennis is agent en die hebben dat ding geprobeerd.
Je kunt beter proberen de ruit stuk te swaffelen.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

razorx


razorx

#401
Vandaag de zilveren laten uitlijnen bij een echte uitlijner.
Was ook hard nodig, de nieuwe draagarmen zitten er alweer een tijdje op.

Met dank aan J a a p voor de tip, kon ik vandaag terecht op de Amsterdamse markthallen bij Profile Willems.
Heel praktisch voor mij, want daar vlakbij hebben wij twee klanten, dus ik hoefde er niet voor om te rijden.

Soort van klaar terwijl u werkt.

Wat een verschil, duidelijk betere grip en stuurgedrag.
Een rit waar zelfs Atilla de Hun voor zou terugdeinzen bewees dat.

De estate mag er deze week ook naar toe want die is uitgelijnd door de ... (ja die), wat te zien was aan het slijtagepatroon van mijn vorige banden. Mijn nieuwe bandjes wil ik zeker niet verslijten door een modderige uitlijner.

Er komt weer een leuk pakketje aan:
TD702G met o.a. GPS


Waarom juist deze:
Wel het geld wil nog steeds niet op mijn rug groeien en het draait onder Wince 5, dus Tom Tom kan er ook op geïnstaleerd worden.  :eusa_dance:

Marc O.

Citaat van: razorx op 02-03-2009 20:36:24
dus Tom Tom kan er ook op geïnstaleerd worden.  :eusa_dance:


Gaat dat lukken qua schermformaat enzo?
...The Nile isn't just a river in Africa...

razorx

Citaat van: Marc O. op 02-03-2009 20:51:44
Citaat van: razorx op 02-03-2009 20:36:24
dus Tom Tom kan er ook op geïnstaleerd worden.  :eusa_dance:


Gaat dat lukken qua schermformaat enzo?
Het is eerder gedaan.

In basis is de schermopbouw vectorgeoriënteerd, dus zou resizeble moeten zijn.

Verwacht geen problemen ook omdat tomtom op heel veel verschillende wince machines draait met verschillende resoluties.

mevita

Heel mooi apparaat , ben ook al tijdje voor zo eentje aan kijken , maarja welke is goed
Ben in ieder geval benieuwd dalijk als je hem hebt ingebouwd naar je ervaringen met dit apparaat,

succes met inbouwen,

gr mevita