Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

remeeus

Citaat van: Dirk342 op 22-01-2016 06:07:40
Wie goed doet, goed ontmoet kerel en dat blijkt nu wel weer.  Buiten dat heb je het ook meer dan verdient dat vooral de fijne mensen je op komen zoeken en steunen.  Wat je ook al hebt gedaan en mee bezig bent; die galbakken uit je leven heel snel lozen..... Vreten alleen maar energie en schiet je zelf geen kloten mee op.

Inderdaad!


Fijn om te horen Yits! 

elianmars

Zo zou het altijd moeten zijn en gaan. Het is je van harte gegund, Yits!

Claudia

Goed bezig, Yits.
Je hoeft er niets voor te doen...het komt 'gewoon' naar je toe!
En dat is omdat je een mooi mens bent.
Helaas (lijkt het) krijgen mooie mensen vaker tegenslagen, of zoals ik het noem 'testen' te verwerken.
Waarschijnlijk als karma...of om jezelf te harden in deze harde/vluchtige/ieder-voor-zich-maatschappij.
En hoe ellendig de situatie soms lijkt, stukje bij beetje vallen puzzelstukje in elkaar, en ga jij je sterker voelen...en kan jij de wereld weer aan, met 2 vingers in je neus.

En ook slechte mensen krijgen met karma te maken...vroeg of laat....en ook daar hoef jij niets voor te doen.

Kom nou maar op met dat verhaal van Sloerie en die pseudo-kip! ;D
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

cornelis-b

Citaat van: Claudia op 22-01-2016 10:34:58

Kom nou maar op met dat verhaal van Sloerie en die pseudo-kip! ;D

D i a l e c t n a m e n  v o o r  v o g e l s: Riethen, rietkip - waterhoen (ook waterkip) ;D ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Snellebaksteen

Goed om te horen dat je weer een beetje uit je dal aan het klimmen bent Yits. Bezoeken als dit helpen daarbij ongetwijfeld.

Maar eigenlijk wil ik het verhaal van de waterkip ook nog wel horen...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

razorx

#7685
Goedenavond,

Een tijdje terug berichtte ik over dat gevaarlijke hennetje, Atilla de Hen die katten aanviel en ook een ekster als slachtoffer uitkoos.
Jullie weten van mijn vriend de jachtcavia Franz Joseph. Als je alles bij elkaar optelt loopt het hier niet gewoon.

Rond ons huis gebeuren de laatste tijd weer vreemde dingen. Hieronder zie je de nieuwe indringer het meerkoetje. Hieronder zie je hem "onopvallend" spioneren:


Hier zag hij zijn kans:


Op zich wel leuk zo een beest er bij. De kans is er dat hij iedere winter terug blijft komen.

Tja bij het volgende kan ik alleen maar terug denken aan het rare gedrag van FJ de laatste tijd en dat vechthennetje Atilla.

Een paar avonden terug zaten we lekker lui TV te kijken tot de poes Sloerie als een raket door de woonkamer schoot. Ze landde op een kantoor stoel en zette de aanval in. Let wel tegen die stoel! Grommend zette ze haar tanden in de bekleding, haar nagels diep in de rugleuning en met de achterpoten wist ze in slechts enkele seconden de bekleding van die stoel volledig te ruïneren. Ik bespaar jullie de rest van de foto's maar de zitting en de andere kant van de rugleuning moest het ook ontgelden.


Nadat ze de stoel geruïneerd had sprong ze op de grond, maakte een tevreden rrrieeeeuw geluid zoals poezen dat doen en zocht een plekje om te slapen. Haar vecht techniek deden mij denken aan een extreem wrede Aziatische "sport" waarbij je zelfs mag bijten in je tegenstander.

De katers Scuzi en Sorry hadden allang een veilig plekje gezocht. Scuzi doet alsof hij slaapt en Sorry oefent vuile blikken voor de zekerheid.


Ik had me er allang bij neergelegd dat het leven met een hoogbegaafde Cavia ehh anders zou zijn.

Maar een kat die zich bekwaamt in een enge wrede vechttechniek op een stoel? Pfff, mag het een beetje minder misschien?

Hier zie je nog een foto van Sloerie uit de periode van voor haar radicalisatie. Ze deed toen nog de helpdesk voor mijn bedrijf.

elianmars

 ;D ;D :eusa_clap:


Wat een grappige namen voor de poezebeesten  :D

classicT5


Lunadust

Yits heeft een kinderboerderij  ;D
Gaaf man al die beesten.

Wat ontzettend knap hoe je het leven weer naar je eigen hand kan zetten.
Geniet van de kleine dingen. Dan komt de rest ook wel weer goed.

Je bent een mooi mens, wees trots op wat en wie jullie zijn.
Techneut, geen dichter.

Snellebaksteen

 ;D
Gekke kattennamen verzinnen is bij ons ook een sport.
;D
Wij hebben een kater die "Meneer" heet. Erg leuk om te roepen in de tuin: "Meneer, eten!!"
En een klein zwart katje die knetterhard kan spinnen, die heet Snorro.
;D

Sateh, Toeter, Koe en Kroket liggen onder hun eigen steentjes achter in de tuin te rusten.
;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

cornelis-b

Yits wat een verhaal, maar ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe het met die kippen-clan van de overkant gaat? Ik weet nog dat je me een keer vertelde dat de bewoners van jou grondgebied de clan van de overkant iedere keer aan het uitdagen waren. Hoe gaat het nu? Het is natuurlijk goed mogelijk dat die rietkip een spion is van de overkant. Zorg er voor dat FJ in elk geval het cavialeger paraat houdt zodat ze er voor kunnen zorgen dat je hele grondgebied niet door die kippen-clan wordt over genomen.

Ik vertrouw die rietkip niet eerst stiekem naar binnen gluren en er dan met gestrekte nek snel vandoor gaan, verdacht hoor.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

EdenAli

Haha geweldig geschreven Yits.

Onze zwarte poes Jacques brengt zo af en toe een dikke rat naar binnen (die het dan niet meer doet),
Vervolgens moet iedereen komen kijken en gaat ie naar de voerbak om op niet verstaanbare wijze duidelijk te maken dat ie honger heeft.
De rat is dan voor ons en meneer wil harde brokjes.

razorx

Citaat van: Snellebaksteen op 22-01-2016 22:03:34
;D
Gekke kattennamen verzinnen is bij ons ook een sport.
;D
Wij hebben een kater die "Meneer" heet. Erg leuk om te roepen in de tuin: "Meneer, eten!!"
En een klein zwart katje die knetterhard kan spinnen, die heet Snorro.
;D

Sateh, Toeter, Koe en Kroket liggen onder hun eigen steentjes achter in de tuin te rusten.
;D
Heerlijke namen. Vooral die Meneer.  ;D

Citaat van: cornelis-b op 22-01-2016 22:24:10
..
Ik vertrouw die rietkip niet eerst stiekem naar binnen gluren en er dan met gestrekte nek snel vandoor gaan, verdacht hoor.
Het stemt mij ook niet gerust dat rare gedrag van die beesten. FJ is in hoogste staat van paraatheid. Daar is hij dan wel weer goed voor.

@Ed: Ja die rat is dan echt een cadeautje voor jullie.  ;D

Broabander

Ha, wij hebben hier ook zo'n zwarte duivel rondlopen. Inmiddels sinds december 2014 bij ons, maar heeft nog steeds geen naam ;D Op gegeven moment raak je eraan gewend om het beestje gewoon poes te noemen.
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

Snellebaksteen

Toen Snorro voor het eerst bij ons naar binnen wandelde wilde ik hem Neger noemen maar dat mocht niet van mijn vrouw...
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.