Nou Razorx-Fijne Hokken: LV-NJ

Gestart door razorx, 29-03-2008 19:58:03

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Was leuk en gezellig zoals ik al (toen ik nog bij Yits was) zei.  Heb ook nog een paar plaatjes;

Heb ik weer.... 's morgens zondag op een no-time op de A1 de brug open voor een of andere vlooienschuit ??  Kunnen die gasten dat niet in hun eigen tijd doen dat bootjesgevaargedoe op zondag ??? ;D ;D

Enfin na een uurtje of wat verder, de assen uit elkaar:

Mooi te zien al het slijp en dremelwerk wat er aan te pas kwam:

Nieuwe bussen, nieuwe tussenrubbers, nieuwe remslangen.  As kan er weer een ton of wat tegen an:

En deze kant idem:

Voordat iemand begint te zeuren over Yits schoeisel, dit is al heel duidelijk besproken en bij de next job zijn er gewoon veiligheidsschoenen aanwezig ;D  Al mot ik ze zelf meebrengen hahaha.  Yits, jij ook bedankt voor de geweldig leuke dag en het heerlijke Thaise eten en de hulp met de laptops!  :eusa_clap: :eusa_clap:

Jeroen, erg leuk om kennis gemaakt te hebben !

razorx

Je hebt gelijk. Veiligheidsschoenen komen er. :)

big ben

Onderhoud, zoals al gezegd is ...............  :eusa_clap:, en dit is niet bepaalt een klus voor op de begane grond  ;)
En de "teen" van Yits is duidelijk te zien in jubelstemming  :eusa_dance:.

Vulk

Nu snel naar de uitlijner en dan genieten van het weggedrag!

jeroen74

Was leuk om Yits en Dirk ook eens in het echt te ontmoeten :) Er is dus toch stiekem een foto van mij gemaakt  :P

Yits heeft tussen de soep en aardappelen door ook nog even snel van mijn auto de bout van de veerstop achter voor eeuwig aan elkaar verbonden zodat de moer aangedraaid kon worden. Eindelijk verlost van dat abjecte gerammel   :eusa_whistle:

rovelra

Werkschoen en een paar nieuwe sokken ....LOL

Hans Duiven

Da's toch wel een flinke klus zonder brug  :eusa_clap:

Arnie82

Lekker geklus zo in de buitenlucht... Misschien bij de V ook de rubbers maar eens nalopen :eusa_think: (al voelt het nog wel strak bij 232dkm)

Anyway... Ben ook wel benieuwd naar de vorderingen van je allesmeter Yits. En wat ik me ook afvraag... In de 850 was je volle bak bezig met de car-pc maar het lijkt dat in de R dit nog niet aan de orde is? Heb je er de originele set-up inzitten of wel iets aangepast?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

elianmars

Citaat van: rovelra op 24-06-2013 11:50:46
Werkschoen en een paar nieuwe sokken ....LOL

;D ;D

Goed bezig geweest, mannen!  :eusa_clap:

razorx

Citaat van: Arnie82 op 25-06-2013 17:44:30
Lekker geklus zo in de buitenlucht... Misschien bij de V ook de rubbers maar eens nalopen :eusa_think: (al voelt het nog wel strak bij 232dkm)

Anyway... Ben ook wel benieuwd naar de vorderingen van je allesmeter Yits. En wat ik me ook afvraag... In de 850 was je volle bak bezig met de car-pc maar het lijkt dat in de R dit nog niet aan de orde is? Heb je er de originele set-up inzitten of wel iets aangepast?
Wat de ikwilalleswetenmeter aangaat, gaat komen, maar even op de achtergrond. Mijn dementerende vader vraagt wat tijd en het dagelijkse gebeuren ook. Plus de roffels natuurlijk. ;)

De carputer ga ik niet in de R bouwen. Deels omdat ik de originele looks wil behouden en deels omdat ik de zelfde functionaliteit heb met mijn Android telefoon en de GROM met Bluetooth in combinatie met de standaard R CD/Radio unit. Goed de bediening is iets minder gebruikersvriendelijk, maar het werkt goed en klinkt erg goed.

Bij Nrfh gaat de Parrot Asteroid er weer uit. De muziek klinkt fantastisch, maar internet afhankelijke navigatie is voor mij geen optie en het display is daarvoor te klein. De carputer gaat dus weer terug in Nrfh.

Wat de achterrubbers en de bussen van TT aangaat kan ik al één positief ding melden. Voorheen had ik bij een bocht naar rechts over een drempel of een geleidelijke wegverhoging een bijgeluid. Rechts achter. Klonk als "boek!". Dat is nu weg. Ook is het gedrag bij het uit een bocht komen verbeterd.

Was wel bizar. Ik typ het pas nu, maar terwijl Dirk en ik aan het sleutelen waren kwamen de buren, voorzichtig gezegd, verstoord naar buiten om te klagen. Samen met de ouders van de buurman. Hun emotie was een mix van huilerigheid en agressie. Laat ik het zo zeggen dat hun vermogen tot communicatie aan de lage kant was. ;)

Zal wel komen door een dieper gevoel van onvrede en onmacht. Het merkwaardige is dat sommige mensen de oorzaak van die onvrede bij een ander zoeken. Ze en zij, zijn dan ook hun favoriete onderwerp. Enfin ik pas me wel aan en verlaag me niet tot hun niveau.

Donderdag gaat TT naar de uitlijner. Rest nog de airco. Dat wordt een bezoekje aan Douma voor een meting en wat bijkletsen en daarna aanpakken.

Broabander

Maar wat hadden die lui te klagen dan? 'Dat gesleutel' oid?
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

razorx

Ja. Als ik aan het huis bezig ben is alles best. Maar aan de auto, twee keer per jaar worden ze daar nerveus van.
Ik denk dat een onderliggende onvrede de oorzaak ik, zo best zagen ze er niet uit.

razorx

En op de achtergond natuurlijk een kleinburgerlijke cultuur. Iets met auto's en het werk daar aan wat sommige mensen associëren met achterstandswijken of zo. Beperkt, maar zo zij het.

Broabander

Bah, da's inderdaad wel heel kortzichtig. Ik zou het nog begrijpen als je een set velgen en een paar losse deuren in je voortuin geflikkerd zou hebben of andere Flodder-taferelen, maar als je gewoon op je eigen terrein werkt en 's avonds netjes je spullen opruimt dan zie ik het probleem echt niet. Laat iedereen toch gewoon lekker doen waar hij/zij zin in heeft (tot in het redelijke natuurlijk). Jij gaat ook niet bij hen zitten klagen als zij in de tuin zitten te kantklossen zeg, sjongejonge....
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

weyert

alles is wel erg verandert in holland, als je vroeger op straat stond te klussen
dan kwam je buurman je helpen, is wel vijfentwintig jaar geleden maar toch
v70 tdi 1998