Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

GeertG

Citaat van: robbie409 op 27-05-2008 21:24:59
Ik zou de mijne ECHT niet aan jouw haviksogen willen overlaten :D

Daar zou ik een minderwaardigheidscomplex van oplopen vrees ik.

mee eens  ;D


Hij wordt dus nu een grondige externe analyse uitgevoerd en tevens plan van aanpak opgesteld neem ik aan  :eusa_whistle:
En vervolgens natuurlijk interieur............
En vervolgens natuurlijk motortechnisch............
Enz enz enz ..........
Goed bezig !  :D
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

thuur

Citaat van: Wout309t op 28-05-2008 06:25:04
Zitten toch nog wel aardig wat plekjes aan die wagen zeg! Als ik het zo zie is de mijne eigenlijk apenstrak... ;)
Zo te zien ga je het goed aanpakken en wordt het weer een schitterende wagen!

Nou voor 12 jaar en bijna 2 ton zou ik niet klagen hoor. Ik sluit me dan aan bij Robbie en GeertG ;)


Gr 8)

-D©©©L-

#62
De uitkomst van de inspectie is een mengsel van onderhoud puntjes en wensen tot verbetering/wijziging.
Het is bijvoorbeeld veel simpeler om de vloermatten te vervangen door een paar nette gebruikte exemplaren dan te pogen deze schoon te maken.
Dat soort delen gaat normaal niet stuk, en zijn dus in overvloed verkrijgbaar bij de bekende demontage bedrijven.

Iets soortgelijks geldt voor dichtingen, pakkingen en slangen. Als ik de vloeistoffen toch ga vervangen, dan is het losmaken van een paar klemmen niet veel extra werk.
De oude, nog niet gescheurde slang gaat gewoon op de plank "voor het geval dat", dat doe ik liever dan dat ik ga rondrijden met een oude slang en de nieuwe op de plank leg.

owja, update van de start post; to-do/wish list.  :eusa_whistle:

-D©©©L-

#63
Sommige ding gaan nou eenmaal gewoon stuk door normaal gebruik. Aandrijfas hoezen zijn van die dingen.

Linker kant:



Even graven in mijn geheugen en de zoek machine van het forum:

Citaat van: 850 T5 Freak op 11-04-2007 23:37:45
Hier nog wat foto's!

De Universele verpakking  :P



Links de originele  rechts de universele  :P



(zelfs de benaming LOBRO op de hoes zelf klopt  ;D)

ik heb nog de prijzen gevonden:
2 hoezen zijn 21, 95 per stuk en de andere 2 zijn 12,95 per stuk, ik kreeg nog een beetje korting vandaag de 60 euro  :angel:

en ze zijn per stuk te koop, bij volvo krijg je er gelijk 2 binnen en buiten kant terwijl 9 van de 10 keer alleen de buitenste kapot is  :eusa_wall:

Heb vanmiddag 4 GKN hoezen bestelt.
Beide assen moeten er toch onderuit vanwege het vervangen van de aandrijsas-keerringen in de ATbak. :


razorx

Alleen al vanwege de foto's heb ik een abonnement op je weblog.

Smullen!
:eusa_clap:

Enno

Spidan doosjes bevatten volgens mij hetzelfde ;) moest 62,00 EUR betalen voor dit alles ;)...

-D©©©L-

Spidan is onderdeel van de GKN-PLC groep.
62 euro voor 4 hoezen vind ik wel een nette prijs. 

WYD

Je laat er geen gras over groeien! Respect voor de hoeveelheid tijd die je in het verbeteren van je 850's stopt!
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

-D©©©L-

Citaat van: WYD op 30-05-2008 00:09:01
Je laat er geen gras over groeien! Respect voor de hoeveelheid tijd die je in het verbeteren van je 850's stopt!

Verkijk je er niet op, ik heb zaterdag een reportage gemaakt van bijna 300 foto's.   ;)
Wil het een beetje "gedoseerd" brengen omdat ik anders bang ben dat er geen hond nog begint met lezen.  ;D

WYD

Daar hoef je je op deze manier niet druk over te maken, want het is altijd een lust om te lezen  ;D
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

jberg

die keerring is nog niet heul lek toch? zweet een klein beetje maar

Spin!


www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Citaat van: jberg op 30-05-2008 00:21:07
die keerring is nog niet heul lek toch? zweet een klein beetje maar
Citaat van: jberg op 30-05-2008 00:21:07
die keerring is nog niet heul lek toch? zweet een klein beetje maar

Voor die paar euro per stuk sla ik er toch maar een nieuwe in. Kan ie weer 200.000 km

Citaat van: Spin! op 30-05-2008 00:51:46
Goed bezig Marco!  :eusa_clap:

tnx !

-D©©©L-

#73
Ik was vanavond even wat backups aan het sorteren en kwam deze tegen:



Vond de overeenkomst wel leuk met deze:



elianmars

Ligt dat reservewiel er nou nog steeds onder?  :eusa_think: