Werk in uitvoering. :-)

Gestart door -D©©©L-, 25-05-2008 17:33:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Diederick

Ow, zijn die ook opnieuw gecoat dan ?  ( zijn al enige tijd geleden verkocht) quote




ik dacht dat het deze waren hahahahha ik kan niet meer bijhouden hoeveel wielen jij hebt
zo heb je tekort en zo staat volgens mij je werkplaats vol hahahahaha

ben benieuwd hoe de binnenkant van 850 er nu uitziet


died.

Diederick

Citaat van: matRRR op 30-01-2009 22:15:35
Ik vind het letterlijk doodzonde dat dit topic vertroebeld raakt met deze discussie;
heren moderators; kunnen de posts vanaf die van diederick verwijderd, danwel verplaatst worden? Dank u alvast! ;)

Laten we gewoon weer verdergaan met de orde van de dag en doorkwijlen achter onze schermen bij de aanblik van de 422R?


MatRRR

heb zelf ff mijn berichten verwijder ben het helemaal mee eens dat dit mooie topic zo vertroeld is
beloof je zal het nooooooooit meer doen :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

-D©©©L-

Na een paar drukke weken en weinig 422R ontwikkelingen/foto's hoop ik de komende weken toch iets meer tijd te kunnen maken.  :eusa_dance:
Gisteren nog wel even nieuwe ruitenwisserblad rubbers op de koplampwissers gezet (ons bin zuunig). En een inspectie van de onderzijde.

Goed, om een idee te krijgen van wat er zoals moet gebeuren toch maar even een lijstje. Op de planning:


  • Puinruimen in de auto
  • Wassen buitenkant; hij is nu meer grijs dan blauw
  • Dagrijlampen aansluiten
  • Ruiten na de B-stijl voorzien va folie
  • Interieur verder afbouwen (achterbank etch)
  • Deco sticker op de zijkanten plakken
  • Helaas maar waar: stuurhuis vervangen (lek) :-[
  • ringtank verwijderen
  • Maatwerk uitlaat verzinnen (welke dempers en aansluit diameters enzo)
  • afstand bediening nazien, d.w.z.: aansluiten
  • Olie verversen (ja, gaat hard met de km's)
  • Kofferbak verlichting veranderen (zit nu boven de tank, redelijk onbruikbaar)
  • 302mm remmerij aan de voorkant plaatsen (ligt belegen te worden)

En natuurlijk.... foto's maken !  :eusa_clap: :eusa_clap:


viking_in_shorts

Citaat van: -D©©©L- op 07-02-2009 09:01:04

  • Puinruimen in de auto
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • Wassen buitenkant; hij is nu meer grijs dan blauw
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • Dagrijlampen aansluiten
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • Ruiten na de B-stijl voorzien va folie
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • Interieur verder afbouwen (achterbank etch)
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • Deco sticker op de zijkanten plakken
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • Helaas maar waar: stuurhuis vervangen (lek) :-[
  • En natuurlijk.... foto's maken !
  • ringtank verwijderen
  • En natuurlijk.... foto's maken ! 
  • Maatwerk uitlaat verzinnen (welke dempers en aansluit diameters enzo)
  • En natuurlijk.... foto's maken ! 
  • afstand bediening nazien, d.w.z.: aansluiten
  • En natuurlijk.... foto's maken ! 
  • Olie verversen (ja, gaat hard met de km's)
  • En natuurlijk.... foto's maken ! 
  • Kofferbak verlichting veranderen (zit nu boven de tank, redelijk onbruikbaar)
  • En natuurlijk.... foto's maken ! 
  • 302mm remmerij aan de voorkant plaatsen (ligt belegen te worden)
  • En natuurlijk.... foto's maken ! 

En natuurlijk.... foto's maken !  :eusa_clap: :eusa_clap:




Ietwat aangepast lijstje om je focus even op de juiste punten te leggen  ;D   :eusa_clap:

viking_in_shorts

En nu even een serieus antwoord - erg vervelend dat je stuurhuis kapot is.. Was het niet zo dat je elk onderdeel bij het terugzetten "onderzocht" hebt?

Ludo

Citaat van: -D©©©L- op 07-02-2009 09:01:04
  • Kofferbak verlichting veranderen (zit nu boven de tank, redelijk onbruikbaar)

als je echt de puntjes op de i wil zetten, moet je de kofferbakverlichting uitschakelen.
i.v.m. de lpg tank, is dat eigenlijk verboden.

mevita

Citaat van: Ludo op 07-02-2009 10:08:39
Citaat van: -D©©©L- op 07-02-2009 09:01:04
  • Kofferbak verlichting veranderen (zit nu boven de tank, redelijk onbruikbaar)

als je echt de puntjes op de i wil zetten, moet je de kofferbakverlichting uitschakelen.
i.v.m. de lpg tank, is dat eigenlijk verboden.
je kunt hem ook eruit halen, ronbroek zoekt nog ene  ;D

Freakybaby

Citaat van: Ludo op 07-02-2009 10:08:39
Citaat van: -D©©©L- op 07-02-2009 09:01:04
  • Kofferbak verlichting veranderen (zit nu boven de tank, redelijk onbruikbaar)

als je echt de puntjes op de i wil zetten, moet je de kofferbakverlichting uitschakelen.
i.v.m. de lpg tank, is dat eigenlijk verboden.

In belgie of ook in Nederland? Ik heb namelijk nog nooit gehoord/gezien dat kofferbak verlichting verwijdert diende te worden bij installatie van een lpg tank..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Ludo

geen idee waar ik het gelezen heb.  ;D
in het handleidingboekje?.
het is alleszins een instructiepunt bij lpg inbouw i.v.m. veiligheidseisen.

Freakybaby

Ik geloof je dat je het ergens gelezen hebt, is echter de eerste keer dat ik het zelf hoor..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Citaat van: Freakybaby op 07-02-2009 10:36:19
Ik geloof je dat je het ergens gelezen hebt, is echter de eerste keer dat ik het zelf hoor..

mee eens. Bij mij (estate) doet ie het in ieder geval gewoon. Zal wel een Belgisch voorschrift zijn. Of worden ze hier bij sedans ook onbruikbaar gemaakt? Kan me voorstellen dat een afgesloten kofferbak van een sedan ook hier zo'n voorschrift heeft, terwijl dat bij een estate niet echt zinvol is.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ludo

in het boekje staat het toch niet.
kan het zo ook niet 1 2 3 vinden, kan ook nog zijn dat ik er op de keuring attent op werd gemaakt.  :eusa_think:
ik weet het niet meer precies.
maar bij mij brand die ook gewoon hoor.  ;D

Marc O.

Ah...gevalletje klok en klepel dus :P

;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

R o b

Citaat van: viking_in_shorts op 07-02-2009 09:57:14
Ietwat aangepast lijstje om je focus even op de juiste punten te leggen  ;D   :eusa_clap:

Viel bijna van mijn stoel van het lachen! Zoals de engelstaligen zouden zeggen: ROFL!  :eusa_dance:




Goed werk Marco....en suc6!   :eusa_clap:

-D©©©L-

Citaat van: viking_in_shorts op 07-02-2009 09:59:14
En nu even een serieus antwoord - erg vervelend dat je stuurhuis kapot is.. Was het niet zo dat je elk onderdeel bij het terugzetten "onderzocht" hebt?

Ja, dat heb ik ook. Maar zoals alles dat defect gaat: Daarvoor was het nog goed functionerend. Hoort nou eenmaal bij het spelletje.

Citaat van: Ludo op 07-02-2009 10:08:39
Citaat van: -D©©©L- op 07-02-2009 09:01:04
  • Kofferbak verlichting veranderen (zit nu boven de tank, redelijk onbruikbaar)

als je echt de puntjes op de i wil zetten, moet je de kofferbakverlichting uitschakelen.
i.v.m. de lpg tank, is dat eigenlijk verboden.

Het gloeilampje word vervangen door een drietal CCFL buisjes in de verhoogde uitsparing tussen het koffedekselrubber en de bestaande verlichting. De buisjes zitten in een gesloten kunststof koker, mooi beschermt dus. De eis van geen verlichting in de kofferbak van een LPG wagen kennen we hier in .nl niet. Wel moet de ontluchting (verplicht !) met een slang naar buiten gevoerd worden.