Ook maar ff opnieuw voorstellen I'M BACK!!

Gestart door T W R 850, 26-05-2008 20:21:11

Vorige topic - Volgende topic

HaRdCoRe-WeZ

T W R 850

Citaat van: HaRdCoRe-WeZ op 09-06-2008 12:49:05
Ik zeg: KW

Ik zeg eerst de rest maar ff fixen he, het is tijd voor groot onderhoud.
En ff een stuurhuis wissel dus voorlopig kan ik me nog ff vermaken. Maar moet zeggen dat ik dit toch echt heel erg dik vindt staan onder de auto.

En ik heb nog een projectje crx in de wacht staan dus maar ff puzzelen waar we de tijd allemaal vandaan gaan halen maar he.

HaRdCoRe-WeZ

Als jij nou projectje CRX doet, trap ik de KW set onder je auto.  :P

Oude Suprapester dat je er bent  :eusa_silenced:

ddh

anders moet je spatlappen van s90  motereb die zijn veel kleiner en dan valt het niet op heb ik ook gedaan staat zeer strak ;D

T W R 850

FF een update.

De laatste dagen bezig geweest met het onderhoud en er was nogal wat te doen aan de volvo.

stuurhuis vervangen, nieuwe stuurkogels, ashoezen, schokdempers rondom, schijven en blokken voorzijde,vacuumslangen vervangen, carterventilatie gereinigd en slangen vervangen, alle filters en vloeistoffen vevangen, bougies, verdeelkap+rotor en nog wat kleine dingen gedaan.
nu nog IPD intercooler kit plaatsen als die binnen is.
maar eerst maar ff uitlijnen en lekker proefrijden en ik moet zeggen hij rijdt op dit moment al als een nieuwe.
Het is best wel ff werk maar je krijgt er wel wat voor terug. :eusa_dance:

Zippo

Citaat van: T W R 850 op 21-06-2008 14:40:34
FF een update.

De laatste dagen bezig geweest met het onderhoud en er was nogal wat te doen aan de volvo.

stuurhuis vervangen, nieuwe stuurkogels, ashoezen, schokdempers rondom, schijven en blokken voorzijde,vacuumslangen vervangen, carterventilatie gereinigd en slangen vervangen, alle filters en vloeistoffen vevangen, bougies, verdeelkap+rotor en nog wat kleine dingen gedaan.
maar eerst maar ff uitlijnen en lekker proefrijden en ik moet zeggen hij rijdt op dit moment al als een nieuwe.

Mooizo! Is het vakantiegeld er ook weer door ;D ;)
Achteraf geen spijt dat je de groene weg hebt gedaan?

S. Brouwer

FF een update.

,vacuumslangen vervangen,

Is er een standaard set voor de s70? Wil uit voorzorg mijn vacuum slangen ook gaan vervangen, maar vroeg me af of je het per meter koopt of per set.

T W R 850

Citaat van: Zippo op 21-06-2008 16:06:58
FF een update.

Vakantiegeld???? wa's da!!!

Ik wilde zo graag voor mezelf werken he dus weinig vakantiegeld.

Nee hoor geen spijt gehad dat de groene weg is gegaan, heb er enorm veel lol en plezier mee gehad en is nu bij een goed baasje terecht gekomen.
En een S70R in saffron is toch wel een auto die ik altijd al eens zou willen rijden.

T W R 850

Citaat van: S. Brouwer op 21-06-2008 19:20:07
FF een update.

,vacuumslangen vervangen,

Is er een standaard set voor de s70? Wil uit voorzorg mijn vacuum slangen ook gaan vervangen, maar vroeg me af of je het per meter koopt of per set.

dit heb ik per meter via European tuning en is in verschillende diktes te verkrijgen.

Zippo

Citaat van: T W R 850 op 22-06-2008 14:20:24
Citaat van: Zippo op 21-06-2008 16:06:58
FF een update.

Vakantiegeld???? wa's da!!!

Ik wilde zo graag voor mezelf werken he dus weinig vakantiegeld.

Nee hoor geen spijt gehad dat de groene weg is gegaan, heb er enorm veel lol en plezier mee gehad en is nu bij een goed baasje terecht gekomen.
En een S70R in saffron is toch wel een auto die ik altijd al eens zou willen rijden.

Zwartgeld dan maar ;D

MarcoV

Staan erg goed die wielen! Technisch ook al aardig op weg zie ik :eusa_clap:
Groeten uit warm frankrijk,

MarcoV 8)

volvoTon

Hele mooie wagen
En welkom terug

volvoton

M a r c

Wat je krijgt als Marc&Marc zich over de auto buigen  ;D

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

MarcoV

Walgelijk....................................................................... mooi :eusa_drool:
Kost dat zo'n carbon lip?

MarcoV ;)

)()()sT

:eusa_drool:
Welke kleur xenon is het? 6000k?

Ik vind saffron een steeds mooiere kleur  ;)