Rica of European Tuning (een verschil van 160 euro)

Gestart door Lambal, 12-06-2008 20:20:05

Vorige topic - Volgende topic

Lambal

ik wil mijn volvo 850 t5 laten chiptunen, maar zit te twijfellen waar.
European Tuning is bij mij om de hoek, maar is wel 160 euro duurder dan rica (mag ik de sites geloven)

Graag wil ik weten wat nu precies het verschil is tussen de 2
- prestaties (aantal pk ect.) ?
- comfortabel rijden na de tuning?

ik wilde eerst voor European tuning gaan (ben er laatst geweest en heb goede dingen erover gehoord van Eugene) maarja een verschil van 170 euro laat me toch wel denken.

)()()sT

Even heel simpel...

ET is om de hoek.... Rica niet, dus als je een paar keer heen en weer moet ben je die € 170,- ook weer kwijt ;)

Spin!

www.vm-parts.nl

J a a p

Of je wordt lid van de club. Kost geen drol en dan krijg je bij beide bedrijven korting. De prijzen zitten dan heel dicht bij elkaar...Dat alleen al is het lidmaatschap van de 850 club waard.
Wannabe C70 rijder.

Ben

European Tuning is Forumsponsor. Die andere niet

Jaco S

maar dat is toch niet het enigste verschil dat de ene forumsponser is en de ander niet........prijs is anders bij elkaar RICA club 375,- en bij ET 446.25, en is de prestaties ook anders bij ET of RICA??

)()()sT

Daar snij je een gevoelig punt aan... er zijn hier Rica mensen, en ET- mensen (oftewel MTE).

Ben

Citaat van: Jaco S op 12-06-2008 20:58:34
maar dat is toch niet het enigste verschil dat de ene forumsponser is en de ander niet

Daar is zeker een verschil. Voor het forum tenminste. Een forumsponsor draagt financieel bij aan het bestaan van het forum waardoor jij al deze informatie gratis op je beeldscherm krijgt  :eusa_clap:

Lambal

:o :o :o 446.25 voor clubleden  :o :o :o

ik wist niet dat dat zoveel zou schillen als je lid zou zijn van de club

maar ik zoek idd ook antwoorden op de andere vragen (uit beide kampen natuurlijk  :))

Ludo

Ludo

Citaat van: Lambal op 12-06-2008 21:19:26
:o :o :o 446.25 voor clubleden  :o :o :o

als je naar de supermarkt gaat, betaal je ook btw.  ;)

375 + 19% btw = ?.

Lambal

heb het tabelletje op de volvo850 site gevonden (van ET)
dus heb de vraag maar weer verwijderd (wat de overige kortingen waren)

wist niet dat het zoveel zou schillen
maar is er nu echt zoon groot aanzienelijk verschil uit beide kampen dan?

ET word zo alleen maar aantrekkelijker  :P

Volvo Felipe

Ah, ik heb ook software van ET en ben zeer tevreden

Succes met je twijfel

JCviggen

Als je de T-5 wil voorzien van een chip en daarna nooit extra aanpassingen wil gaan doen, is de RICA chip wegens de lagere prijs misschien de beste weg. Als je later méér wil dan is de MTE oplossing via European tuning wat potenter, maar ook zeker duurder.

Best lastig beslissen dus  ;D
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Laserblue

Citaat van: Ben op 12-06-2008 21:11:12
Citaat van: Jaco S op 12-06-2008 20:58:34
maar dat is toch niet het enigste verschil dat de ene forumsponser is en de ander niet

Daar is zeker een verschil. Voor het forum tenminste. Een forumsponsor draagt financieel bij aan het bestaan van het forum waardoor jij al deze informatie gratis op je beeldscherm krijgt  :eusa_clap:

Rofl ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*