Het ICT hoekje

Gestart door MJH, 03-09-2008 20:35:20

Vorige topic - Volgende topic

Domaso

Citaat van: macfocus op 02-12-2016 18:59:03
Citaat van: Domaso op 02-12-2016 18:52:57
Kom deze Dell Latitude E6430 i5 3e Gen.-2,6Ghz: 8GB | 120 GB SSD| Windows 10 tegen: http://www.laptopvision.nl/index.php?route=product/product&product_id=169
Garantie van 1 jaar bijkopen kost ie € 288,00

Da's niet te duur lijkt me.
Kijk even of je iets kunt vinden van de batterij duur en wat een vervangende Dell batterij kost.
Da's het eerst wat stuk gaat.

En er zijn scholen waar kinderen een laptop moeten hebben, maar deze niet mogen opladen....

Accu begint bij € 45.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Domaso

Heb ze trouwens een mail gestuurd met de vraag hoe de cosmetische staat is.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

aloisdecroon

Kom deze Dell Latitude E6430 i5 3e Gen.-2,6Ghz: 8GB | 120 GB SSD| Windows 10 tegen: http://www.laptopvision.nl/index.php?route=product/product&product_id=169

Gewoon doen, ga je niet veel beter krijgen met garantie en ssd

Nowthatsit.nl vraagt echt veelste veel voor oude meuk over het algemeen

Woger

Heb al 2 laptops gehaald bij qxsystems.nl . Krijgen niet al te beste recensies, maar zelf nog geen problemen mee gehad.

elmarconi

Citaat van: Woger op 02-12-2016 19:50:47
Heb al 2 laptops gehaald bij qxsystems.nl . Krijgen niet al te beste recensies, maar zelf nog geen problemen mee gehad.

Vraag wel na of het qwerty toetsenborden zijn, en geen gerestickerde Franse of Belgische azerty keyboards. Ja, dat t-shirt heb ik...
--
Autogas Inside . . .

Domaso

Citaat van: aloisdecroon op 02-12-2016 19:45:20

Gewoon doen, ga je niet veel beter krijgen met garantie en ssd

Nowthatsit.nl vraagt echt veelste veel voor oude meuk over het algemeen

Achter het net gevist. Had al antwoord; zijn niet meer leverbaar. In hun reactie zeggen ze dat ze wel de Dell 6330 met dezelfde eigenschappen hebben. Dit is echter maar een 13".
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Woger

Citaat van: elmarconi op 02-12-2016 19:55:19
Citaat van: Woger op 02-12-2016 19:50:47

Vraag wel na of het qwerty toetsenborden zijn, en geen gerestickerde Franse of Belgische azerty keyboards. Ja, dat t-shirt heb ik...
Klopt inderdaad, Mijn eigen laptop is gedeeltlijk gestickerd, maar na 4 jaar zien de stickertjes er uit als nieuw. En was destijds een HP Probook G1 van 1200€ voor €599.

razorx

Het is zoo budget gebonden. Van een 2e hands laptop weet je de staat dan de hard disk bijvoorbeeld niet. Hoeveel heeft dat ding al draaiende geschud? In een auto, op tafel door hem even te draaien? Is de Accu nog bruikbaar? Wat heb je aan een i5 of i7 als de harddisk over een half jaar kapot is en je je licentiecodes niet hebt of de recovery niet werkt omdat je disk kapot is? Dan kan dat een dure laptop worden dat dingetje van nog geen 300 euro.

Reeksen van vragen. Als je wat verstand hebt van techniek en je een beetje met hardware kan redden is een 2e hands laptop een optie.

Anders raad ik een nieuwe aan. ;) Voor 450,- heb je een nieuwe. Misschien de BTW aftrekken via de werkgever en het is weer wat minder.

Ik typ dit absoluut niet om betweterig te zijn of negatief te doen. Beroepshalve typ ik een waarschuwing.

UserID25761

Citaat van: razorx op 02-12-2016 22:20:06
Van een 2e hands laptop weet je de staat dan de hard disk bijvoorbeeld niet. Hoeveel heeft dat ding al draaiende geschud? In een auto, op tafel door hem even te draaien?

Als ik een tweedehands laptop uitlever dan zorg ik sowieso dat er een nieuwe disk (SSD)  in zit. ook met uit het oogpunt van mijn plicht data van de (vorige) klant te beschermen  ;)

razorx

Citaat van: NickGR op 02-12-2016 22:26:09
Citaat van: razorx op 02-12-2016 22:20:06
Van een 2e hands laptop weet je de staat dan de hard disk bijvoorbeeld niet. Hoeveel heeft dat ding al draaiende geschud? In een auto, op tafel door hem even te draaien?

Als ik een tweedehands laptop uitlever dan zorg ik sowieso dat er een nieuwe disk (SSD)  in zit. ook met uit het oogpunt van mijn plicht data van de (vorige) klant te beschermen  ;)
Twee vliegen in één klap.  :eusa_clap:

UserID6342

Als je al 2e hands wilt gaan voor zo'n laptop, zou je ook eens kunnen kijken bij computeroutlet.nl

Ik heb daar vorig jaar een HP Elite notebook gekocht voor Arjen met Win 7 pro erop met een uitbreiding naar 4 Gb voor 189 euro incl verzendkosten en drie maanden garantie.  Op deze machine zit alleen Vida, VolFCR en Brickdiag op en af en toe surft hij er een beetje mee op het internet maar het apparaat doet het perfect.

De garantie zou je nog eventueel kunnen uitbreiden...

Domaso

Citaat van: Dirk342 op 03-12-2016 07:11:06
Als je al 2e hands wilt gaan voor zo'n laptop, zou je ook eens kunnen kijken bij computeroutlet.nl

Ik heb daar vorig jaar een HP Elite notebook gekocht voor Arjen met Win 7 pro erop met een uitbreiding naar 4 Gb voor 189 euro incl verzendkosten en drie maanden garantie.  Op deze machine zit alleen Vida, VolFCR en Brickdiag op en af en toe surft hij er een beetje mee op het internet maar het apparaat doet het perfect.

De garantie zou je nog eventueel kunnen uitbreiden...

Staat al in m'n bookmarks (https://www.computeroutlet.nl/product/dell-e6430s-i5-met-4gb-320gb-webcam-hdmi/).  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

Hans Duiven

Kan de pagina van Google Chrome browser ook aangepast worden zodat je de hyperlinks kan uitbreiden?

Ik zie er nu 8 staan en kan niet vinden hoe ik dat kan manipuleren.
Om nu een html blad te gaan maken via een WYSIWYG programma...

Oftewel: Mis ik iets en kan het gemakkelijk?

Hans

peteRRR

Helemaal rechts boven in de hoek klikken en dan kan links aan toevoegen.( als je het icoontje hebt toegevoegd/gesleept )

Even de site in de balk en dan staat tie er bij.

Groet

Edit:ga naar weergave,Pas knoppenbalk aan en voeg het icoontje Toon/verlaat tabbladoverzicht Hans ;)

Edit:deze info ^ werkt wel op Safari.

Edit ;D dit is ook een oplossing voor Google chrome,.http://www.guidingtech.com/10059/customizing-new-tab-page-chrome-guide/
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Hans Duiven

Dank voor de Speed Dial (inmiddels versie 2) tip

Ben er mee in mijn nopjes. Gemakkelijk in te stellen en te customize-en  :D